Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Skulle sette på den fancy-kule tuchFLo 3d greia for en venn. Jeg gikk inn på Start-Innstillinger-I dag- Elementer, men jeg finner den ikke der, da jeg gjorde som i FAQ'en og skulle huke den av der.

 

Den skal ligge dær. Husk å scroll ned på listen.

 

Viss du trykke Start-innstillinger-I dag-elementer. så huker du vekk TouchFLO 3D og velger Spb Mobile shell så har du løst det problemet

 

What he said ;)

Slå av Tocuh flo.

Lenke til kommentar
Er litt tett i pappen.Hvor på mobilens minne?Min windows mobile baserte enhet?Mappe ved siden av f.eks mine ringetoner?

 

Hvor du legger installasjons filen har ingen ting å si. Men når du installerer det så velger du mobilens minne. (du har bare to valg, mobilen eller intern lagring)

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål..

Etter at jeg oppdaterte til den nye rom'en, 1.93, har jeg fått et problem.

Får ikke til å sette opp em@il konto. Når jeg gjorde dette første gang, funket det som smurt.

 

Har hotmailkonto.

Det som skjer er at når jeg har skrevet inn mail og passord, går den inn i opera, og åpner mobil.live.com.

Her skjer det ingenting, skjermen er bare blank, siden vises ikke.

Det er ikke noe problem med tilkoblingen min, er koblet opp via wlan, og har testet at andres sider funker, vær også..

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Først til Dia kjempefaq kanon godt skrevet syns jeg.

 

Sen til et spørsmål er det noen av dere som har hatt problemer med at htcen ikke regger sig på nettet dvs. jeg har NetworkNorway abonnemang og han regger sig ikke der automatisk uten jeg må prøve flere ggr via instillinger for og få det til og virke.

 

Så om noen har vart borte i desamme og har en god løsning send en pm.

 

Hilsen Christian

 

Hei! Spør Network Norway om nytt SIM kort. Det hjalp meg ihvertfall. De sier at med gamle SIM kort så vil det ikke virke med denne mobilen. Og det har de jammen helt rett i. :-)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet ossen jeg kan få konfigurert mms til telefonen?

jeg har MTU, har prøvd den linken på siden dems uten at det hjalp..

har også send dem en mail uten å fått svar..

 

så noen som har noe løsning på dette?

 

Ring dem. Mail fungerer så og si aldri.

Lenke til kommentar

God FAQ.

Et bilde mangler angående S2P mp3 spilleren.

 

Et kjapt spørsmål.

 

Som mange ikke vet (normale folk(haha)) så kan feks min Symbian moblil (Nokia N70) ha Blåtann-tastatur.

 

Vis jeg kjøper et blåtanntastatur til min framtidige HTC-PDA/Mobil vil jeg da kunne bruke det i feks spill-Emulatorer og andre programmer? Vurderer og kjøpe et logitec tastatur eller et mindre som er mer portabelt. Antar egentlig sterkt at det virker...

 

Er det noen som vet ossen jeg kan få konfigurert mms til telefonen?

jeg har MTU, har prøvd den linken på siden dems uten at det hjalp..

har også send dem en mail uten å fått svar..

 

så noen som har noe løsning på dette?

 

Jeg eier ikke en HTC. Men antar sterkt at du kan få oppgitt innstillingene fra MTU over TLF eller på nettet. Så er det bare for deg og opprette en ny profil for MMS på mobilen.

Går jo ann på alle mobiler i dag.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...