Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Kan noen som trives med grafikken nå si at de fikk en nostalgisk følelse til tidligere spill i serien?

 

Ja? I større grad enn då eg faktisk spelte Diablo 2 i forhold til D1.

 

Det er ikke Diablo 3, det er et spill som bærer preg av Diablo 2, men i en Warcraft-setting. Ja, om du hadde bytta ut modellen til barbar med en ork fra Warcraft-serien så ville det solgt like bra. Warcraft 4.

 

Enkelt og greit: Nei. Eigentleg for useriøst til å kommentere så vi tok det enkelt.

 

Ja, jeg skal kjøpe spillet, men ikke spille det som Diablo 3, men som et tilfeldig spill som er uavhengig av de andre. Les: Crysis og Far Cry.

 

Så lenge du kosar deg med spelet så :) Min forholdsvis rasjonelle hjerne held riktig nok på å klikke når du skriv ting som det der, men som sagt, du om det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen som trives med grafikken nå si at de fikk en nostalgisk følelse til tidligere spill i serien?

 

Ja, fikk en voldsom nostalgisk følelse når jeg så gameplayvideoen på WWI, og ut ifra reaksjonene i salen, så var jeg ikke den eneste. Isometrisk synspunkt, health og mana orb, barbar, dungeon, og masse monster. Fantastisk :)

 

Slik jeg ser det nå så står Diablo 3 som et salgstriks. Det er ikke Diablo 3, det er et spill som bærer preg av Diablo 2, men i en Warcraft-setting. Ja, om du hadde bytta ut modellen til barbar med en ork fra Warcraft-serien så ville det solgt like bra. Warcraft 4.

 

Jaja, trist at noen skal se på det slik bare fordi grafikken har utvikla seg fra Diablo2. Bare vent til man setter seg inn i spillet, og opplever hele historien med diablo, tyrael, cain osv... Tror ikke det er mange som vil kalle det Warcraft da. Nok en gang baserer du alt på den nye grafiske stilen.

 

Ja, jeg skal kjøpe spillet, men ikke spille det som Diablo 3, men som et tilfeldig spill som er uavhengig av de andre. Les: Crysis og Far Cry.

 

Det er din mening, og så mye jeg ønsker å respektere den, så synes jeg det rett og slett bare blir barnslig.

Lenke til kommentar

Stemningen hadde mye å si vil jeg tro. Presentasjon av THE DIABLO 3!!!! Så klart vekker dette positive reaksjoner. Jeg ble også glad da jeg hørte at det var bekreftet, hadde jeg vært der hadde jeg så klart nytt øyeblikket.

 

Og ja, jeg er fortsatt klar over at dette er en demo på 20 minutter, men det er likeså det eneste vi har å basere uttalene på. Det er kanskje negativt, javel. Jeg håper for Blizzard sin skyld de har en kraftig og god fortsettelse på historien for å rettferdiggjøre dette (noe som ikke er uvanlig fra Big B sin side).

Vi får håpe på at vi blir sugd inn i en spennende historie relativt tidlig, ikke at vi gjør for overfladiske og (i mine øyne) totalt unødvendige ting som å mate griseflokken (Dink Smallwood :wee: ).

 

For å si det enkelt: Jeg ønsker en mer "kornete" grafikk, og lysradius (som i de tidligere spillene).

 

Mulig jeg dro noen av kommentarene litt langt. Jeg skal spille det som en påbygning iforhold til de tidligere spillene. Jeg ser også at det ikke er Warcraft de har tatt utgangspunkt i, jeg satte det drastisk på spissen (unødig vil noen si, dem om det).

Og disse karaktermodellene da :whistle: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Begynner nesten å grine når jeg leser at enkelte synes det er greit med denne barnevennlige grafikken. Dere kan ikke ha vokst opp med det første Diablo.

 

I det første diablospillet var det den okkulte stemningen som gjorde spillet til det det var, skapt av spessielt musikken i Tristram, men og at alt hendte i skumringen. Og i katakombene, og resten av undergrunnen var det ofte så mørkt at man var redd for hva som befant seg fem cm lengre frem på skjermen. Med wow-grafikken klarer jeg ikke å se for meg, at jeg vil sitte langt fremme på stolkanten i spenning. Jeg har ihvertfall aldri sett et skummelt monster i world of wankers.

 

.... og så er det disse grusomme skulderplatene, og skinnende magiske sverdene med flamme, og gudene vet hva mer som kommer... Skulle ønske de bare lagde hele spillet i 2D...

Lenke til kommentar
Begynner nesten å grine når jeg leser at enkelte synes det er greit med denne barnevennlige grafikken. Dere kan ikke ha vokst opp med det første Diablo.

 

I det første diablospillet var det den okkulte stemningen som gjorde spillet til det det var, skapt av spessielt musikken i Tristram, men og at alt hendte i skumringen. Og i katakombene, og resten av undergrunnen var det ofte så mørkt at man var redd for hva som befant seg fem cm lengre frem på skjermen. Med wow-grafikken klarer jeg ikke å se for meg, at jeg vil sitte langt fremme på stolkanten i spenning. Jeg har ihvertfall aldri sett et skummelt monster i world of wankers.

 

.... og så er det disse grusomme skulderplatene, og skinnende magiske sverdene med flamme, og gudene vet hva mer som kommer... Skulle ønske de bare lagde hele spillet i 2D...

 

Ja gud forby at noen liker den nye grafikken, vi kan aldri verden ha spillt diablo før.

Men det er jo greit, bare det at du skriver "World of wankers" gjør at jeg ikke kan ta noe av posten din seriøst. Ganske fantastisk igrunn at du registrerte deg på forumet kl 02 om natta bare for å komme med slikt oppgulp.

