Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

På gamer vis du har signert, vanskelig å forstå eller?

 

Gi meg kilde hvor gamer sier at de, vil "utestenge" de som gir kritikk! fra Diablo 3 tråder/forum( som de vil lage når spillet kommer ut)

 

OG HVOR er den SIGNERINGS button? "/signed" er det, du refererer til?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men seriøst når alle spillene dem lager er så si samme stil så blir det for dumt. som nevnt over så ser du klart tendensene i sc2 også.

wow stilen kan holde seg til wow i dras over til alle de andre spillene dems der det ikke hører hjemme.

Hvis du ser på minions så har dem blitt litt lattelige også, greit var endel lattelige fiender i d2 også, men hvis du ser på det fettberget som fyker rundt med armene flaksende i været så er det jo bare komisk.

Våpen ,rustning etc burde seriøst lages på nytt overdimensionert og masse ser ut som det er tatt rett fra wow.

Men for all del masse som virker og være bra i spillet også, hadde jo garantert blitt helt konge med litt mer seriøs stil over det.

Lenke til kommentar
Du har signert greit det, men som sagt hold deg unna Diablo 3 resten av ditt liv da vis ikke Blizzard gjør noe med spillet. :)

 

Du har skrivet under at du holder deg unna spillet helt til Blizzard gjør noe med det. Husk det laffe

 

 

Kan du være så snill å kopiere teksten hvor han skriver/påstår at man bør holde seg vekk fra diablo3 eller ikke kjøpe spillet hvis dem ikke forandrer noe på det de har listet opp ?

Lenke til kommentar
De fleste her har ingen problemer med lyse og henholdsvis vakre uteområder med regnbuer og teletubbies, men problemet er at artistisk stil (grafikkmessig) i Diablo 3 ligner for mye på en viss annen franchise med navn Warcraft. Det er dermed ikke sagt at WoW suger og at grafikken (eller artistisk stil) i WoW, eller Warcraft generelt, suger. Problemet er bare at en innføring av WoWifisert (unnskyld uttrykket til alle som sikkert kommer til å bli provoserte nå) grafikk i Diablo ikke er helt på sin plass.

 

Du klager på alle andre, men du er jammen ikke noe bedre når du presenterer det som et faktum at stilen er WoWifisert. Jeg er komplett uenig. Etter å ha sett gameplay videoen, som jeg allerede har sagt, så synes jeg det var veldig i tråd med D1 og D2. Du mener at din subjektive mening er sannhet, men fakta er at folk er uenige her. Jeg ser overhodet ikke WoW-parallellene, og jeg tviler på at jeg er den eneste. Så skal du sette deg opp på din høye hest, så får du være litt mer ydmyk angående ting som er subjektive.

Lenke til kommentar

Hensikten med underskriftskampanjen er følgande.

This petition is being made as a way to express the disappointment of us, the Diablo fans, about the way Diablo III artistic direction is being done.

 

The main objective of this petition is to show Blizzard that there's a significant number of players that dont agree with the current art style of the game, with this petition we hope to make Blizzard ear our voices, our opinions and our suggestions and we seriously want some changes in the artistic direction of the game so it could be more coherent and familiar with the Diablo universe.

Anser difor akkurat den diskusjonen som avslutta. :)

Lenke til kommentar

Konsoll-versjoner teoretisk mulig!!

 

Håper dette kan stemme da jeg vet selv jeg ikke kan kjøre spillet i det hele tatt

Pr.idag så holder ikke dem på med konsollversjon men uansett en opptur for min del!

 

Og grafikken var noe ikke å rope hurra for vil jeg si, men fortsatt tror jeg Diablo III vil kreve mer enn Titan Quest som jeg kan spille på ca high i 1024x680 oppløsning med medium on shadows :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Konsoll-versjoner teoretisk mulig!!

 

Håper dette kan stemme da jeg vet selv jeg ikke kan kjøre spillet i det hele tatt

Pr.idag så holder ikke dem på med konsollversjon men uansett en opptur for min del!

 

Og grafikken var noe ikke å rope hurra for vil jeg si, men fortsatt tror jeg Diablo III vil kreve mer enn Titan Quest som jeg kan spille på ca high i 1024x680 oppløsning med medium on shadows :p

 

Kan nok stemme, som det blir sagt, Diablo er jo den "simpleste" spillserien de har, og således greit egnet for konsoll (ikke at jeg hadde orket å spill det uten mus uansett dog), og diablo1 kom vel tilogmed ut til PS1 om jeg ikke husker feil?

 

AtW

Lenke til kommentar
Konsollversjon? Pussig, for Blizzard har jo akkurat stått å skrytt over at de er en av PC-spillenes siste forkjempere.

