Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg er bare sjokkert over at en jobb kamerat nettop tjente 1000 kr på in game utstyr ???

Det kalles RMAH (Real Money Auction House). Ikke uvanlig at folk selger ingame valuta eller items for ekte penger.. det har folk gjort ekstremt mye de siste 10 årene. De "kinesiske farmerene" tjener milliarder i året på dette. Så at du ble sjokkert er vel bare pga du har liten innsikt i akkurat det der.. det er absolutt ikke uvanlig :p

 

 

folk bruker 1000 kr på 1 spill som varer bare noen timer,

For deg varer det noen timer, men det er MANGE folk som bruker flere hundre timer pr character.

Jeg blir bare mere sjokkert etter og ha lest hva du skriver,

 

Hva er det som skjer med spille industrien??!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For deg varer det noen timer, men det er MANGE folk som bruker flere hundre timer pr character.

 

Det er jo greit nok, men spørsmålet er om man spiller mer, eller har det morsommere disse timene om man kjøper utstyr.

 

AtW

Spillet virker som pure grindfest for suckers, som ikke klarer og se at de blir lurt

Lenke til kommentar

Jeg gir meg, ingen her som har penge kontroll og skjønner hva i huleste dere egentlig gjør,

 

Visst dere bruker 400 kr på et våpen, så har dere et problem, synd at dette er en ny ting så ingen som kan si det til dere,

Hvorfor i helvete bryr du deg?

Lenke til kommentar

1192235361836of1.jpg

 

Følger opp med en liten trall også,

 

You've been trolled, you've been trolled

You have probably been told

Don't reply to this guy

He is just getting rise,

Out of you, yes it’s true!

You respond and thats his cue

To start trouble, on the double

While he strokes his manly stubble

You've been trolled, you've been trolled

You should probably just fold

When the only winning move is not to play

And yet you keep on trying, mindlessly replying

You've been trolled, you've been trolled

HAVE A NICE DAY!

Endret av SF2Guile
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hva i all verden er det som feiler Blizzard fortiden, dette er som og selge narkotika, på nettet ( In game)

Det er ingenting Blizzard har funnet opp. Svartemarked for in-games items har fantes så lenge det har gått an å trade. Om det at det blir gjort så tilgjengelig er en bra ting er en helt annen sak..

 

Anbefaler å se det forde, spesielt første gang, blizzard og cinematics, der er ingen ved siden av.

 

*kremt* Square Enix *kremt*

 

I alle fall ved siden. Foran skal jeg ikke påstå ^^

Lenke til kommentar

1192235361836of1.jpg

 

Følger opp med en liten trall også,

 

You've been trolled, you've been trolled

You have probably been told

Don't reply to this guy

He is just getting rise,

Out of you, yes it’s true!

You respond and thats his cue

To start trouble, on the double

While he strokes his manly stubble

You've been trolled, you've been trolled

You should probably just fold

When the only winning move is not to play

And yet you keep on trying, mindlessly replying

You've been trolled, you've been trolled

HAVE A NICE DAY!

Visst jeg hadde skrevet på en Øl tråd at det er skadelig og drikke øl ville jeg fått samme svar . men sannheten er alltid vanskelig og forstå.

Lenke til kommentar

Ok, Spill noe annet da vel

Sorry dette spillet er så fucked opp innen lover og gambling at folk kommer aldri til og slutte, bare nøye deg med det,

 

Er en grunn til at dette er det laveste scoret spillet som finnes dette året

 

Hva har gambling med saken å gjøre? I gambling kan du investere penger og enten så taper du, vinner du, eller så ender du opp status quo. Det er ingen forskjell på å kjøpe en elektronisk vare og en fysisk vare. Du får det du betaler for. Intet mer, intet mindre. Folk flest bruker penger på hobbyene sine. Om noen velger å bruke 400 kr for Super Awesome Slayer Blade Of Destruction eller om de bruker det på nye vinger til et modellfly så er vel det nøyaktig det samme?

 

Vil si jeg er en relativt oppegående person økonomisk sett, men jeg har brukt noen tusenlapper på virtuelle varer i D2+D3 og spill på telefonen. Om det er unødvendige investeringer kan jo alltids diskuteres, men føler på ingen måter at jeg er avhengig eller oppslukt av dette på en måte som kan forbindes med spilleavhengighet som du sikter til.

Lenke til kommentar

Ok, Spill noe annet da vel

Sorry dette spillet er så fucked opp innen lover og gambling at folk kommer aldri til og slutte, bare nøye deg med det,

 

Er en grunn til at dette er det laveste scoret spillet som finnes dette året

 

Du kan ikkje ta scoren hos metacritic seriøst sidan den er stemt fram av bitre ragekids som er ramma av i hovudsak to ting: Det faktum at dei ikkje fekk tilbake Diablo II følelsen, og den frustrasjonen over at ein faktisk slepper å grindre x antall timer for å skaffe nytt gear til å ta ein boss.

Lenke til kommentar

kan bare si til alle haters, jeg har spillet mange spill som har hardcore deler og ingen av de frister meg og kjøpe in game game utstyr til 500 kr for og overleve,

 

De økte dropp raten rett og slett for og balansere RMAH . og det er da fucked up tingen kommer inn.

 

det er rett og slett fandomen som svarer til meg og det skjønner jeg for jeg er fan av visse spill og , men når norge et land som har kastet ut de fleste penge maskiner tillater dette blir jeg sjokkert, bare vent om 1 år , dette blir bannelyst på flekken når media begynner og filme en feit unge som sitter for liv og død og har brukt opp alle pengene til familien,

 

dette er et dop rett og slett. og ingen vil si det fordi da bli man hetset av fans.

 

Dette er den mørke delen av gaming. og visst dere er uening forklar meg hva de 1000 + pengene du kastet vekk var verdt,

 

Ok ikke kom med bedre ting dere kunne kastet de vekk på,

 

Nei spar til bil hus og barn, og la rest pengene brukes på ting som forbreder livet. lol det høres teit ut, men vi må da vere litt voksen.

 

jeg spiller mye spill og da ;)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Finnes personer som bruker 100 kr ++ på sluker, som gjerne settes seg grojævlig fast i bunn og resulterer i at snøret må rykes, og da ikke hvilke som helst snøre, kanskje et firelinesnøre til en fin pris. Nå er det kommet slikt at personer som ikke har hobbyer som f.eks fiske eller sommerfuglsamling faktisk kan kjøpe seg items i spill. Unormalt nå kanskje, men om et par år så er nok himlingen med øynene over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...