Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Satan så retardert diskusjoner kan bli! i såmåte så kan alt kalles for dop og burde forbys :nei:

@Realzi: Skal alle aspekter av livet forbys fordi en eller annen sopp har problemer relatert til feks holde fartsgrensen eller bare må bedrive voldtekt fordi han ikke fikse norske lettkledde jenter når tempraturen kryper oppover? <-- ut av sammenheng, men poenget er der.

det vil alltid være folk som ikke klarer og spare til hus, bil og barn, er det ikke diablo så er det noe annet!

 

Har selv kjøpt meg litt gull for en ubetydlig mengdepenger og skal du se på det på en helt mongo måte så grinder jeg mindre og kan bruke tiden på barn, jobb eller whatnot- og viktigst av alt så har jeg ny bil, nytt hus, barn og mat på bordet!

 

kjenner irritasjonen trenge seg på når det er en eller annen sosialistisk viktigper som undervurderer iq'en til mengden og vil komme med forbud fordi noen knøler ikke klare og styre seg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke ta opp hva folk tjener , fordi de fleste fans av Diablo tjener sikkert under det du snakker om, visst man legger til kurs og stuff, Og for ikke og snakke om at kvart eller halparten brukes av foreldre som gir til ungene sine

'

 

Hva er 'kurs og stuff'?

 

Det får nå være opp til folk flest hva de vil bruke pengene på...

Lenke til kommentar

Haha sjekk ut dette:

 

http://us.battle.net...c/6019511928#17

 

 

 

We recognize that the item hunt is just not enough for a long-term sustainable end-game. There are still tons of people playing every day and week, and playing a lot, but eventually they're going to run out of stuff to do (if they haven't already). Killing enemies and finding items is a lot of fun, and we think we have a lot of the systems surrounding that right, or at least on the right path with a few corrections and tweaks. But honestly Diablo III is not World of Warcraft. We aren't going to be able to pump out tons of new systems and content every couple months. There needs to be something else that keeps people engaged, and we know it's not there right now.

We're working toward 1.0.4, which we're really trying to pack with as many fixes and changes we can to help you guys out (and we'll have a bunch of articles posted with all the details as we get closer), and we're of course working on 1.1 with PvP arenas. I think both those patches will do a lot to give people things to do, and get them excited about playing, but they're not going to be a real end-game solution, at least not what we would expect out of a proper end-game. We have some ideas for progression systems, but honestly it's a huge feature if we want to try to do it right, and not something we could envision being possible until well after 1.1 which it itself still a ways out.

 

http://us.battle.net...19511928?page=2

 

 

Thank you very much for this informative and honest answer. Though to be honest what this answer really reveals is "we didn't have a real end game ready or in mind and aren't sure how to retain customers, the game was released before it was quite ready, possibly because of the giant outcry from the fans"

 

Hindsight is 20/20 I suppose, but we believed pre-release that the item hunt would be far more sustainable, and would work to be a proper end-game for quite a while. That didn't turn out to be true, and we recognize that.

 

Hva er det de egentlig driver med? :p

Lenke til kommentar

Har sett en del som klager på manglende end-game innhold. Er kanskje noen som forventet at spillet skulle ha samme levetid som D2 eller et MMO. For min del så er jeg på det punktet at det ikke er noe særlig mer å gjøre i spillet, men det tok meg mellom 100 og 200 timer å bli ferdig med inferno og det må man jo egentlig si er mye underholdning for et spill til 400kr.

Lenke til kommentar

Ja.. 100-200 timers underholdning for 400kr er ikke i seg selv noe problem. Var bare at mange (meg selv inkludert) hadde så høye forventninger...

 

1. Det er Blizzard (eller var i hvert fall).

2. Dette er Diablo vi snakker om... D2 (LOD) var jo helt fantastisk når det gjelder sustainability (for meg i hvert fall). Følelsen du fikk når en "BER" droppet og du kunne fullføre din Chains-of-Honor. Eller når du fant ethereal Titans Revenge eller en Windforce og bygget en ny karakter rundt ett enkelt item. Har ikke vært i nærheten av det kicket en eneste gang i D3 dessverre (selv om det har vært underholdende).