 

Det er jo en viss forskjell på å annonsere en ksonollersjon, og det som er dagt nå. Nemlig "vi har ingen konkrete planer om en konsollversjon, men det er teoretisk mulig".

 

AtW

Lenke til kommentar

Greit nok at man likte/elsket Diablo og Diablo2, men strengt tatt så har vel ingen av fansene bidratt med mer til Blizzard, enn kjøpsprisen på to spill (og kanskje ikke det engang).

 

Det er frekt å prøve og påvirke Blizzard, for å få dem til å inngå kompromisser på sine artistiske valg. Dette er Blizzard sin straff for å hype spillet sitt: underskriftskampanjer fra sutrete voksne, som tror at Diablo 3 vil gi dem en sjanse til å gjenoppleve sine yngre år.

 

Penger eller ikke penger: Blizzard sine utviklere ønsker sikkert å lage et spill som så mange som mulig liker. Noe av formelen er å lage et spill som er "større enn livet". Her skal vi ikke ha realisme. Realisme er slitne mødre, drittunger, regninger, ansvar, osv.

 

Hvis Blizzard hadde gått lenger i karikeringen av karakterne enn de har gjort i Wow, så ville det ha vært veldig ille. Det ville ikke ha vært "djevelsk" i det hele tatt. Slik det er nå, så har de laget et spill som til en viss grad ligner på WoW, men begge spillene er tross alt fantasy spill.

 

Det som er mest latterlig med WoW er forresten ikke hvordan personene og monsterne ser ut, men at de bruker teksturer som er forstørret 10-20 ganger. Det er det som får WoW til å se så barnslig ut. Dette har de ikke gjort i Diablo 3, som jeg synes ser veldig gjennomarbeidet og fengslende ut.

Lenke til kommentar

Forskjell på vis og hvis.

"Vanskelig og eller forstå" er vel ei heller gramatisk korrekt.

 

Nå som det er sagt, jeg kommer sikkert til å spille Diablo III.

Jeg var veldig glad i Diablo, oppfølgeren Diablo II derimot falt ikke helt i smak hos undertegnede.

 

Hvis man ser på det grafiske aspektet av Diablo III så synes jeg grafikken ligner på WoW, det er ikke til å skyve under en Stressless.

 

 

For meg ødelegger det litt, da jeg for det første ikke liker WoW (Synes det er siktet inn mot 13 år gamle "lol" kids), og for det andre så liker jeg det mer "naturlige" (Hvis man kan kan kalle noe i Diablo naturlig) designet med det første spillet i serien.

Lenke til kommentar
haha den kom fra rette kjeften, du som angriper meg skal jeg si deg. du som starta kvekkinga di med at du påstår jeg veit hvor knappene kom fra... også spør jeg klart og tydelig folk her hvor dem kommer fra i første post... men storkjeften du måtte kommentere ja? så ikke kom her og beskyld meg for at jeg angriper deg :p herregud.

 

Ok

 

Det er bare så latterlig mye misforståelser i denne tråden at det er til å bli kvalm av. Folk hopper inn uten å ha lest oppropet, uten å ha lest resten av tråden, og bare svarer på måfå.

 

Det gjeld forsåvidt begge vegar.

 

Altså, jeg vil støtte D3 ved å kjøpe det uansett hvordan det ender opp, men jeg synes det er utrolig kjipt å se at alle Blizzard franchisene i praksis holder på å få eksakt samme art-direction. Dette ser man veldig tydelig i Starcraft2, og spesiellt Diablo3. Det er klart fra mitt synspunkt at at det er blitt tatt flere steg i feil retning når til og med ghoulene begynner å se søte og nusselige ut.

 

Det her er vel eigentleg ei ganske bra oppsummering av kva det handlar om? Personleg er eg ueinig og likar godt stilen spelet har no. Litt fargerike lys på våpena og når du brukar skills piffar opp kvardagen litt. WoWifiseringa (som er eit veldig bra ord btw) synes eg er heilt grei og eg føler denne stilen er ei heilt naturleg utvikling frå Diablo 2. Spelet kunne vore mørkare ja, men den artistiske stilen i sin heilhet er eg særs nøgd med. Eg håpar ikkje dei endrar mykje på stilen då eg enkelt og greit trur at det ikkje kjem til å fungere like godt. Diablo 3 kjem sannsynlegvis til å vere endå mindre skummelt enn D2, nettopp på grunn av at gameplayet blir lagt opp sånn, då må grafikken følgje etter.

Lenke til kommentar

Something Awful: The Internet Hates Diablo III

 

Imagine my surprise when I discovered that my positive impressions were irrational and baseless, while most of the internet saw the game for what it truly was: A personal insult to them and a serious threat to all they hold dear. If you find that you've mistakenly become mildly optimistic about the game, read on to find out where I went wrong so you can adjust accordingly.

 

Kongeartikkel :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...