Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet lyger nok riktig litt då eg fant en meget god ring som solgte for 4 mill åleine.

 

Tar meg alltid tid til å sjekke lignande stats (sett min verdier under det du har), for så å legge det under dette igjen. Itemet må skille seg ut, ellers vil det berre ta opp en ah slot i 36 timer. Har latt være å legge ut gode items pga at det ikkje selger. OH til wiz/WD bl.a. pga sorteringa er drit.

 

En anna ting er en må salvage lvl60 items du ikkje skal legge på ha. Eg solgte alt dette vanligvis til vendor for 300-1600g, men salvager du selger essence for 2100ish, og tears for 8-900. Har nok tjent 7-800k berre der. Eller tjent og tjent..trekk fra det eg hadde fått fra vendor, men uansett 400k meir.

 

Edit: når det er sagt er eg absolutt ikkje noko rutinert ah rytter. Husker at Skurupu var ekstrem på WoW, så tipper han har fått satt seg opp shop i D3 også. ;)

 

Selger du salvaged greiene til vendor eller ah?

 

verdi på items som er 59 eller under har høyere verdi å vendore en det har å selge på ah :)

Lenke til kommentar

Ble overraska over hvor sinnssykt dyrt gem crafting blir etterhvert. Perfect square er 30k pr gem. Og jeg måtte lage noen radiant squares først (7500 pr stk). Endte opp med å bruke over 100k bare på å lage 2-3 nye perfect square gems. Det har jeg ikke råd til flere ganger :p

 

Håper jeg finner dem istedet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det jeg mener (gjør) er at jeg holder for å løpe si oppover, skal jeg skyte backover mens jeg løper fremover slipper jeg løpeknappen for å sikte bakover, shift skyt løpe videre når jeg gjør dette presist nok løper jeg vanlig tempo og kan time slik at jeg før planta stort sett 2 skudd nedover i sekunde :)

 

Men er ikke alltid kordinasjonen er der og skuddet kommer prematurely og blir sendt litt til siden eller diagonalt hehe

 

Joda, det er stort sett det gjør også, men da holder man jo ikke inne musknappen hele tiden.

 

AtW

Ved å trykke ned shift trenger man ikke å dra musa helt ned til hotbaren, der monstrene er, for å fyre av skuddene. Ergo man minsker ,om ikke fjerner, risikoen for å dra skilsa sine ut.

 

Ta feks WD sin GOTD så må man jo "sikte". Den blir jo plassert der musa er plassert og da hjelper det ikke bare å holde inn skift.

har skjedd meg to ganger at jeg har klart å dra ut spells med full NV stack.

 

Vurderte å knuse noe.

Lenke til kommentar

Jeg og sjelver som fy og har ikke hatt problem med dette heller. Men som regel når jeg skal bruke skills som kommer der musepekeren er så pleier jeg å se hvor jeg har pekeren før jeg trykker på det angrepet jeg skal utføre. Er og leit å ikke treffe 100% spot on på klynga, såfremt det er en mulighet.

Lenke til kommentar

Ble overraska over hvor sinnssykt dyrt gem crafting blir etterhvert. Perfect square er 30k pr gem. Og jeg måtte lage noen radiant squares først (7500 pr stk). Endte opp med å bruke over 100k bare på å lage 2-3 nye perfect square gems. Det har jeg ikke råd til flere ganger :p

 

Håper jeg finner dem istedet.

Dette blir de nye prisene.. :p

6875.png

i neste patch..

 

Snodig avgjørelse at man mister alle Nephalem-buffene hvis man endrer skills eller runer på skills.

Egentlig ikke. Da blir jo ting utrolig mye enklere.. Synes iallefall jeg.

Lenke til kommentar

*snip*

 

DU har rett i at det ikke er en plikt, men om noen bryr seg, å hopper innom et private public game og plutselig ser en character bli strippet for gear, du ser alten som gjør det, personlig hadde jeg da brukt midlene gitt, til å rapportere dette. Akkurat som jeg rapporterer ting i BF3 om noe rett og slett virker litt for godt til å være sant, det er ikke min plikt, men jeg liker fair play, å hadde det vært opp til meg synes jeg at de som velger å ignorere ting, som for eksempel å rapportere, delvis å hel vis har like mye skyld som de som holder på.

 

PS: Hva folk gjør i single players er opp til dem, men i online spill hvor slike aktiviteter har en direkte eller indirekte virkning på meg, eller mine venner, da er det fy fy i min moral å ikke informere de som har makt til å si nei, eller evt straffe.

 

Private public? Make sense much? Det er ingen måter å komme inn i et privat game, med mindre du lagde det selv og spiller i det, og/eller åpnet det for invitasjoner/public. Botene kan med andre ord spille i fred og ro for seg selv, uten at noen andre har muligheter til å ha innsyn i hva de gjør.

 

Jeg oppfordret heller ingen til å ikke si ifra - tvert imot, jeg bare påpekte at det ikke er noen plikt, som det jo er IRL.

