Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betalte du 300k for den der var du rett og slett bare dum. Uten at jeg får sjekket nå er jeg ganske sikker på at du kunne fått noe bedre til minst en tredjedel av prisen.

 

Tror du kan la være å skjelle ut folk for hva de gjør :/. Kalle det lite lurt ok, men kalle dem dumme synes jeg at man kan slutte med

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ignorance is bliss :D

Jeg hører du sier det, så får ta deg på ordet.

Jeg vil si min 27" er mye bedre til spilling, pluss at jeg har 2x24 tommer også som er veldig fint da :D

40" din har vel bare 1080?

Er nok den oppløsningen ja. Jeg tror strengt tatt du ikke merker noen som helst synlig forskjell. Spillet er ikke så skarpt at man kan se forskjellen på slike små detaljer.

Lenke til kommentar

Uhm ok... spilte i går på nightmare til kulle på min goldfarmer DH, logger inn i dag og ser det plutselig er på normal. Mystisk tenker jeg, logger ut og setter på nightmare og tadaa null progress i nightmare. Og ja jeg ville merket i går at det var på normal siden jeg plutselig oneshotted alt i dag og ikke gjorde det i går og fitt shait gear :p Mer gull for meg I guess :p

Lenke til kommentar

Hva i helvete?

 

Hvorfor kommer det opp: "Cannot send ***** to your stash."????????

 

AHHHH full kiste xD

 

EDIT: Betalte 300k for denne mazen her til høyre:

post-121186-0-01937900-1339504572_thumb.png

 

Var det dumt? :/ Fikk faen 1000+ mer dps :D

 

Vil anbefale deg å sammenligne gear på AH med hverandre før du klinker til. Samtidig, prøv å la være å bruke mer enn 10k for et item før du treffer level 60 og skal starte på inferno. Det er bare ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Hva i helvete?

 

Hvorfor kommer det opp: "Cannot send ***** to your stash."????????

 

AHHHH full kiste xD

 

EDIT: Betalte 300k for denne mazen her til høyre:

post-121186-0-01937900-1339504572_thumb.png

 

Var det dumt? :/ Fikk faen 1000+ mer dps :D

 

Når du skal kjøpe på AH kan det være lurt å skrive inn max buyout pris og sette den til hva du er villig til å betale. Skal du ha våpen trenger du egentlig ikke gjøre så mye annet. Da vil funnene i søket være rangert fra våpen med høyest dps til lavest dps. For de aller fleste klasser vil det beste våpenet være det med høyest dps. Det kan dog være en god ide å sammenligne de som ligger på toppen i dps og se om et har veldig mye bedre stats enn de andre, og da gå for det.

 

For våpen:

Dps>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>alt annet, kan være et greit utgangspunkt.

Lenke til kommentar

Kjøpte med et våpen med over 200 mer dps enn mitt gamle pga det dps>>>>>>> alt greiene. Og det var mitt dårligeste kjøp noensinne, endte opp med og tape 2k damage :( Så nå ser jeg meg ikke blind på det lenger hehe... Anbefaler at du sammenlikner litt %crit dmg og int , dex , str også..

 

Nå er jo mange skills basert på dps på våpenet, men jeg tok lenger tid og drepe ting fordi om. Mitt gamle våpen hadde 88% crit dmg, hadde nok litt av det og si ;)

 

Men du kan få våpen med 700 dps og bra stats under 100k gull¨. Så den hammeren der var desverre ikke et godt kjøp :)

Lenke til kommentar

Nei huff, var dårlig kjøp det der ja!

 

Ville ha et våpen som ga mye damage, hadde kun våpen med 100dps, men kom nå opp i lvl 51 og søkte på weapons med max lvl 51 i AH. Fant våpen med som var rundt 800dps bedre enn det jeg har, for 200k.

 

Det jeg kjøpte til 300k var buyout da jeg ikke orket å vente 11h og bud på 210k. Skulle kanskje ventet et lvl eller bladd litt lengre ned :(

Nå ble jeg plutselig fattig :cry:

 

Faen, så dum jeg er. Men sånn går det når man ikke har peil på AH og skjønner ikke verdien av noe..

Lenke til kommentar

Nei huff, var dårlig kjøp det der ja!

 

Ville ha et våpen som ga mye damage, hadde kun våpen med 100dps, men kom nå opp i lvl 51 og søkte på weapons med max lvl 51 i AH. Fant våpen med som var rundt 800dps bedre enn det jeg har, for 200k.

 

Det jeg kjøpte til 300k var buyout da jeg ikke orket å vente 11h og bud på 210k. Skulle kanskje ventet et lvl eller bladd litt lengre ned :(

Nå ble jeg plutselig fattig :cry:

 

Faen, så dum jeg er. Men sånn går det når man ikke har peil på AH og skjønner ikke verdien av noe..

 

Er å feile man lærer. Er jo bare penger =) 300k farmer du lett opp igjen.

Lenke til kommentar

Trikset er å først definere hva du søker etter, søk så på høye summer og jobb deg nedover til du finner tilsvarende items. F.eks start på 600.000, gå ned til 400, 200, 150, 100. Så vurderer du til slutt hvor du får mest igjen for pengene. Det er ikke noe vits å svi av 300k på items før du er lvl 60 uansett hvor godt det måtte være.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt litt på at det kanskje kommer til å bli enda flere folk som blir "hacket" nå som brukernavn og passord for EU-spillere hos Riot har lekket? Det sies jo at passordene var krypterte, men ikke godt nok. Det er jo allerede tusenvis som har blitt "hacket" på grunn av at infoen deres har blitt tatt gjennom fansites eller andre spill-relaterte nettsider når disse har blitt hacket, men slike databaser kan vel ikke måle seg i størrelse i forhold til den League og Legends har.

 

Fikk forresten en legendary 2-handed axe fra en Torture Tools eller weapon rack som jeg kaller dem i går. Maken til ubrukelig legendary skal man lete lenge etter, men litt morro å få den fra akkurat et slikt sted.

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt litt på at det kanskje kommer til å bli enda flere folk som blir "hacket" nå som brukernavn og passord for EU-spillere hos Riot har lekket? Det sies jo at passordene var krypterte, men ikke godt nok. Det er jo allerede tusenvis som har blitt "hacket" på grunn av at infoen deres har blitt tatt gjennom fansites eller andre spill-relaterte nettsider når disse har blitt hacket, men slike databaser kan vel ikke måle seg i størrelse i forhold til den League og Legends har.

 

Ikke usansynelig det. Lønner seg å ikke ha samme passordet på flere forskjellige ting på nett, Last Pass feks fikser det lett, selv om det tar litt tid å bytte på alt av tjenester på nettet er det absolutt verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...