Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og det ser ut som de har innebygget return damage, kjennes i hvertfall ut som om jeg dreper meg selv på dem.

Muligens fordi du driver og slår på pigger.

 

At jeg skal få så vondt av å mose blå pinnsvin med en massiv hammer gir jo egentlig ikke så mye mening...

Lenke til kommentar

og det ser ut som de har innebygget return damage, kjennes i hvertfall ut som om jeg dreper meg selv på dem.

Muligens fordi du driver og slår på pigger.

 

At jeg skal få så vondt av å mose blå pinnsvin med en massiv hammer gir jo egentlig ikke så mye mening...

 

At du myrder dem er dårlig nok som det er :1

 

Quill Demoner er søte ting, hopper alltid over dem selv, mest forsvarsløse tingene i hele Diablo, står å ser litt defuse ut om du løper å slår dem =(

 

Kjellern i act 1 med baby quills er bare ond.

 

SAVE THE QUILL DEMONS!

 

Å nei, det er ikke første gang jeg sier at jeg liker quill demons :p finnes ikke bedre mobs i hele spillet :) selv om de kiter melee! Men det er ok! for de er jo så nusselige!

 

 

EDIT: Ingen sarksame påtenkt. Jeg digger quills.

Endret av Kezha
Lenke til kommentar

Question:

 

Tenkte på giveaways til D3 å streaming :p er det stort set bare gold folk vil ha? eller hvordan er det folk flest gjør det? :p

 

Jeg følger mer eller mindre bare med på Kriparian sin stream, men når jeg ikke har webcam så kan jeg ikke hoye rundt som alle andre :|

 

Men hva kunne jeg gjort? Tenkte å streama på fredag kveld å gi bort ting jeg finner som ikke er verd mange millioner men fremdeles er bra ting, som fint gear til å progresse act 1-3 inferno iallefall.

 

noen tips?

Lenke til kommentar

Lurte på om noen kan hjelpe meg med en Price-check på et fint skjold jeg fant. Er vanskelig å vite akkurat hvor mye det er verdt fordi det er mye som kan likne på AH, men jeg tror for eksempel block% på dette gjør det svært mye verdt:

 

2vnhn2t.png

Tipper du selger det greit for rundt 20 mill

 

Question:

 

Tenkte på giveaways til D3 å streaming :p er det stort set bare gold folk vil ha? eller hvordan er det folk flest gjør det? :p

 

Jeg følger mer eller mindre bare med på Kriparian sin stream, men når jeg ikke har webcam så kan jeg ikke hoye rundt som alle andre :|

 

Men hva kunne jeg gjort? Tenkte å streama på fredag kveld å gi bort ting jeg finner som ikke er verd mange millioner men fremdeles er bra ting, som fint gear til å progresse act 1-3 inferno iallefall.

 

noen tips?

Jeg er stream hore så... Ville sagt at du kan få folk til å se på deg ved å crafte 6stats, gi bort ting. booste folk og ikke minst være grei å høre på, er flere streamer som sitter der å babler

Lenke til kommentar

Hoho, herlige priser på Euro AH nå. Jeg tenkte å prøve å tjene noen kroner, ettersom jeg har vært borte fra sommerjobben på grunn av sykdom et par dager nå og dermed går glipp av lønn derfra. En av hjelmene jeg craftet hadde 200 int, noe jeg tenkte kunne gi meg penger til lørdagsgodt. Et kjapt søk på AH på hjelmer med over 200 int viste en hel gjeng med hjelmer til 1,25. Helt fantastisk. Blizz tar 1 Euro for transaksjonen, og folk lister 0,25 over det. :D

 

De som gjør sånt trenger vel kanskje pengene mer enn meg, så jeg tror kanskje jeg bare skal trekke meg helt ut fra det markedet.

Lenke til kommentar

RMAH har neppe beriket Blizzard nevneverdig. En av de store feilene i denne sammenhengen, var å ikke benytte BoE, som i andre spill. Ja BoE er noe dritt og det er bra for spillerne at de ikke har det. MEN det betyr at at alt gearet resirkuleres og skaper altfor høyt tilbud, noe som gjør at prisene dropper. Når prisene er så lave, gidder for få å selge, som betyr mindre spenn til Blizzard.

 

Ikke misforstå, at Diablo ikke har BoE er et av de få lyspunktene med spillet i mine øyne. Men det dreper RMAH, noe som kanskje er like greit.

 

Ellers kunne de jo laget bra endgame innhold, så man faktisk kunne bruke alt utstyret til noe...

Lenke til kommentar

RMAH har neppe beriket Blizzard nevneverdig. En av de store feilene i denne sammenhengen, var å ikke benytte BoE, som i andre spill. Ja BoE er noe dritt og det er bra for spillerne at de ikke har det. MEN det betyr at at alt gearet resirkuleres og skaper altfor høyt tilbud, noe som gjør at prisene dropper. Når prisene er så lave, gidder for få å selge, som betyr mindre spenn til Blizzard.

 

Ikke misforstå, at Diablo ikke har BoE er et av de få lyspunktene med spillet i mine øyne. Men det dreper RMAH, noe som kanskje er like greit.

 

Ellers kunne de jo laget bra endgame innhold, så man faktisk kunne bruke alt utstyret til noe...

 

Litt av grunnen er vel også at det er ås høye avgifter, folk gidder ikke å selge når det er så stort gebyr, dette er tross alt ganske uviktige ting, det burdse koste lite.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurte på om noen kan hjelpe meg med en Price-check på et fint skjold jeg fant. Er vanskelig å vite akkurat hvor mye det er verdt fordi det er mye som kan likne på AH, men jeg tror for eksempel block% på dette gjør det svært mye verdt:

 

2vnhn2t.png

Tipper du selger det greit for rundt 20 mill

 

Søkte rundt på stormshields og fant omtrent tilsvarende skjold, 1% mindre block, litt mer armor og en annen resist enn arcane til 11mil BO så jeg kjørte min på 12mill. Ser det har solgt allerede så det var sikkert for lite men skitt au, blizz tar 15% uansett :p Burde kanskje være mer grådig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...