Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

jeg syns spillet ser overheftig ut jeg. Men jeg er også litt enig i det at det er litt for blooomish grafikk, iallefall i skyggene. Det er plagsomt at svarte skygger er gjort om til grønn/blå. iallefall det kan dem bytte på syns jeg. Da blir jeg fornøyd!!!

 

Nå som jeg har kritisert litt må jeg virkelig si at "splattinga" ser driiit fett ut :O mye blod, tøffe stemmer, ødleggbare omgivelser, bra animasjon og gamle lyder fra diablo 1 og 2. sikkert mye annet også, men det kommer jeg ikke på nå.

Endret av probin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaha? Morsomme konklusjoner folk kommer med i denne tråden.

Suksessen til Britney Spears tyder på at det er bra musikk, og suksessen til McDonalds tyder på at det er god mat?

Ja. Både musikk og mat er to høyst subjektive tema, altså er alt vi har å gå etter folks preferanser. Om flertallet liker Britney, er det ikke det som betyr noe? Eller mener du virkelig at en bitteliten minoritet, hvis eneste samlende kvalitet er et hat for alt "massene" liker, er bedre egnet til å avgjøre hva som er bra?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Nøyaktig hvor morro tror disse idiotene at det hadde vært å sitte et spill man konstant må kjimse med øynene og skru gamma på skjermen opp såpass at hele skjermen går fra ifra svart til hvit, slik at man kan se detaljer? Hvor morro hadde Diablo 3 vært om det var i to farger, svart og rødt?

 

At det å farge hele spillet svart og rødt skal skape den nødvendige atmosfæren er rett og slett det dummeste og mest uvitende jeg noen gang har hørt.

Lenke til kommentar
Jaha? Morsomme konklusjoner folk kommer med i denne tråden.

Suksessen til Britney Spears tyder på at det er bra musikk, og suksessen til McDonalds tyder på at det er god mat?

Ja. Både musikk og mat er to høyst subjektive tema, altså er alt vi har å gå etter folks preferanser. Om flertallet liker Britney, er det ikke det som betyr noe? Eller mener du virkelig at en bitteliten minoritet, hvis eneste samlende kvalitet er et hat for alt "massene" liker, er bedre egnet til å avgjøre hva som er bra?

Helt enig med at du har et veldig godt poeng. Hva er bra/godt? Jeg prøver å se på det på en obektiv måte, og definerer det som er av kvalitet, finpusset og som krever høy kunnskap. Jeg elsker mange ting som i det objektive ikke nødvendigvis er "av stor kvalitet", og disse er bra for meg selv om de ikke kan defineres som universelt bra. Alt handler om å kunne være objektiv uten å trekke personlige smaker og preferanser i debatten.

 

Litt uenig med deg i at musikk og mat er subjektive temaer. Jazz er fantastisk bra musikk, men jeg kan ikke fordra det. McDo er møkkamat, selv om jeg selv liker enkelte ting i blant.

Lenke til kommentar

Diablo 3 =/= Diablo 1 & 2.

 

Tror folk er for opphengt i nostalgi. Jeg synes Blizzard klarte å kombinere den mørke stemningen med den grafikkstilen som man kan si er..."Blizzardesque" på en brilliant måte.

 

Jeg tror ikke at "WoW-gayness"-stilen blir borte med det første. Jeg synes også at valget av uttrykk viser akkurat hvor tolerant overfor andre meninger om saken petition-starter(ne) er.

 

That said, jeg gleder meg som en unge, uansett om Blizzard hører på klagingen om mørkere Diablo 3 eller ikke. :-)

Endret av Ilythiir
Lenke til kommentar
Nøyaktig hvor morro tror disse idiotene at det hadde vært å sitte et spill man konstant må kjimse med øynene og skru gamma på skjermen opp såpass at hele skjermen går fra ifra svart til hvit, slik at man kan se detaljer? Hvor morro hadde Diablo 3 vært om det var i to farger, svart og rødt?

 

At det å farge hele spillet svart og rødt skal skape den nødvendige atmosfæren er rett og slett det dummeste og mest uvitende jeg noen gang har hørt.

 

Det er ikke snakk om å lage spillet så mørkt at du ikke ser en dritt. Poenget er at den grafiske stilen ikke passer med settingen som er i Diablo. At vi vil ha et mørkere spill betyr ikke at de ikke kan bruke farger, men stemningen må bli mer mørk og dyster. Realisme har preget de to forrige spillene, men nr 3 ser ut som- og gir meg samme feeling som WoW.

 

WoW har jeg spilt til døde, så denne simplifiserte tegneseriegrafikken er jeg DRITTLEI!

 

Sammendrag: Pastellfarger og overdreven bruk av bloom passer i teletubbbies, men ikke i Diablouniverset!

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Sammendrag: Pastellfarger og overdreven bruk av bloom passer i teletubbbies, men ikke i Diablouniverset!

