Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Her er det snakk om å få skapt den samme atmosfæren/feelingen som i Diablo 1 og til dels Diablo 2. Av det vi har sett til nå er det rett og slett grafikken som står i veien for det, og det sier vi ifra om.

 

Vil si at inlegget til Wildcat traff spikeren på hode, og at Diablo 3 ideelt sett bør prøve å få fatt på atmosfæren og stemningen i det orginale Diablo. Samtidig ville det vært fint om grafikken kunne forbedres, samt at man kan legge til flere ulike miljøer og forbedre gameplayet.

 

Jasså? Det er det det er snakk om? Skape atmosferen til Diablo 1? Dykk veit at det ikkje kjem til å skje sant? Den geniale atmosfæren i Diablo 1 er avhengig av mykje meir enn berre grafikken. Gameplayet, og då ikkje minst det faktum at du ikkje kan springe, er minst like viktig. Diablo 2 tok eit stort seg vekk frå den skumle atmosfæren i D1, D2 er mykje kjappare og har generelt ei dårleg atmosfære i forhold til D1. D3 kjem til å vere meir likt D2 enn D3, noko anna ville vore merkeleg. Uansett kor mykje meir realistisk og mørk grafikken blir så vil det ikkje bli samme stemninga som i D1. Desverre.

 

D1 og D2 er to overraskande ulike spel til å vere så like. Den eine er ein verdig oppfølgar til den første sjølv om mykje av det som gjorde D1 til D1 ikkje er der. Dei er forskjellige, men like. Eg trur D3 kjem til å plassere seg fint ved sida av dei, det kjem til å endre på ting, folk kjem til å klage, men det blir garantert fantastisk.

 

sjekk hva du skriver... har jeg sagt noe som helst om rotasjon av figurene?... jeg spurte hvor jeg har sett dem fra.. er det så innmari farlig egentlig?

 

såklart blizzard bruker ting fra andre spillene deres, og det er derfor jeg ville spørre hvor dem hadde tatt disse fra. for jeg la merke til disse ganske godt i filmen.

 

Kvifor spørre når du allerede godt veit det? Grunnen til at han reagerar som han gjere at du dreg noko som er fullstendig usakleg inn i diskusjonen og brukar det indirekte som eit argument. Det blir berre for dumt.

 

helt riktig. vil helst holde det til Diablo verden. er jo helt på trynet og få en feeling av feks wow isteden for Diablo.

 

Der er sant og det er trist viss du faktisk opplever det sånn når du skal spele spelet for første gong.

 

Jeg kan heller ikke se hvor du tar det fra at d2 var mere overdrevet enn d3, men er enig i at d2 var et steg i feil retning.

 

Såg du det bildet på forrige side der nokon prøvde å bevise at D2 var meir "normalt" enn D3? Vel, det virka litt mot sin hensikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Kvifor spørre når du allerede godt veit det? Grunnen til at han reagerar som han gjere at du dreg noko som er fullstendig usakleg inn i diskusjonen og brukar det indirekte som eit argument. Det blir berre for dumt."

 

 

nei jeg veit faktisk ikke helt hvor disse der kommer fra, så ikke kom her og si jeg veit det når jeg faktisk spørr hvor dem kommer fra. og JA jeg veit dem kommer fra et spill men hvilket spørr jeg om. så hold snavla... og at jeg drar noe slik her inn i diskusjonen har du ikke noe med, jeg spørr om hva jeg vil jeg (så lenge det er innen Diablo3). er ikke dermed sagt du skal komme og kommentere det, bare hold snavla visst du ikke har no svar på spørsmålet mitt.

 

 

 

"Der er sant og det er trist viss du faktisk opplever det sånn når du skal spele spelet for første gong"

 

 

 

 

ja det er faktisk ganske trist, og er faktisk mange som mener det samme.

Lenke til kommentar

Fint og se at det er en god del av oss som vil ha spillet mer mørkt, dystert og mindre tegneserie aktig :)

 

Jeg tror rett og slett dere andre som er fornøyde sånn det er nå er enten redde for lengre utviklingstid ved en evnt modifikasjon. Eller total remake av grafikk, noe som bør gjøres men jeg tviler sterkt på at de vil gjøre.

