Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lest gjennom deler av tråden (vanvittig lang) og søkt litt rundt omkring uten å finne svar.

 

Jeg bruker tlf mye til å høre på musikk mens jeg tusler rundt i omverden, og lurte bare på dette handsfree settet. Den ene knappen som er på brukes normalt til å kunne ringe opp med tale greiene. Fint og flott, men er det mulig å forandre funksjonen til denne knappen? F.eks neste sang eller sette på pause?

 

Beklage om dette allerede er spurt om og jeg dobbel poster, men som sagt. Fant ikke noe.

 

Er det noen som har testet 1800mah batteriene med større deksel, blir det vanvittig stort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil faktisk fraråde deg å kjøpe Diamond som musikkmobil. Mange sliter med dette:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412065

http://forum.xda-developers.com/showthread...d=1#post2528383

 

En kamerat av meg sliter med det samme, svakt av HTC å slippe en mobil med en såpass elementær bug.

 

Veldig svakt... Som nevnt på siste side i min tråd på XDA-forumet har muligens swiftblades rom en fiks for dette. Har ikke fått noe konkret svar enda.

 

Edit: Fungerte ikke...

Endret av qweac
Lenke til kommentar

..tja.

 

http://www.htcclassaction.org/

 

(Og ja, det er helt vanlig at telefonene kommer med så mye feil, selv om det ikke blir nevnt alt for ofte... av en eller annen merkelig grunn.. til fordel for hvor banebrytende den nye animeringen på hjemmeskjermen er. Eller hvor fantastiske muligheter av generell, uspesifikk art telefonen kan by på over konkurrentene, på en mye, mye bedre måte..)

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på om det er vanlig at htc slipper mobiler med så mye bugs? Lissom, finnes det håp for at di fikser f.eks mp3 spilleren?

 

de kommer sikkert med oppdateringer som fikser mp3 spilleren og andre bugs. De har jo lagt ut oppdatering siden jeg kjøpte diamond og den fikkset endel

Så flere bugs er bevis på kvalitet? Jaja.

 

Uansett - de nektet altså å gjøre noe med skjermdriverne til en haug telefoner tidligere, siden de ikke var markedsført som "mulitimedia- telefoner" (se linken i forrige post). Er det for utrolig å foreslå at dette ikke blir fikset, siden telefonen ikke er markedsført som en "musikkmobil"?

 

(Forøvrig er det fullstendig mulig at dette ikke kan fikses uten å skrive om hjemmeskjermen og kuben fullstendig - eller eventuellt skrive om scheduleren som kjører i bakgrunnen - noe jeg vil gjette på at HTC og WM teamet ikke kommer til å gjøre).

Lenke til kommentar

Lastet ned og installerte "SRS WOW XT HD" plugin for music avspilling på mobilen. Latterlig god forskjell på lydkavliteten.

 

Nå kan jeg bruke Mobilen som Avspiller i bilen og få bassen til å dunke godt (uten dette programmet hadde jeg null bass igjennom mobilen)

 

Testet det kun med S2p playeren ettersom jeg nekter å bruke HTC sin møkka spiller :p

 

Link: http://www.diemetrix.net/diemetrix/SRS_WOW...20(diamond).CAB

 

Last ned, Installere det på mobilens minne, restart mobilen.

Endret av DiemetriX
Lenke til kommentar
Lastet ned og installerte "SRS WOW XT HD" plugin for music avspilling på mobilen. Latterlig god forskjell på lydkavliteten.

 

Nå kan jeg bruke Mobilen som Avspiller i bilen og få bassen til å dunke godt (uten dette programmet hadde jeg null bass igjennom mobilen)

 

Testet det kun med S2p playeren ettersom jeg nekter å bruke HTC sin møkka spiller :p

 

Link: http://www.diemetrix.net/diemetrix/SRS_WOW...20(diamond).CAB

 

Last ned, Installere det på moilens minne, restart mobilen.

Etter bare en rask titt innom Xda forumet så kan det se ut som det ikke funker så bra på den vanlige mp3 spilleren på diamond, men s2p som du nevner skal funke bra da, men gjør det all lyd bedre, som når du bruker høytaler på samtaler og?

 

Var noen som nevnte at de måtte ta en hard reset etter de instalerte den og, men vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Etter bare en rask titt innom Xda forumet så kan det se ut som det ikke funker så bra på den vanlige mp3 spilleren på diamond, men s2p som du nevner skal funke bra da, men gjør det all lyd bedre, som når du bruker høytaler på samtaler og?

 

Jeg har kun testet den med s2p player, Vet ikke om hvordan det virker på samtaler.

 

Den versionen jeg linker til er en version som ikke har ført til hard resett hos noen, det var en eldre version som hadde det problemet.

Lenke til kommentar
Jeg bruker tlf mye til å høre på musikk mens jeg tusler rundt i omverden, og lurte bare på dette handsfree settet. Den ene knappen som er på brukes normalt til å kunne ringe opp med tale greiene. Fint og flott, men er det mulig å forandre funksjonen til denne knappen? F.eks neste sang eller sette på pause?

 

Så vidt jeg vet er ikke dette mulig. For å skifte sang må du inne å røre på mobilen.

 

Er det noen som har testet 1800mah batteriene med større deksel, blir det vanvittig stort?

 

Har ikke testet det eller sett det men det blir nok vanvittig stort og klumpete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...