Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Blizzard er noen pengegriske jæv**r... De bryr seg ikke om kritikken og driter i de oldschool gamerne, mens de fokuserer på å bli populært blandt andre folk.

 

Så diablo2 sin fanskare er på skarve 60,000? Kanskje faktum er det at de ikke vil forandre spill basert på hva minoriterer vil, for da går alt rett i dass til slutt.

 

Ja, ett store selskap er pengegriske, har du ikke merket dette før nå? Trodde du Blizzard var ett slags magisk unntak der? Forskjellen er vel heller at Blizzard prøvde å bygge opp en lojal kundegruppe ved å lage kvalitetsprodukt.

 

Fixed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mammaaaaaaaa, de slemme forumbrukerne sier at et spill som ikke har kommet ut enda blir laget av et selskap som har tapt seeeeeg! Uuuhuuu!

 

Cry me a river.

 

EDIT:

 

For better or for worse: MTV har intervjuet Jay Wilson spesifikt angående bildene som strøs utover nettet for tiden, hvor han tar for seg og kommenterer hver av de mest populære bildene.

 

http://multiplayerblog.mtv.com/2008/08/04/...r-turns-tables/

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

diablo-fan-04.jpg

 

Wilson: More rain? It’s funny because if watch later on in the [debut gameplay] video, we have more rain. It is much stronger than that. I’m sure they got rid of the rainbow. Yeah, rainbow — gone. I think our artist just put [the rainbow] in there because they knew that’d be controversial. And I’m sure they were like, “Well we’ll see how far we can push it.”

 

MTV Multiplayer: Just to be clear, are we going to see a lot more rainbows during the game?

 

Wilson: [laughs] After the announcement, one of our environment artists went to the darkest area in Act One and put a giant rainbow across the whole area. No, you’re probably not going to see a ton of rainbows. But we don’t think the one that’s in there is that big a deal. You know it’s like, it’s a waterfall. My favorite [criticism] is the one that analyzed the light refraction angle, and told us why from that angle seeing a rainbow would actually be impossible. Oh yeah, and it was upside down because the colors were reversed. And we’re like, “This is a whole different world than ours! Who’s to say that light refracts the same in the Diablo world?” [laughs]

 

We don’t think it’s that big a deal; we just think it adds a lot of interest to that scene. We don’t have specific plans to fill “Diablo” with rainbows. It’s not like we restarted the project and were like “Diablo III — now with rainbows!” Although I will say the pitch that I originally did, once we decided what we were going to do, said “Diablo III — now with pants.” Because we added a pants slot.

 

:D

Lenke til kommentar

Som jeg mistenkte. Fikk inntrykk av at fyren fra Blizzard ikke ville skjønne poenget bak. Det er ikke snakk om at det "skal" se nøyaktig ut som på bildet, men at bildet gir et inntrykk av hva noen spillere foretrekker. Selv misliker jeg de runde kantene og userinterfacen. Diablo 2 var mer kornete (grunnet lavere grafikk og eldre spill), men ingen grunn til å ikke beholde definerte kanter.

Lenke til kommentar

Vel, spillet blir mørkere lengre inn i spillet, så ser ikke problemet med det.

 

Da er det eneste som gjenstår at UI'en er ikke kornete? Det er noe jeg hatet med tidligere spill når jeg ser tilbake på dem, hadde likt å spilt mange eldre spill hvis UI'en ikke hadde vært 1/3 av skjermen og store stygge firkanter som knapper.

Lenke til kommentar
Svadasvar av Blizz-representanten då, litt sånn politikksvar der han poengterer noko som ikkje har med saken å gjere. :shrug:

 

Å vere i stand til å sjå forskjell på vennar og fiendar, at fiendane i det heile tatt er der og forskjell frå eit område til eit anna er då alle ting som har noko med saken å gjere?

 

Viss løysinga til dei som ikkje er nøgde er å gjere alt mørkare, meir einsfarga og "noisy" er det klart at desse problema kan bli konsekvensar av det. Eg seier kan sidan det er umogleg å vete, då må vi enkelt og greit sjå det live.

Lenke til kommentar

Synes denne oppsummerer det meste:

 

it changes environments every 15 minutes, and every 45 minutes they give you an environment that looks completely different than one you’ve ever seen before. And when they change environments, the contrast is huge. It’s like I’m in green lush fields, and now I’m in the darkest dungeon you’ve ever seen. I’m in a bright sandy desert, and now I’m in a completely dim mummy tomb. There are these vast shifts in look, and it’s one of the things that keeps people interested in playing the game.

 

Det hadde rett og slett blitt gørr kjedelig om du gikk fra det ene mørke og nitriste området til det andre. Da får man heller klare seg med litt "wow gayness" her og der.

 

Men folk flest vet vel bedre hva som må til enn Lead Game designern.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Greit å lese hva folk har skrevet under, før du dømmer ting under og ned.

 

Det er ikke snakk om å gå i mørke 24/7, men f.eks når du faktisk er i en mørk hule, som på demoen, så er det mørkt utenom faktiske lyskilder.

For ikke å glemme grafikk stilen de har lagt seg på.

Lenke til kommentar

Har gitt opp det hele farge-valget. Blizzard har valgt å ikke gjøre noe med det så, da ser jeg ikke no point med å gjøre no. Det eneste som gjendstår da, er gameplayet... men blizz skuffer aldri på akkurat det, slik som mange andre spillselskaper/produsenter gjør.

 

"- Selv om det ser kult ut, er det nesten umulig å gjenskape slik belysning i en 3D-motor. Det ville ført til enorme systemkrav, noe vi har sagt lenge at vi ikke vil ha på våre spill. Hadde vi hatt muligheten ville vi sansynligvis hatt lignende lyssetting i et par av våre dungeons."

 

Tullball.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...