Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. når jeg leser dette så syns jeg nesten det må være like greit å bare fjerne hele MF på items.. og la NV være mekanismen de bruker (det er jo uansett 5NV drops er "balansert" rundt uansett).

 

Men jeg skjønner jo ikke egentlig problemstillingen i utgangspunktet.. virker ganske konstruert i mine øyne. :)

 

Den er reell for meg i hvert fall. Jeg har ikke lyst til å bytte til MF-gear før mobsene dør, men jeg føler jeg må fordi man tjener så mye på å gjøre det.

 

Jeg vil at MF-gear skal være en bonus. At det er stats man vil ha på gear etter at man er god nok til å drepe alt ganske lett. Slik som det er nå kan hvem som helst ha tilnærmet maks MF, for en billig penge.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig. Klarer ikke å slippe følelsen om at en del av mestringsfølelsen kommer av å "klare økonomien", altså rikdom. Er kanskje helt på bærtur her men følelsen av å få items som man vet selger for mange millioner er helt konge :)

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Er nok den største amatøren innenfor Diablo på hele forumet, men likevel impulskjøpte jeg det i helga. Skal spille litt i morgen, tenker enten deamon hunter eller barbarian.

 

Uansett, er det noe lore/fortellinger jeg må få med meg, enten lese eller video på nett som kan gi meg mer innblikk i historien og hva som skjer i spillet? Er det noe vits, eller er det noe man absolutt må få med seg før man begynner?

 

På forhånd, takk :)

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Er nok den største amatøren innenfor Diablo på hele forumet, men likevel impulskjøpte jeg det i helga. Skal spille litt i morgen, tenker enten deamon hunter eller barbarian.

 

Uansett, er det noe lore/fortellinger jeg må få med meg, enten lese eller video på nett som kan gi meg mer innblikk i historien og hva som skjer i spillet? Er det noe vits, eller er det noe man absolutt må få med seg før man begynner?

 

På forhånd, takk :)

 

I mine øyne, nei, historien er på en stripe med pondus-nivå. Det er ikke så veldig mye å investere tid i.

 

AtW

Lenke til kommentar

dag 2 - Ferdig med act 2 inferno, moving on till act 3 :p

 

Har nå trengs det bare å kommer forbi ghom som nok trenger litt taktikk endring etter patchen + jeg spiller melee :p

dag 2 - Ferdig med act 2 inferno, moving on till act 3 :p

 

Har nå trengs det bare å kommer forbi ghom som nok trenger litt taktikk endring etter patchen + jeg spiller melee :p

 

Barbarian? faceroll.

 

Monk? L2kite :p

Lenke til kommentar

Jeg syns AtW er litt vel negativ når han sier det.. Men det er ikke mye dybde.

 

Skader ikke å vite litt om hva som skjedde i de tidligere spillene da :)

 

Ja, skal innrømme jeg satte det litt på spissen :) Men litt mer seriøst, synes ikke historien er så fantastisk, og man går ikke glipp av noe stort om man bare spiller det uten å sette seg noe særlig inn i det på forhånd.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tro AtW siktet til at man ikke trenger å lese noe utenom. Jeg ville ikke søkt for mye rundt uansett for å ikke spoile historien. Historien ingame er helt grei og halvveis spennende å følge med på, om enn noe forutsigbar. Det eneste jeg kan tenke meg du kan ha nytte av å lese på forhånd er litt lore rundt bossene, men igjen, spoilers der og.

Lenke til kommentar

Jeg syns AtW er litt vel negativ når han sier det.. Men det er ikke mye dybde.

 

Skader ikke å vite litt om hva som skjedde i de tidligere spillene da :)

 

Ja, skal innrømme jeg satte det litt på spissen :) Men litt mer seriøst, synes ikke historien er så fantastisk, og man går ikke glipp av noe stort om man bare spiller det uten å sette seg noe særlig inn i det på forhånd.

 

AtW

Historien er elendig, men det skader ikke spillet,

 

Jeg er bare sjokkert over at en jobb kamerat nettop tjente 1000 kr på in game utstyr ???

 

Hva i all verden er det som feiler Blizzard fortiden, dette er som og selge narkotika, på nettet ( In game)

 

Er det bare jeg som ser at dette er helt fucked up, jeg prøver og finne et inlegg på google som er enig med meg men fant bare 1 inlegg, dette er helt sykt, folk bruker 1000 kr på 1 spill som varer bare noen timer,

 

Kan noen fortelle meg hvor gambling forbundet er , vi stenger jackpot automater men meningsløse virtuelle items er ingen problem, fy faen sier bare jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er bare sjokkert over at en jobb kamerat nettop tjente 1000 kr på in game utstyr ???

Det kalles RMAH (Real Money Auction House). Ikke uvanlig at folk selger ingame valuta eller items for ekte penger.. det har folk gjort ekstremt mye de siste 10 årene. De "kinesiske farmerene" tjener milliarder i året på dette. Så at du ble sjokkert er vel bare pga du har liten innsikt i akkurat det der.. det er absolutt ikke uvanlig :p

 

 

folk bruker 1000 kr på 1 spill som varer bare noen timer,

For deg varer det noen timer, men det er MANGE folk som bruker flere hundre timer pr character.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...