Korrekt, de av dere som flamer oss som vil ha en visse forandringer på hvordan spillet ser ut akkurat nå, bør kanskje ta en titt på hva folka som har starta petition har skrevet, er flere i denne tråden her som har allerede fått "a change of heart", kanskje andre flamere vil også det.

 

Vi er snart oppe i 22k btw. :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan du se på musikk, mat og kultur(spill) objektivt?

Samme hva du gjør som kommer personlige meninger inn etterhvert uansett, om ikke dine egne, så iallefall de som laga malen som du følger når du prøver å være objektiv.

Haha! Trenger du virkelig en "mal" for å skille mat/musikk av høy kvalitet fra billig møkk? Seriøst, mann... Det er en stor forskjell mellom "kjøttet" du får servert på McDo og biffen du får på en dyr restaurant. Det har da ingenting med personlige preferanser å gjøre, men nå understreker jeg bare en selvfølge. Uansett hvor møkkglad du er kan du ikke påstå at kjøttet i bigmac'en er av høyere kvalitet. Gjør du det likevel fremstiller du deg som fullstendig uvitende, og alle vil le av deg.

 

Sammendrag: Pastellfarger og overdreven bruk av bloom passer i teletubbbies, men ikke i Diablouniverset!

God oppsummering!

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Haha! Trenger du virkelig en "mal" for å skille mat/musikk av høy kvalitet fra billig møkk? Seriøst, mann... Det er en stor forskjell mellom "kjøttet" du får servert på McDo og biffen du får på en dyr restaurant. Det har da ingenting med personlige preferanser å gjøre, men nå understreker jeg bare en selvfølge. Uansett hvor møkkglad du er kan du ikke påstå at kjøttet i bigmac'en er av høyere kvalitet. Gjør du det likevel fremstiller du deg som fullstendig uvitende, og alle vil le av deg.

Det er da likevel fullt mulig å foretrekke McDonalds-kjøttet.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du se på musikk, mat og kultur(spill) objektivt?

Samme hva du gjør som kommer personlige meninger inn etterhvert uansett, om ikke dine egne, så iallefall de som laga malen som du følger når du prøver å være objektiv.

Haha! Trenger du virkelig en "mal" for å skille mat/musikk av høy kvalitet fra billig møkk? Seriøst, mann... Det er en stor forskjell mellom "kjøttet" du får servert på McDo og biffen du får på en dyr restaurant. Det har da ingenting med personlige preferanser å gjøre, men nå understreker jeg bare en selvfølge. Uansett hvor møkkglad du er kan du ikke påstå at kjøttet i bigmac'en er av høyere kvalitet. Gjør du det likevel fremstiller du deg som fullstendig uvitende, og alle vil le av deg.

 

Ja du kan måle kvaliteten på kjøttet på en vitenskapelig måte, men går det samme an med musikk og spill? Går det an å si at Jazz er bedre enn Pop og basere det på noe annet enn hva flertallet liker?

Lenke til kommentar

Først og fremst er jeg veldig takknemmelig fordi de beholdt fugleperspektivet. Uteområdene ser ganske greie ut, men inne i den katakomben ble det litt vel lyst. Hadde ikke skadet å gjort det litt mørkere og beholdt den fog of war-delen (sight radius) fra diablo 2. Kommer nok til å signe den underskriftskampanjen jeg og.

 

Er egentlig mest spent på animasjonene. Håper de beholder den groteske stilen fra D2 som når et lik ble vrengt og skjelettet dratt ut av kroppen. (Raise Dead osv.) :D Sånne ting gjorde Diablo tøft. Sånne elementer MÅ med i 3ern.

 

Signed, nå er vi oppe i 22225.

Endret av Kaufman
Lenke til kommentar

Jeg er uenig med oppropet. Dette er gameplay fra helt i begynnelsen av spillet. Jeg vil mye heller at spillet skal bli mørkere og mørkere etterhvert enn at det er statisk mørkt hele tiden som enkelte ser ut til å ville.

 

Jeg har spillt mye Diablo2 og synes ting ser fantastisk ut i denne nye gameplay videoen (ikke minst på gameplay siden). Heller ha det litt lyst slik at de kan skru på skikkelig mørk og dyster stemning når noe virkelig ondt er i nærheten, på den måten kan en jo få til mer "å faen ka kommer no..." øyeblikk.

 

Ser for meg at dette spillet tar HELT av når vi nærmer oss Diablo. :devil:

Lenke til kommentar

Regner med det blir graderinger av «mørkhet», men ingenting vi har sett til nå tyder på at de vil gjøre dette, og da er det bedre å si i fra så tidlig som mulig slik at det er lettest mulig å evt rette opp.

 

Det er selvfølgelig mulig vi alle bekymrer oss uten grunn, og at det bare er i starten av spillet at det fremstår som en tur i carebears-land, men hvorfor ta sjansen istedenfor å si i fra hva en ønsker?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...