 

Jeg tenker bare enkelt å greit at om de gjør om stilen til det de foreslår i petition, så er det helt ok for meg, men om de ikke gjør det, så er det også ok.

Folk må gjerne mislike grafikken, men da får de gjøre det klart at det er deres egen mening, og ikke snakke på vegne av alle som har spillt Diablo.

Dessuten, å si ting som "dette er ikke diablo3, world of wankers, wow gayness, teletubbie land, hvis du liker den nye stilen er du 12år og har aldri spillt diablo" osv. blir bare så ubeskrivelig barnslig.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Ja huff du. Synd at de valgte å gi Diablo III en grafikk som gjenspeiler det tiåret det skal gis ut i. Skulle heller laget det i Diablo I grafikk slik at alle som egentlig bare ønsker Diablo I kan få det. Det at Blizzard velger å følge markedet og kraften som er i dagens pcer er jo helt horribelt. Tenk å våge å pusse på det ytre i forhold til et 8 år gammelt spill. God grafikk og bra fysikk har ingenting i et spill å gjøre og kommer uten tvil til å ødelegge spillopplevelsen for alle og enhver.

 

En 20 minutters trailer gir fint lite informasjon om hvordan spillet kommer til å bli. Selv fikk jeg skikkelige nostalgiske minner da jeg så traileren, og la inn Diablo I med en gang. Det som har noe å si, for meg hvertfall, er jo historien i Diablo seriene. Det å klage på at de velger å gi spillet en grei grafikk samt god fysikk blir, igjen etter min mening, bare for dumt!

Lenke til kommentar

Herregud, slutt å vær så jævla fanboyer og vær åpne for noe nytt. Tidene forandrer seg, man kan ærlig talt forvente seg at utviklere skal holde fast til grafikken ved et spill bare fordi det er nostalgisk??

Jeg hørte ingen klager da Super Mario kom til nintendo 64, eller til wii for den slags skyld? Grow up people.

Lenke til kommentar
Hmm, Så du mener at H&M har bedre kvalitet fordi, de selger mere enn Dolce&Gabbana, Gucci eller chanel f.eks, eller mener du noe annet?:)

Nå må du ikke glemme at det i ditt tilfelle er flere faktorer som spiller inn. Koster et Opeth-album mer enn et Britney-album?

Et Opeth-album koster mer og tar mer tid å lage enn et Spears-album, men kjøpsprisen i butikkene er selvsagt den samme.

Spillmarkedet kan godt sammenlignes...

Lenke til kommentar
[ Momenter som dette gjør nok en gang at vi spillere får intrykk av at dette ikke er seriøst, og at charakteren er udødelig. Dette gjør at spillet blir som Titan Quest og WoW, og handler bare om å trykke 10 ganger i sekundet på musa, og hamstre loot.

 

Det høres jo ut som en eksakt beskrivelse av diablo-serien til nå, spillet handler jo om å klikke 10 ganger i sekundet og samle loot...

 

AtW

Lenke til kommentar
Herregud, slutt å vær så jævla fanboyer og vær åpne for noe nytt. Tidene forandrer seg, man kan ærlig talt forvente seg at utviklere skal holde fast til grafikken ved et spill bare fordi det er nostalgisk??

Jeg hørte ingen klager da Super Mario kom til nintendo 64, eller til wii for den slags skyld? Grow up people.

Enda én som ikke har lest noenting før han postet...

 

Selvsagt skal grafikken være oppdatert og ny. Ingen poeng i å komme med Diablo 3 hvis grafikken er like ræva og kjedelig som i Diablo 1. Vi tenker heller på atmosfære og grafikkstil her, ikke grafikkvalitet. "Zøte monstre" ønsker seg ingen. Jeg tror mange hadde reagert hvis Doom 4 hadde hatt Disney-aktige monstre.

Lenke til kommentar
Herregud, slutt å vær så jævla fanboyer og vær åpne for noe nytt. Tidene forandrer seg, man kan ærlig talt forvente seg at utviklere skal holde fast til grafikken ved et spill bare fordi det er nostalgisk??

Jeg hørte ingen klager da Super Mario kom til nintendo 64, eller til wii for den slags skyld? Grow up people.

Enda én som ikke har lest noenting før han postet...

 

Selvsagt skal grafikken være oppdatert og ny. Ingen poeng i å komme med Diablo 3 hvis grafikken er like ræva og kjedelig som i Diablo 1. Vi tenker heller på atmosfære og grafikkstil her, ikke grafikkvalitet. "Zøte monstre" ønsker seg ingen. Jeg tror mange hadde reagert hvis Doom 4 hadde hatt Disney-aktige monstre.

 

La oss ikke overdrive her, det vi har sett til nå er hverken særlig barnevennnlig, disneyaktig eller har søte monstre. Det har en mindre realistisk stil enn de tidligere spillene kanskje, men det hjelper ingen å komme med overdrivelser.

 

AtW

Lenke til kommentar

Petition signed.

 

For all del, spillet ser absolutt ikke ille ut slik det fremstår i gameplay traileren men jeg får ikke den gode Diablo feelingen.

Grafikken er alt for lik Warcraft 3 og WoW for min del.

 

Mange av de forslagene det er linket til på den underskriftskampanjen ser mye bedre ut.

 

Det kan hende som mange nevner her at dette ikke er representativt for det endelige produktet men jeg blir fortsatt litt nervøs.

 

Jeg kommer uansett til å kjøpe Diablo 3 og kommer nok garantert til å kose meg men et litt mer mørkt og dystert utseende hadde absolutt ikke gjort noe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...