 

Og for å sette det enda tydeligere på spissen du har laget: Etter straffeloven § 139 har du plikt til å prøve å avverge et drap. Denne plikten gjelder så lenge du har mulighet til å avverge drapet ved å enten inngripe direkte, eller ringe politiet. Du har dog ikke plikt til å melde fra om drap du tror har blitt begått.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

*snip*

 

DU har rett i at det ikke er en plikt, men om noen bryr seg, å hopper innom et private public game og plutselig ser en character bli strippet for gear, du ser alten som gjør det, personlig hadde jeg da brukt midlene gitt, til å rapportere dette. Akkurat som jeg rapporterer ting i BF3 om noe rett og slett virker litt for godt til å være sant, det er ikke min plikt, men jeg liker fair play, å hadde det vært opp til meg synes jeg at de som velger å ignorere ting, som for eksempel å rapportere, delvis å hel vis har like mye skyld som de som holder på.

 

PS: Hva folk gjør i single players er opp til dem, men i online spill hvor slike aktiviteter har en direkte eller indirekte virkning på meg, eller mine venner, da er det fy fy i min moral å ikke informere de som har makt til å si nei, eller evt straffe.

 

Private public? Make sense much? Det er ingen måter å komme inn i et privat game, med mindre du lagde det selv og spiller i det, og/eller åpnet det for invitasjoner/public. Botene kan med andre ord spille i fred og ro for seg selv, uten at noen andre har muligheter til å ha innsyn i hva de gjør.

 

Jeg oppfordret heller ingen til å ikke si ifra - tvert imot, jeg bare påpekte at det ikke er noen plikt, som det jo er IRL.

 

Og for å sette det enda tydeligere på spissen du har laget: Etter straffeloven § 139 har du plikt til å prøve å avverge et drap. Denne plikten gjelder så lenge du har mulighet til å avverge drapet ved å enten inngripe direkte, eller ringe politiet. Du har dog ikke plikt til å melde fra om drap du tror har blitt begått.

 

Spiller jeg aleine, deaktivert at folk kan joine, inviter en venn, han har for eksempel ikke, vips så kan folk hoppe inn.

 

Paragraf §139 som du nevner der sier seg selv imot. vis jeg går forbi et vindu, hvordan skal vel jeg vite om det er et drap eller ikke? Ikke er jeg politi, etterforsker etc, så for hva jeg tror kunne det ha vært to brødre som lekesloss, eller generell søsken kjørligheit over den sista bolla jeg fikk et glimps av. Sa aldrig at jeg sto å kikka inn.

 

Så dermed spaserer jeg videre, uten en eneste forpliktelse uten den om jeg selv var paranoid å trodde det var et drap på gang.

 

Jeg lurer fremdeles på hvorfor folk beskyter Exploits, cheats, hacking og botting om jeg får si det slik da. Det er ikke lov, simpelt, venter fremdeles på argumenter for hvorfor det skulle vært lov.

 

Slik som med roboter etc, stjele sjokolade selv er ikke lov, blir det automatisk lov om jeg fjernstyrer en robot inn på ICA'n?

 

PS: Bots er å få fatt i jo, jeg å du kan ikke, men Warden kan, problemet er bare at de som botter å gjør mest skade (asia no offense) lager script selv.

Endret av Kezha
Lenke til kommentar

*snip*

 

DU har rett i at det ikke er en plikt, men om noen bryr seg, å hopper innom et private public game og plutselig ser en character bli strippet for gear, du ser alten som gjør det, personlig hadde jeg da brukt midlene gitt, til å rapportere dette. Akkurat som jeg rapporterer ting i BF3 om noe rett og slett virker litt for godt til å være sant, det er ikke min plikt, men jeg liker fair play, å hadde det vært opp til meg synes jeg at de som velger å ignorere ting, som for eksempel å rapportere, delvis å hel vis har like mye skyld som de som holder på.

 

PS: Hva folk gjør i single players er opp til dem, men i online spill hvor slike aktiviteter har en direkte eller indirekte virkning på meg, eller mine venner, da er det fy fy i min moral å ikke informere de som har makt til å si nei, eller evt straffe.

 

Private public? Make sense much? Det er ingen måter å komme inn i et privat game, med mindre du lagde det selv og spiller i det, og/eller åpnet det for invitasjoner/public. Botene kan med andre ord spille i fred og ro for seg selv, uten at noen andre har muligheter til å ha innsyn i hva de gjør.

 

 

Spiller jeg aleine, deaktivert at folk kan joine, inviter en venn, han har for eksempel ikke, vips så kan folk hoppe inn.

 

Det betinger jo at dere er venner fra før. Poenget mitt er at to tilfeldige personer ikke kan havne i samme game med mindre det er public. Venner telles ikke, da du automatisk gir de tilgang til dine games.

 

Mao. så fungerer det du prøver å få frem kun mellom venner. Du har ingen måte å hverken finne eller rapportere en tilfeldig spiller for botting med mindre spilleren gjør gamet public. Og for all del, jeg hater dritet selv og rapporterer gladlig hvis jeg ser noe, men poenget er fortsatt at det som på samme måte som i D2 er mulig å gjøre dette 100% undetected av andre spillere. Er ikke værre enn å lage en ny konto hvor du ikke inviterer venner og ingen, untatt utviklerne hvis de tar deg, finner noensinne ut at du boter.

Lenke til kommentar

Ingeting er jo 100% da, selv ikke om noen sier det selv beklagelig. Hele mitt poeng er at det ikke direkte er en forpliktelse I spill nei, men at det for de som liker fair play, så er det mer prinsipp å moral å gi beskjed etc :p

 

edit: Ble litt mye prinsipper å moraler til prinsippene sine moraler til det ene prinsippet til yes....

Endret av Kezha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...