Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nøyaktig samme grafiske stilen, og fargevalgene som det er i kartet i World of Warcraft :)

Ok, men bo1e sier, det er nøyaktige det samme som alle "fantasy"-kart noensinne. Tror kanskje det er en fordel jeg ikke har spillt noe særlig WoW, så tenker jeg ikke noe på om det er likt wow eller ikke.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Synes hele tråden repeterer seg. Folk kommer med sine synspunkter enten de vil ha en dystrere grafikk eller er fornøyd med den som den er. Noen svarer at vedkommende som faktisk har konstruktiv kritikk, er en bæsj fordi h*n er "misfornøyd" med spillet.

Dersom spillet blir dystrere og mørkere, så tror jeg ikke at de som er imot oppropet, av en eller annen rar grunn, kommer til å la være å kjøpe spillet fordi det ser mer voksent ut.

Lenke til kommentar
Dersom spillet blir dystrere og mørkere, så tror jeg ikke at de som er imot oppropet, av en eller annen rar grunn, kommer til å la være å kjøpe spillet fordi det ser mer voksent ut.

Neivel? Det samme gjelder jo motsatt vei også, så jeg skjønner ikke helt hva poenget ditt er.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Ok, men bo1e sier, det er nøyaktige det samme som alle "fantasy"-kart noensinne. Tror kanskje det er en fordel jeg ikke har spillt noe særlig WoW, så tenker jeg ikke noe på om det er likt wow eller ikke.

 

At wow kommer opp som tema tyder jo på en voldsom fobi mot spillet, jeg ser ikke fellestrekkene som de paranoide leter etter. Men som jeg sa tidligere, det virker som det er en gjeng som mener at man er "bedre" om man ikke liker WoW, og dermed blir det en konkurranse i drittslenging om WoW.

 

Jeg bedømmer ikke folks modenhet på hvor mye de hater WoW, så disse folka får ingen stjerner i min bok for den irrelevante wow-bashingen i denne tråden....

Lenke til kommentar
Det er nøyaktig samme grafiske stilen, og fargevalgene som det er i kartet i World of Warcraft :)

 

Da kan vel jeg arve bestemora di, siden begge våre bestemødre har til felles at de er gamle?

 

Kanskje du bør lese en post før du begynner å kritisere? Han jeg quota spurte hva som var med bildet, og jeg forklarte hva det var. Jeg har da aldri kritisert bildet der og sagt at det er rævva eller dårlig eller kommet med noen form for negativ kommentar, så jeg hadde foretrukket om du ikke hadde dratt bestemora mi inn i noe du tydeligvis ikke har tatt deg bryet med å forstå :)

Lenke til kommentar
så jeg hadde foretrukket om du ikke hadde dratt bestemora mi inn i noe du tydeligvis ikke har tatt deg bryet med å forstå :)

 

Jeg kritiserer den totale mangelen på logikk når man prøver å si at D3 er dårlig fordi kartene likner på wow (og ALLE andre spill). Det var bare et eksempel som er akkurat like logisk som originalargumentet. Om du ikke står inne for det argumentet så greit nok, men du kommenterte der så jeg antok at du mente at kartargumentet var relevant.

Lenke til kommentar
så jeg hadde foretrukket om du ikke hadde dratt bestemora mi inn i noe du tydeligvis ikke har tatt deg bryet med å forstå :)

 

Jeg kritiserer den totale mangelen på logikk når man prøver å si at D3 er dårlig fordi kartene likner på wow (og ALLE andre spill). Det var bare et eksempel som er akkurat like logisk som originalargumentet. Om du ikke står inne for det argumentet så greit nok, men du kommenterte der så jeg antok at du mente at kartargumentet var relevant.

