Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fikk endelig ett dropp som var verdt mye, men det er jo som skapt til meg selv, så klarer ikke selge det :p

 

1h dagger 1.66 attacks pr second, 850dmg, 650 Life on Hit. Blir meget mye healing med den attacks speeden, 1200 life on hit totalt, + attack speed på gear + frenzy :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vel berre vere gla til du har fått en brukande legendarydrop. ;)

 

Jess :) Har faktisk fått en del legendaries, tipper en 10-12 stykk. Fikk offhand til WD, Tal Rasha armor med STR (salvage), The Grandfather! (som er ræva :( ), og en del skrot. Var fint å få en brukbar en, og om jeg solgte den for alt for lite penger gjorde jeg i hvertfall en annen spiller glad :) Dessuten tredoblet jeg nesten pengene mine ved å selge den så for meg er det gudd stuff :w00t:

Lenke til kommentar

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/5448/blizzard-innrmmer-at-diablo-iii-har-for-lite-innhold

 

Var det jeg sa dag 2 etter at jeg nådde level 60, og er grunnen til at jeg ikke har logget inn på nærmest to uker nå! Bra de hvert fall innser dette... Er nok en respons til nedgangen i spillerbasen.

 

Helt enig i overskriften. Dette er ikke WoW.

 

End game er repetivt, men jeg visste nøyaktig hva jeg gikk til. De har i det minste gjort det litt mer attraktivt enn Diablo 2. Diablo er ikke et spill jeg forventet å kunne spille i årevis. Akuratt som toeren, så er det et spill jeg spiller i en måned eller to, før det legger på hylla igjen. Men det finnes frem igjen med jevne mellomrom.

 

Jeg hadde en ukes pause fra Diablo 3 når det begynnte å bli kjedelig. Men jeg startet så en monk, og storkoser meg med henne. Burde ditcha Wizard for lenge siden, den klassen er ræva. Monken min med gear til 300k er nesten like bra som min wizard med gear til 30M. Go figure.

Lenke til kommentar

Har rulla monk selv, og cruiser gjennom act 1 foreløpig med billig gear.

Spillet ble straks litt gøy igjen, har også en Barb og Wiz på lvl 60, men monken er easymode iforhold.

Nå er kanskje Wizen min litt undergeara for act 3, men allikevel.

Lenke til kommentar

"Rulla monk" høres nesten naugthy ut :p

 

Men jeg har ikkje 6 stat recipies, har 1 5 stat recipe da, men får aldri noe bra, å hvordan er det folk gir bort ting? gir ut battletag å accepter Friend request, å inviter random vedkommende?

 

Er ikke ute etter så mange seere egentlig :p tenkte bare å ville gjøre ting for funsies å være snill

Lenke til kommentar

Skal nå nevnes at det er et mangfold av spillere som har spilt D2 i årevis, jeg var en av dem.

 

Nesten ingen norske som har spilt D2 jamfør battlenet-chaten de 11 siste årene. 99% av den norske spillerbasen har spill Loads of Dupes. LoD = ødelegge gameplay for å tjene penger på casuals.

 

Greit nok med LoD dersom man er casual, men det kan ikke sammenlignes med å gå all out på Classic Hardcore ladder. LoD-ladderen er over kort tid etter reset.

 

Slik er det med de fleste spill som har ekspansjonspakker. Kompromisser det opprinngelige gameplay for å tjene penger. I sjakk, fotball, poker osv så beholder de opprinnelig gameplay over tid isteden for å legge til nye regler eller ny mekanikk. Jeg savner spill som virker ut av boksen fra dag én. Ikke noe som potensielt skal virke etter et dusin patcher eller enda værre når det er annonsert to ekspansjonspakker før spillet engang er kommet ut slik som med både StarCraft II og Diablo III.

Lenke til kommentar

. I sjakk, fotball, poker osv så beholder de opprinnelig gameplay over tid isteden for å legge til nye regler eller ny mekanikk.

 

At reglene ikke har foradret seg i feks fotball må du lenger ut på landet med, selv jeg som knapt nok ser på fotball vet at det er langt fra sannheten.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spilleregler blir justert over tid men det grunnleggende er uforandret. Er ikke som de har begynt å ekspandere med hexagone fotballbanerbaner med ramper og eleverte gressplan i ulike høydenivånivå. Mekanikken holdes nært det som var tanken fra dag én. I Diablo III har de ikke fått til noe end game ut av boksen. I Diablo III patcher de frem og tilbake annenhver uke. Burde de ikke ha testet og bestemt hva de ønskte å oppnå med spillet i løpet av utviklingsperioden de siste 5 årene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, absolutt. Problemet er at det de ønsker å oppnå er mest mulig penger tjent på RMAH. DET er Blizzards målestokk på hvor bra de lykkes med Diablo III, ingenting annet. Noe som gjør at mange endringer kanskje ikke er optimale for mange spilleres spillopplevelse.

 

Selv har jeg det fremdeles ganske gøy, skal nok få alle klasser opp til 60 og se om jeg kan få dem til å funke godt i Inferno (foreløpig bare en Wizard som er ganske effektiv i Act 1, men ikke særlig mer), men jeg har ennå ikke vært i nærheten av D2-kick av typen din første "BER" rune osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...