Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Skulle sette på den fancy-kule tuchFLo 3d greia for en venn. Jeg gikk inn på Start-Innstillinger-I dag- Elementer, men jeg finner den ikke der, da jeg gjorde som i FAQ'en og skulle huke den av der.

 

Den skal ligge dær. Husk å scroll ned på listen.

 

 

 

Tingen er det at den ikke ligger på lista der :S

Lenke til kommentar
242694.jpeg

Det der er jo veldig rart. Skjønner ikke hvordan du har klart å slette Touchflo fra "Idag lista"? Den må jo ha vært der første gang du disablet touchflo?

Det er en venn sin, og den var sånn når hun fikk den.

Hmmm...har hun seneste rom'en? Hvis ikke er det bare å oppdatere...ellers lukter det en liten hard reset her ;) Noe har skjedd der ihvertfall - ikke normalt. Forøvrig ser det ut til at det er mer som er borte der, for jeg har sikkert 3 ganger så mange elementer - riktignok etter innst. av progs...

 

Jeg har et spørsmål ang. den element siden; hva gjør egentlig den "Tidsavbrudd" innstillingen?

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

Som jeg sa, fikk tlf i dag :) sitter og prøver meg frem. Skal jeg laste ned ROM på pc'n eller tlf?

 

Og en ting til, står at han ikke finner simkortet mitt? :/

Jeg har akkurat meldt overgang fra telenor til onecall, og har fått bekreftelse fra sistnevnte om at overgangen skjer 1. september. Betyr det at jeg er uten tlf i 11 dager? :S

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Som jeg sa, fikk tlf i dag :) sitter og prøver meg frem. Skal jeg laste ned ROM på pc'n eller tlf?

 

Og en ting til, står at han ikke finner simkortet mitt? :/

Jeg har akkurat meldt overgang fra telenor til onecall, og har fått bekreftelse fra sistnevnte om at overgangen skjer 1. september. Betyr det at jeg er uten tlf i 11 dager? :S

 

Vedr. sim kort så er Telenor operativ hele veien, men onecall vil ikke fungere før 1. sept.

Jeg hadde et simkort fra Netcom som var et år gammelt og det funket ikke, måtte skaffe meg et nytt.

Lenke til kommentar

Satte inn sim- kortet feil vei, så var ikke så rart at det ikke virka :p

 

Men en ting, jeg sliter litt med å installere programmer. Lasta over "nodata" ved å bare dra over filen fra pc.

 

Men klarer ikke finne den igjen på tlf. Bruker man helst et program for å overføre?

Lenke til kommentar

hei. lurte på programmer som står helt i begynnelsen av dette forumet. vil det fungrere på htc touch dual wm 6.0 ? eksempelvis få vekk sim kontakter i kontakter, la det være lys på hele veien under samtale osv forskjellige ting til å gjøre den raskere f.eks. hvis jeg skrur av under lyder og varslinger huker vekk hendelser og programmer. vil jeg da ikke høre hvis eg får meldinger? når vekkerklokken skal gå og alarmer i kalender? og hva med hvis jeg skrur lyden til helt nederst på søylen for telefon ikon, vil jeg ikke da hører om jeg får melding?

Lenke til kommentar
hei. lurte på programmer som står helt i begynnelsen av dette forumet. vil det fungrere på htc touch dual wm 6.0 ? eksempelvis få vekk sim kontakter i kontakter, la det være lys på hele veien under samtale osv forskjellige ting til å gjøre den raskere f.eks. hvis jeg skrur av under lyder og varslinger huker vekk hendelser og programmer. vil jeg da ikke høre hvis eg får meldinger? når vekkerklokken skal gå og alarmer i kalender? og hva med hvis jeg skrur lyden til helt nederst på søylen for telefon ikon, vil jeg ikke da hører om jeg får melding?

Det er jo tweaks til diamond, så tviler på at det vil funke for touch dual, har ikke de egne tweaks der? sjekka på xda forumet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...