Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nettopp ferdig med Act 1 inferno med Barbarian, tror eg skal ta å spille fra starten av igjen, tror ikke det holder med 30k helse, 14k dps, 600 på res all på act 2. Sett folk som sliter med denne acten med bedre stats enn mine.,

 

Få deg litt mer hp og kanskje life on hit om du ikke har det?

Kom meg greit lett til Belial når jeg fikk opp hp'en min med under 10k i dps og overkant av 400resist.

Sliter noe jævlig med bossen da btw!!

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med Act 1 inferno med Barbarian, tror eg skal ta å spille fra starten av igjen, tror ikke det holder med 30k helse, 14k dps, 600 på res all på act 2. Sett folk som sliter med denne acten med bedre stats enn mine.,

 

Jeg har 22k helse 20k dps og 550 all resist og det går jo fortrinnsvis greit.

Spiller som monk

Lenke til kommentar

Testet act 2 litt. Tror egentlig ikke jeg gidder, dør med en gang med DH, og det er mest frustrende å spille, får ikke så mye ut av det. Mulig jeg orker om det samles noen kjentsfolk.

 

AtW

 

Er alltid hjelpsom jeg om du har lyst :)

 

Vet ikke jeg hvilke stats du har, men for meg så gjorde caltrops med jagged spikes (dot trap), og hungering arrow med devouring og tentacles susen, for oss DH'er blir det en god del SS timing.

 

For alle som også ikke bruker companions så er de stort undervurdert hehe

 

om man gir companions Magic find eller gold find, så får du selv 20% av dette selv. + de er veldig goe å ha, Templaren tåler faktiskt en ganske god trøkk om du gir han simple items med haugevis av vitality hehe

Lenke til kommentar

Testet act 2 litt. Tror egentlig ikke jeg gidder, dør med en gang med DH, og det er mest frustrende å spille, får ikke så mye ut av det. Mulig jeg orker om det samles noen kjentsfolk.

 

AtW

BRA. Inferno SKAL være vanskelig, og at alle ikke klarer å fullføre det er bare et stort pluss.

Lenke til kommentar

Testet act 2 litt. Tror egentlig ikke jeg gidder, dør med en gang med DH, og det er mest frustrende å spille, får ikke så mye ut av det. Mulig jeg orker om det samles noen kjentsfolk.

 

AtW

BRA. Inferno SKAL være vanskelig, og at alle ikke klarer å fullføre det er bare et stort pluss.

 

Greit nok, per i dag er det mest at det ikke er så moro heller. Men kan jo godt hende jeg ikke hadde klart det heller. Ikke orker jeg å farme rundt for gear heller, så får det heller bli som det blir.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg fikk det første gangen, men andre gangen så fikk jeg alternativ som tillot meg å svare på et forhåndsgitt spørsmål. Samme spørsmålet får jeg når jeg bytter mellom US og EU servere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...