 

Det jeg syns er morro er at bare noen nevner at noe som helst ligner på WoW, så tar du det som kritikk og blir veldig defensiv ovenfor spillet. Slapp av og ta deg ei bolle, det er bare et spill. Og tolket du forklaringen min som et angrep, så bør du lese innlegget igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Dersom spillet blir dystrere og mørkere, så tror jeg ikke at de som er imot oppropet, av en eller annen rar grunn, kommer til å la være å kjøpe spillet fordi det ser mer voksent ut.

Neivel? Det samme gjelder jo motsatt vei også, så jeg skjønner ikke helt hva poenget ditt er.

 

Jeg har ikke noe poeng. Det er en vinn/vinn situasjon, så sånt sett skjønner jeg ikke hvorfor folk demonstrerer mot oppropet. =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Dette er et opprop og protest fra den eldre garde, som ikke er med på WoW-hysteri eller Starcraft 2-fargesprak, om at vi vil ha det dystert, modent og ikke minst at dette blir et verdig skonummer til det avtrykket Diablo 1 og 2 etterlot seg.

 

Diablo har, selv om det har vært med mye småunger, alltid vært et "voksent" spill, sammenlignet med Warcraft og World of Warcraft.

 

/signed

 

Jeg er av den eldre garde, men jeg synes mye av denne høylytte klagingen er overdrevet. Dere er ikke de eneste fansene bare fordi vi andre ikke har lagd tusenvis av klageposter og underskriftskampanjer. Synes mange av disse fra den "eldre garden" du refererer til uttaler seg rimelig umodent.

 

Diablo har aldri vært et "voksent spill", imo. Det er et hack n' slash spill...

Lenke til kommentar
Det jeg syns er morro er at bare noen nevner at noe som helst ligner på WoW, så tar du det som kritikk og blir veldig defensiv ovenfor spillet. Slapp av og ta deg ei bolle, det er bare et spill. Og tolket du forklaringen min som et angrep, så bør du lese innlegget igjen.

 

Ikke beskyld meg for noe jeg ikke har gjort. Jeg kritiserte tulleargumentet om kartet, og jeg tok forbehold om du sto inne for det eller ikke.

 

At du plutselig beskylder meg for å forsvare WoW derimot, sier jo sitt. Da må du ha feiltolket det jeg har skrevet totalt.

Lenke til kommentar
At du plutselig beskylder meg for å forsvare WoW derimot, sier jo sitt. Da må du ha feiltolket det jeg har skrevet totalt.

 

Det er godt mulig at jeg har gjort. Men forskjellen her er at jeg ikke trekker inn bestemora eller bestefaren din eller hva det nå måtte være, for å argumentere for noe jeg står helt likegyldig til. Jeg bryr meg ikke om hvordan D3 ser ut, sålenge det blir like bra som D2, og jeg har heller ikke sagt noe annet.

Lenke til kommentar
Jeg har iallefall skrevet under. Håper de gjør det dystrere og mere groteskt enn det er nå. I D2 lå det lemlestet lik overalt, og blodet sprutet da man slaktet seg gjennom fiendene. Her faller de bare om eller blir til rene og pene skjelett når de dør...

 

O'rly...

 

ss27-hires.jpg

 

Du har ikke i din iver etter å kritisere, klart å få med deg at de skjelettene ble til skjeletter fordi witch-doctoren brukte en insect swarm spell som spiste opp alt kjøttet fra beina til zombiene? Dessuten flyr det blod og kroppsdeler overalt i videoen.

 

Skjønner ikke hva du prater om.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er at folk ikke forstår at dette ikke handler om hvor bra eller dårlig WoW er. Dette handler om at WoW hører til Warcraft universet, mens Diablo hører til, vel, Diablo universet. Helt fra starten av har Diablo hatt en mere "realistisk" stilart når det kommer til grafikk, mens Warcraft har hatt en mere tegneserieaktig stilart. For min del blir det å smelte grafikkstilen til Warcraft inn i Diablo universet som å blande (lim inn tilfeldig spilltittel her) med Uwe Boll. Merk: Jeg er ikke imot regnbuer og fargerike lyse uteområder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...