Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Inferno Azmodean var tricky.. noen som kan hjelpe? :)

 

Er du ranged? burde være faceroll da :p Har selv bare melee classes :/

 

 

Jepp.. Wizard.. Men jeg er vel ikke godt nok geared.. Det som tar meg hver gang er pools.. mangler tydeligvis en god del resist...

Lenke til kommentar

BRA. Inferno SKAL være vanskelig, og at alle ikke klarer å fullføre det er bare et stort pluss.

Alle klarer å fullføre Inferno, men ikke alle har tid til å fullføre Inferno. Det er forskjell på vanskelig og utstyrskrevende.

 

redigert:

For å presisere: man behøver ikke bli en mekanisk og taktisk bedre spiller i Diablo dersom man skaffer seg godt nok gear. I spill som "Super Meat Boy" eller "I Want to be the Guy" blir man nødt til å hele tiden øke ferdighetsnivået for å komme igjennom spillet, ikke bare spille lenge.

Endret av Zlatzman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BRA. Inferno SKAL være vanskelig, og at alle ikke klarer å fullføre det er bare et stort pluss.

Alle klarer å fullføre Inferno, men ikke alle har tid til å fullføre Inferno. Det er forskjell på vanskelig og utstyrskrevende.

 

redigert:

For å presisere: man behøver ikke bli en mekanisk og taktisk bedre spiller i Diablo dersom man skaffer seg godt nok gear. I spill som "Super Meat Boy" eller "I Want to be the Guy" blir man nødt til å hele tiden øke ferdighetsnivået for å komme igjennom spillet, ikke bare spille lenge.

 

Dere burde lese mitt tidligere innleg på hvordan ting er :p Inferno er "random hardt" det er rett og slett ikke verken gearcheck eller vanskelig mange steder fordi den største factoren av ting som dreper deg er ting som pløyer deg ned og lar deg sitte igjen som et eneste stort ? uten en smule sjangs.

 

en ting jeg ikke har nevnt før som jeg kan føye inn i lista jeg skreiv av ting som er random "wtf's" er Terror Demons hehe, om du har 100ms eller mer så blir det død 8 av 10 ganger pga hvordan mechanic på disse mobsa er.

 

De er 100% usynlige, og ingen warning før de popper opp, jeg farmer Leah Bossen i Act 4 Jevnlig, spawner 1 boss terror demon og mange små, man kan time en SS som DH, men man har mindre en 0.5 sek ca, dette fordi de popper og slår samtidig uten varsel hehe en companion hjelper ettersom det er 50\50 om de popper å slår deg, eller companionen din =),

 

Savner litt dette i D3 contra D2, hvor vanskelig betydde at man kunne å måtte bruke området rundt for å klare ting, ikke at man baserer 80% (numbers out of my ass) på flaks, dette synker med mer DPS man får som DH hvor det hele dreier seg om "nuke it before it nukes you".

 

Håper fortsatt det er håp fordi, D2 var mye av det samme trøbblete helt i starten for dere som husker da det kom. Selv liker jeg D3 veldig bra, selvsagt the element of random er irriterende i lengden når det ikke er noe du selv kan gjøre når du selv vet at det ikke er skill det går på hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bildet lyger nok riktig litt då eg fant en meget god ring som solgte for 4 mill åleine.

 

Tar meg alltid tid til å sjekke lignande stats (sett min verdier under det du har), for så å legge det under dette igjen. Itemet må skille seg ut, ellers vil det berre ta opp en ah slot i 36 timer. Har latt være å legge ut gode items pga at det ikkje selger. OH til wiz/WD bl.a. pga sorteringa er drit.

 

En anna ting er en må salvage lvl60 items du ikkje skal legge på ha. Eg solgte alt dette vanligvis til vendor for 300-1600g, men salvager du selger essence for 2100ish, og tears for 8-900. Har nok tjent 7-800k berre der. Eller tjent og tjent..trekk fra det eg hadde fått fra vendor, men uansett 400k meir.

 

Edit: når det er sagt er eg absolutt ikkje noko rutinert ah rytter. Husker at Skurupu var ekstrem på WoW, så tipper han har fått satt seg opp shop i D3 også. ;)

 

Selger du salvaged greiene til vendor eller ah?

 

Essence for level 60 items (for det er kun dei eg salvager), skal på ah. 2000g per item salvaged. Tear (som du får av rare's + en sjelden gang for blues) blir en bonus og selger også for rundt 8-900 per stk. Folk som har fått gode BS drops kjøper som hakka møkk, lager en haug av items, og selger for enda meir (når dei får et bra rolla item).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...