Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crafte gems vs kjøpe på ah? hva blir billigst? Virker som man kan spare en del på og kjøpe rett fra ah istede for å crafte de selv

Egentlig blir det mye billigere å kjøpe på AH om man ikke har betalt i dyre dommer for å oppgradere crafting da... Bortkastede penger... Det blir like dyrt å crafte da, som om du bare hadde gått på AH med en gang... Crafting er egentlig det samme som å hive penger ut av hviduet..

 

Mener det egentlig bare er noe tull at det skal koste deg så alt for mye penger å crafte selv... Man har jo brukt mange hundre tusen på å oppnå ferdighetene... Og så skal man betale i dyre dommer for å crafte. tullete... Man har jo funnet alle "ingrediensene" og det er jo en selv som "gjør jobben", hvorfor i heite huleste skal det koste så mye gull?? Teit opplegg....

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Får man "fiery brimstone" når man disenchanter en legendary under lvl 60?

 

Nope... Fikk 3xhoof når jeg testa

 

Crap :p

Hva skal jeg med hamburgeren fra whimsy da!

 

Samle på!

 

Sån, tok nettop ghom med barbaren :p ikke swifty sitt spec men far fremdeles faceroll hehe

Lenke til kommentar

Crafte gems vs kjøpe på ah? hva blir billigst? Virker som man kan spare en del på og kjøpe rett fra ah istede for å crafte de selv

Egentlig blir det mye billigere å kjøpe på AH om man ikke har betalt i dyre dommer for å oppgradere crafting da... Bortkastede penger... Det blir like dyrt å crafte da, som om du bare hadde gått på AH med en gang... Crafting er egentlig det samme som å hive penger ut av hviduet..

 

Mener det egentlig bare er noe tull at det skal koste deg så alt for mye penger å crafte selv... Man har jo brukt mange hundre tusen på å oppnå ferdighetene... Og så skal man betale i dyre dommer for å crafte. tullete... Man har jo funnet alle "ingrediensene" og det er jo en selv som "gjør jobben", hvorfor i heite huleste skal det koste så mye gull?? Teit opplegg....

Jeg har lvl 10 på begge deler såklart. men tenker hvis man skal ha en star gem. lønner det seg da å kjøpe flawless square og oppgradere de eller burde man kjøpe en feridg star på AH?

Lenke til kommentar

Det er ikke vanskelig å regne ut.

 

Du trenger 27 flawless square, pluss gull til perfect squares (30.000 x 9), radiant squares (50.000 x 3) og star (80.000 x 1). Og til slutt trenger du 54 tomes of secret.

 

Så sjekk AH og finn frem kalkulatoren.

 

Kan banne på at det lønner seg å crafte. Av den enkle grunn at ingen gidder å selge star gems med tap.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Du må nesten bare søke det opp på AH for å se siden prisene fluktuerer så fælt. Langt fra perf, og mangler f.eks %life, så ville ikke forventet maks pris for det, men noen mill får du uansett.

 

Nettopp sånne ting jeg lurte på. Så et perfekt Stormshield har høy block, life%, all res, høyere armor og høyere % fra de to siste statsene?

Lenke til kommentar

http://us.battle.net...tem/stormshield

 

Det er nesten maks res all, 4% unna maks block (som er veldig bra, ser ingen med 28% i den billigere rangen for stormshield), % mot elites kunn vært 5, og litt mer strength men det er et bra item du har der. Går for en del millioner.

 

Hva går billigste stormshield for om dagen? Jeg ville startet ut omtrent dobbelt av det tenker jeg.

 

Fin link :) Tror billigste (17% block osv) ligger ute for rundt 3 mill, men hva det går for er en helt annen sak :p

Lenke til kommentar

Vil forøvrig legge til at jeg hater icy quillbacks med barbaren min. De gjør sykt mye skade selv på grei armor og resist, og det ser ut som de har innebygget return damage, kjennes i hvertfall ut som om jeg dreper meg selv på dem. Noen gode taktikker når de blir blå/gule?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...