Eller at dere rett og slett ikke bryr dere om atmosfæren i spillene dere spiller.

Men for mange av oss henger historie, atmosfæren og gameplay i sammen for og få et riktig bra spill.

Lenke til kommentar
Fint og se at det er en god del av oss som vil ha spillet mer mørkt, dystert og mindre tegneserie aktig :)

 

Jeg tror rett og slett dere andre som er fornøyde sånn det er nå er enten redde for lengre utviklingstid ved en evnt modifikasjon. Eller total remake av grafikk, noe som bør gjøres men jeg tviler sterkt på at de vil gjøre.

Eller at dere rett og slett ikke bryr dere om atmosfæren i spillene dere spiller.

Men for mange av oss henger historie, atmosfæren og gameplay i sammen for og få et riktig bra spill.

 

Eller kanskje folk bare liker den stilen som er?

 

AtW

Lenke til kommentar
Syns den visuelle utforming er FANTASTISK! Vil ikke ha Doom 3 eller Blair Witch mørkt. Liker å se folk jeg slår.

Kjernen i den visuelle utforming forblir garantert uendret, er bare snakk om å gjøre spillet bitte litt mørkere og på den måten forhåpentligvis skumlere.

Lenke til kommentar
Jeg tror rett og slett dere andre som er fornøyde sånn det er nå er enten redde for lengre utviklingstid ved en evnt modifikasjon. Eller total remake av grafikk, noe som bør gjøres men jeg tviler sterkt på at de vil gjøre.

Eller at dere rett og slett ikke bryr dere om atmosfæren i spillene dere spiller.

Men for mange av oss henger historie, atmosfæren og gameplay i sammen for og få et riktig bra spill.

 

Jeg bryr meg om atmosfæren, og den ser veldig bra ut takk. Heldigvis er det ikke du som dikterer resten av verden på hva som er bra atmosfære selv om du gir inntrykk av at du har rett til det.

 

Jeg lastet ned HD gameplay traileren første dagen, og så den 3 ganger. Kort sagt, jeg var kjempefornøyd. Jeg hadde overhodet ikke noe å klage på. Første halvdelen, inne i dungeon, ga meg veldig D1 følelsen og jeg gledet meg virkelig. Andre halvdelen, utendørs, minnet meg om D2, og ga en veldig deilig variasjon (noe jeg også likte med D2). Jeg klarer ikke se noe galt med det overhodet. Dette er bare 2 av det som sikkert blir ørten områder, som ingen av oss har sett, så jeg klarer bare ikke irritere meg over en regnbue eller at gudforby, det faktisk var farger i et av utendørsområdene. Kjør igjennom D2 så vil dere oppdage masse utendørsområder med diverse farger, pastell-dungeons fulle av is og snø diverse kreative innendørsområder i palasser osv. Og jeg likte alt sammen. Diablo er faktisk mer enn det noen her påstår, og skal man klage på det lille vi har sett av D3, så regner jeg med at dere har like mye å utsette på D2. Uansett, jeg var storfornøyd med de to første, og det tredje virker like lovende.

Lenke til kommentar

Ahh, når jeg sitter å ser gameplay videoen får jeg gode gamle diablo assosiasjoner. Syns det er en fin grafikk og passe mørkt. Syns det ser konge ut i den dungeonen som barben er i på begynnelsen, herlig atmosfære! Greit, noen aspekter har en smule likhet med WoW, men ser egentlig ikke noe negativt i noen få likheter. Lydene syns jeg bare er herlige. :dribble: Mange som er brukt om igjen fra de forrige diablo spillene..

Stoler 99% på at Blizzard greier å levere nok et spill som fenger meg. Har aldri blitt skuffet for noe Blizzard har satt fingeren på så langt ihvertfall :w00t: .

Blizzard = spillindustriens hummer.

