Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Ukens kjøp: Lvl 60 1h sverd med 600damage, redused lvl med 16, 150k gull. Fra 1k til 10k damage på min lvl 45 WD.

Også droppet 3 lowlvl legendaries til meg idag.. Alle gikk for rundt 60-100k på 3-4 timer. Ønsket de hadde droppet på monken i inferno ostedet, dog.. :p (kravstor)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Oi. Ingen tvil om at Blizzard er triggerhappy på å stenge kontoen ved bruk av annen ip. Skulle logge på fra jobb med laptopen for å sjekke AH og vips ble kontoen min stengt. Føler meg dermed rimelig trygg mtp. hacking.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Relativt enkel prosess å låse opp igjen, men ja. Authenticator forenkler jo prosessen, men for mitt vedkommende som konstant reinstallerer telefonen for å teste forskjellige roms så er det uaktuelt å basere meg på app-authenticatoren. Så da gjenstår det bare å kjøpe dedikert authenticator... noe jeg heller ikke kommer til å gjøre ettersom jeg ikke spiller mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er koblet opp via gjestenettet på jobb, så det kan være noen innstillinger der som forårsaket trøbbel. Ikke noe vpn eller proxy som er satt opp verken på noen av pc-ene på hjemmenettet. Uansett var det heldigvis en smal sak å få låst opp kontoen igjen.

Lenke til kommentar

<p>Det kan være at firmaet du jobber for er utenlandsk og bruker samme (utenlandskregistrerte) IP-range i filialene i flere land slik at geoip-databasen Blizzard bruker ikke er korrekt. Eventuelt at trafikken fra alle de skandinaviske landene går via en sentral brannmur i Sverige eller Danmark, det er ikke så uvanlig.

http://www.whatismyip.com/

http://www.maxmind.com/

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Crafting blir jo attraktivt om det blir mye inflasjon, før eller siden vil man nå ett nivå der crafting begrenser det om det er galopperende inflasjon. Krafting øker ikke i pris, og man gidder ikke å betale 100 eller 1000 ganger mer enn de koster å krafte for en item som ikke er veldig spesielt. Kunne crafting vært bedre? I mine øyne, ja absolutt. Men det setter like fullt en øvre grenser for normale priser i AH

Du har nok rett i dette. Har sett ting som er lagt ut til 50+ millioner, man får lagd noen ting hos blacksmithen for den summen :) Det gjenstår å se hvor dette balanse punktet vil bli, tror at folk er villig til å betale en del for å få garanterte stats/forutsigbarhet, som er det man får på AH.

Lenke til kommentar

Godt å se blizzard tar nødvendige grep:

 

Patch 1.0.2c:

 

*If the authentication service is busy, the login checkbox will now wait at “Authenticating Credentials” until a player’s login attempt can be processed. As a result, players should no longer encounter Error 37 when logging in.

 

*Achievements have been granted to players who previously completed their objectives, but were not correctly awarded completion credit.

 

Rollback pga. duping i Asia realmen:

On June 10, our development team has found some error on the stored items in the database, these errors represent a very small part of the items can not be normal trading or selling. This error caused all less than 0.01% of the items have been copied, the majority of players and is not affected by this problem, but the database before removing these duplicated items, is unable to maintain stable. Therefore, we carried out the maintenance of the server, and perform the necessary operations to fix this problem. The development team is currently working to make the server able to resume service as soon as possible.

 

Blizzard Entertainment has always taken cheating in any form in Blizzard games very seriously, and that’s no different for Diablo® III. If a Diablo III player is found to be cheating or using hacks, bots, or modifications in any form, then as outlined in the Diablo III end user license agreement, that player can be permanently banned from the game. This means that the player will be permanently unable to log in to Battle.net® to play Diablo III with his or her account.

 

Ut fra sistnevnte er det vel rimelig å anta at det kommer til å komme noen ganske massive ban-waves før RMAH går live for å rydde vekk bot/hack kontoer fra systemet. Selv om det tidligere (i D2) har vært snakk om undetectable bots osv. har det uansett kommet overraskende på hvor sinnsykt mange kontoer de faktisk klarer å ta i disse bølgene. Siden alt du foretar deg lagres i databaser har de nok andre metoder enn selve real-time detection (warden) for å avsløre juks.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Er ikke så tilfreds med tanken på at folks kal bannes for ting som cheating. Eller modifikasjoner for den saks skyld.

 

AtW

 

Hva er galt med at de bannes?

Om det hadde vært singleplayer only, dvs alt de gjorde påvirket kun dem selv.. Så hadde det ikke vært noe problem.

 

Når de gjør det i ett spill som dette så påvirker det alle! Foruten de få som aldri benytter seg av AH, og kun bruker ting de finner selv.

 

Det utgjør et fåtall av spillerene.

 

Alt folk Jukser, utnytter svakheter, dupliserer items/gull, scammer hverandre etc.. Det påvirker deg via en feil proposjonert økonomi.

Sånn som spillet er lagt opp, så skal det særdeles mye til for å klare inferno med items du kun har funnet selv. Det blir bedre med den kommende patchen, men den skulle vært her fra dag 1.

 

Derfor har man til nå nesten vært avhengig av auction house, og der har økonomien blitt helt feil, pga alle disse overnevnte tingene..

 

For oss som spiller normalt, uten å utnytte alle muligheter som skulle dukke opp.. Så er det svært vanskelig å få nok penger til å kjøpe gode oppgraderinger til karakterene dine.

 

I allefall om du ikke har muligheten til å putte inn 6timer konstant "grinding" hver dag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...