Lenke til kommentar

Dere får heller droppe å ha alt for høye forventninger. Blizzard sa jo selv før release at spillet er bra, men folks alt for høye forventninger kommer til å ødelegge det for dem uansett. Det stemmer jo.

Forskjellige folk vil ha det til å være alt mulig, som tilbakevendingen av Jesus til jorda. Selvsagt blir det ikke det.

Lenke til kommentar

Dere får heller droppe å ha alt for høye forventninger. Blizzard sa jo selv før release at spillet er bra, men folks alt for høye forventninger kommer til å ødelegge det for dem uansett. Det stemmer jo.

Forskjellige folk vil ha det til å være alt mulig, som tilbakevendingen av Jesus til jorda. Selvsagt blir det ikke det.

Ja.. de har hatt et forvetningspress... men med tanke på hvem som står bak og hva de hadde å bygge på (de satt jo på en måte på en gylden formel) så syns jeg ikke det er rart at forvetningene er høye. Men så har jeg hørt at utviklingsløpet ikke var helt.. problemfritt... (fulgte det ikke noe særlig selv, testet ikke beta osv.. regnet med at det var i gode hender :) )

Lenke til kommentar

Deres største problem er at, på tross av en ganske gnien RNG, så vil AH flyte over av kjempegode items til slutt og alle kan få knall stuff for en billig penge.

 

Spillet hadde hatt lenger levbarhet hvis ting ble soulbound og/eller bind on equip og ikke kunne selges i AH igjen etter bruk.

Jeg er ikke kommet lenger enn A2 inferno, men har ilvl 63 på halvparten av utstyret mitt så det er ikke lenge før jeg ikke trenger noen items for å kunne klare å cleare Inferno.

Når det er gjort spørs det om jeg gidder å spille mer siden jeg ikke har noen interesse i å lage skrytevideos på youtube eller poste builden min på et forum og det er ikke så viktig for meg å ha bedre utstyr enn naboen når vi begge da har kommet like langt i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har sett AH gått opp og ned i realtime flere ganger de siste dagene, så de driver å skrur den av og på. Nå er den jo selvsagt nede for maintenance, men de driver å tester ett eller annet tydeligvis.

 

Har også de seneste dagene opplevd store lagspikes hvor alt fryser fra 1-10 sec (jeg kan bevege meg rundt, men alt annet står stille). Problemet er at monstrene fortsetter selv om jeg ikke ser det, men om jeg står og spammer attacks så har ikke de tatt noen skade når laggen forsvinner, men jeg er dau som ei sild.

Lenke til kommentar

Datasmurf: Veldig enig med deg!

De første minuttene løper jeg rundt og ser en powerpoint presentasjon, men etter 2-3 mins så flyter det bra. Må være noe dårlig programering eller noe som er ute å går.

 

Og i tillegg, noen ganger, spesielt i act 1 quest 9, da har jeg SYKT dårlig FPS hele veien. Skjer ca hver 4 eller 5 gang. Løper rundt med 5 FPS (mot vanlige 40-50) konstant. Løser seg etter jeg quitter og joiner gamet på nytt. What's up with that?

Lenke til kommentar

Har også den startlaggen. Før hadde jeg også fps dropp i sewer brettene i a2, det ble forårsaket av de lyktene som hang på veggene noen steder som skapte lys... Men det har tydeligvis blitt fikset i en av patchene for det er borte nå.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke fatter er at blizzard ikke har skifta ut IT avdeling enda :D Makan til inkompetanse å dårlig planlegging skal man lete relativt lenge etter. Å det sier jeg fordi vi er i 2012. å de klarer få det til å gå helt fuckings adundas hele tiden i snart 8 år ?

 

Men når jeg tenker på det i 1 sek, så er det nok økonomene som sier "NOPE!" til IT avdelinga :D hehehe

 

Usjeseg!

 

men men, bare det er oppe til helga igjen er jeg glad =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...