EA = spillindustriens Kebab. :p

Lenke til kommentar
nei jeg veit faktisk ikke helt hvor disse der kommer fra, så ikke kom her og si jeg veit det når jeg faktisk spørr hvor dem kommer fra. og JA jeg veit dem kommer fra et spill men hvilket spørr jeg om. så hold snavla... og at jeg drar noe slik her inn i diskusjonen har du ikke noe med, jeg spørr om hva jeg vil jeg (så lenge det er innen Diablo3). er ikke dermed sagt du skal komme og kommentere det, bare hold snavla visst du ikke har no svar på spørsmålet mitt.

 

Så sint. Nei, viss du faktisk ikkje anar kvar dei kjem frå så my bad :) Det virka berre veldig som du faktisk viste det sidan det var så grusomt å sjå dei knappane og at du har brukt x antall dagar på WoW. (Som knappane kan likne på forresten)

 

Jeg tror rett og slett dere andre som er fornøyde sånn det er nå er enten redde for lengre utviklingstid ved en evnt modifikasjon. Eller total remake av grafikk, noe som bør gjøres men jeg tviler sterkt på at de vil gjøre.

Eller at dere rett og slett ikke bryr dere om atmosfæren i spillene dere spiller.

Men for mange av oss henger historie, atmosfæren og gameplay i sammen for og få et riktig bra spill.

 

Eller, som sagt, kanskje vi likar spelet slik som det er?

 

Eg trur det du trur er veldig feil. Like bra det.

Lenke til kommentar

"Så sint. Nei, viss du faktisk ikkje anar kvar dei kjem frå så my bad :) Det virka berre veldig som du faktisk viste det sidan det var så grusomt å sjå dei knappane og at du har brukt x antall dagar på WoW. (Som knappane kan likne på forresten)"

 

 

Så sint? spar meg... herregud latterlig du er :p nei jeg sitter med hjerneteppe og visste ikke hvor dem var fra. er vel derfor jeg spurte kanskje...

Lenke til kommentar

Eg treng vel strengt tatt ikkje å sitere min eigen "så sint", men no fristar det. Veit ikkje kven som er "herregud så latterlig" når du faktisk no absolutt må angripe meg som person, eg innrømte at eg tok feil, men det var vel ikkje nok for deg :)

Lenke til kommentar

/signed.

 

Altså, jeg vil støtte D3 ved å kjøpe det uansett hvordan det ender opp, men jeg synes det er utrolig kjipt å se at alle Blizzard franchisene i praksis holder på å få eksakt samme art-direction. Dette ser man veldig tydelig i Starcraft2, og spesiellt Diablo3. Det er klart fra mitt synspunkt at at det er blitt tatt flere steg i feil retning når til og med ghoulene begynner å se søte og nusselige ut.

 

For all del, spillet blir sikkert gøy uansett, men I D1 og D2 kunne man faktisk følge seg litt skremt til tider, eller ihvertfall ha en litt sånn fin uhyggelig stemning over det hele. Dette mangler desverre totalt fra det vi har sett fra D3 så langt, ihvertfall i min mening.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Eg treng vel strengt tatt ikkje å sitere min eigen "så sint", men no fristar det. Veit ikkje kven som er "herregud så latterlig" når du faktisk no absolutt må angripe meg som person, eg innrømte at eg tok feil, men det var vel ikkje nok for deg :)

 

 

haha den kom fra rette kjeften, du som angriper meg skal jeg si deg. du som starta kvekkinga di med at du påstår jeg veit hvor knappene kom fra... også spør jeg klart og tydelig folk her hvor dem kommer fra i første post... men storkjeften du måtte kommentere ja? så ikke kom her og beskyld meg for at jeg angriper deg :p herregud.

Endret av xFreakyx
Lenke til kommentar

For håpe de ikke gir ut Diablo 3. Blizzard fortjener ikke dette av å lage Diablo 3.

De kan stoppe hele serien vis de vil, så får vel håpe de gjør det.

 

 

EdIt:

 

Det jeg lurer på noen ganger har dere egentlig Spilt Diablo 1 og 2?

Diablo 2 var veldig lys før en patch gjorde den mørk.

 

Hvorfor KLAGER dere på WOW? Er dere helt på jorde? WOW har graffiken i Warcraft 3, så hvorfor si at WOW grafikken suger? Da suger til og med Warcraft 1-2-3 serien og, husk det.

WOW har bare grafikken der ifra.

 

Husker dere I Diablo 2? Vi kriger til og med i ørkenen som det er LYST.

 

Til og med nå sier jo en måte Diablofans unnskyld å:

 

Showing Blizzard we support them

 

 

Vil bare si at dere kan lese dette: A open letter to "Diablo III" fansboys

 

 

Dere som har signert på den tingen har et problem. Vis spille ikke blir endres så får dere ikke kjøpt Diablo III, ettersom dere har skrevet under at dere ikke skal kjøpe spillet. Husk det så vil ikke se et av deres brukernavn på en Diablo 3 tråd når det kommer ut :)

 

edit: Støtt heller Blizzard med dette:

 

Raises and Praises for the Diablo 3 Development Team

Don't Change D3 Colours

Dear Blizzard: Do Not Change The Art Direction!

 

Siste edit:

 

Hvorfor skulle ikke naturen se bedre ut når alt ondt var over? Hvorfor skulle ikke mennesker bruker farger for å bevise at de har kjærlighet og diverse? Etter 20 år skal det enda være grått og mørkt? NEI

Endret av Anderwin
Lenke til kommentar

Eh? Nå er det DU som er på ville veier! Det er INGEN som sier/eller har sagt at de ikke kommer til å kjøpe spillet. Selv om folk er kritisk så betyr ikke det at de ikke kommer til å spille! Nevn en eller to forumbrukere som har sagt at de ikke skal kjøpe den.

 

Alle som er KRITISK, kommer til å kjøpe spillet uansett om grafikken blir sånn eller ikke. LES på slutten av kritikken som folk gir, noe jeg tviler de gjør! Leser første settningen. "ah enda en kritikk, la oss hoppe over den".

 

Må jo da være MULIG å gi kritikk? Skal jeg slutte å spille fordi jeg gir kritikk til WoW(JA JEG spiller WOW selv) Skal jeg slutte å spille AoC bare fordi det jeg sier at det er masse bugs på spillet? Må jeg også slutte å spille need for speed, fordi jeg synes de begynte å suge når de begynte å gi ut Underground f.eks?

 

"Ikke gi kritikk til spillet da, FOR SPILELT er PERFECT. Det finnes ingen feil med den"

Endret av laffe
Lenke til kommentar

"

Dere som har signert på den tingen har et problem. Vis spille ikke blir endres så får dere ikke kjøpt Diablo III, ettersom dere har skrevet under at dere ikke skal kjøpe spillet. Husk det så vil ikke se et av deres brukernavn på en Diablo 3 tråd når det kommer ut

 

"

 

haha, er du morsom? :) Så hvilken diablo 3 tråd er det er snakk om?

Lenke til kommentar

Det er bare så latterlig mye misforståelser i denne tråden at det er til å bli kvalm av. Folk hopper inn uten å ha lest oppropet, uten å ha lest resten av tråden, og bare svarer på måfå. De fleste her har ingen problemer med lyse og henholdsvis vakre uteområder med regnbuer og teletubbies, men problemet er at artistisk stil (grafikkmessig) i Diablo 3 ligner for mye på en viss annen franchise med navn Warcraft. Det er dermed ikke sagt at WoW suger og at grafikken (eller artistisk stil) i WoW, eller Warcraft generelt, suger. Problemet er bare at en innføring av WoWifisert (unnskyld uttrykket til alle som sikkert kommer til å bli provoserte nå) grafikk i Diablo ikke er helt på sin plass. Dette er min mening. Sånn at ingen skal tro det at jeg mener alle burde synes det samme.

 

Minner mer og mer om en helt standard fanboy krig dette. Må jo tydeligvis ha ett eller annet som man på død og liv skal forsvare på dette forumet...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...