Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Crafting vil jo begrense prisene før eller siden. Men det skulle kanskje ha vært litt bedre med crafting.

Hvis ikke crafting blir attraktivt så tviler jeg. Hvorfor bruke masse gull og resources, og så håpe på at man får noe nyttig og bedre? Når man bare kan ta gullet sitt og kjøpe noe bedre på AH? For at crafting skal bli attraktivt så tror jeg noe utstyr må kun være mulig å få via crafting. Men selv da så spørs det om det er nok med at ett lite mindre tall fokuserer på dette og selger til resten.

 

 

Crafting blir jo attraktivt om det blir mye inflasjon, før eller siden vil man nå ett nivå der crafting begrenser det om det er galopperende inflasjon. Krafting øker ikke i pris, og man gidder ikke å betale 100 eller 1000 ganger mer enn de koster å krafte for en item som ikke er veldig spesielt. Kunne crafting vært bedre? I mine øyne, ja absolutt. Men det setter like fullt en øvre grenser for normale priser i AH

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare et spørsmål: Hva heter de rosa "magiske strålene" som "går rundt som viserene på ei klokke"?? Hvordan forsvarer man seg mot dem? Kan man ta på seg noe som kan beskytte mot dette? Jeg dør hele tiden pga disse irriterende greiene som jeg ikke engang vet hva heter!! =P

 

De ligger på bakken som fargerike kuler, eller noe sånt, en liten stund før de begynner å rotere som visere. Da har man tid til å løpe vekk fra dem. Gjør man ikke det vil man alltid risikere å være uheldige og ha en viser som starter på deg og gjør drøy skade.

Er egentlig et rent helvete.... Forstår ikke hvordan jeg skal hamle opp med det... Jeg klarer jo selvsagt å løpe fra dem.. Bakover og bakover, helt til jeg blir presset mot "døra".... Men der står jeg altså fast også... Så dør jeg ironisk nok ved ra...

 

Har prøvd meg med en rekke "kjæledyr", ACID cloud, voodoo, brennende flaggermus.... Men faen eller...

Jaja... Det er jo på Hell difficulty, så det skal jo være helvetes vanskelig, da... Men det får da være måte på... ;-P

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg er en heksedoktor på level 59.

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Gå i en sirkel rundt de så du ikke blir truffet?

Ikke fult så enkelt. Det er ikke bare en, men flere rundt der, slik at de nærmest er uungålige når alt kommer til alt... Hmm...

 

...Det er tusenvis av slike Soul Lashers, som er helt jævlige å ta, for å si det mildt... Disse tar selvsagt ikke skade av disse Arcane Sentryene...

 

TurboEDIT:

 

Prøver å finne en passende video. Den første TurboEditen, var visst feil video :p

 

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Bruker du spirit walk? Eller grasp of the dead?

Grasp er fin til å slowe mobs samtidig som du får plasert en dot på de. Eller så er spirit walk fin, for da kan du løpe helt intill de å plassere Locust swarm på de, for så å løpe og skyte bakover med flaggermus (kite).

Funker på så godt som alt av eliter. Hvertfall for meg (syyykt skillet, neiaa) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker du spirit walk? Eller grasp of the dead?

Bruker grasp of the dead en del, eller gjorde for litt siden for å være presis..

Nå prøver jeg alt mulig rart. Spirit walk har jeg også prøvd men den går tilbake til den fysiske verden når jeg blir skadet, eller husker jeg feil??

 

 

Grasp er fin til å slowe mobs samtidig som du får plasert en dot på de. Eller så er spirit walk fin, for da kan du løpe helt intill de å plassere Locust swarm på de, for så å løpe og skyte bakover med flaggermus (kite).

Funker på så godt som alt av eliter. Hvertfall for meg (syyykt skillet, neiaa) :)

En "Dot"? Hva mener du? Skal sjekke ut Locust swarm å se om jeg skjønner hva du mener ;)

 

Beste hjelpen sålangt! Takker så mye! :-D

Hehe. Er ikke noe problem så lenge man vet hvordan det skal gjøres ;)

Lenke til kommentar

Crafting er allerede bra, om man har fine eller bedre oppskrifter (gjelder dog, såvidt jeg vet, ikke våpen). Jeg vil anslå at et sted mellom 25% og 50% av mitt gull kommer fra blacksmithing. En fine hjelm som gikk for 4,9 millioner var til stor hjelp når jeg skulle geare opp barbaren min.

"fine" ?

EDIT::::: nvm, ser det står Fine på enkelte av dem.

 

Har funnet en del exalted plans, er det noen av dem som selger bra?

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Bruker du spirit walk? Eller grasp of the dead?

Bruker grasp of the dead en del, eller gjorde for litt siden for å være presis..

Nå prøver jeg alt mulig rart. Spirit walk har jeg også prøvd men den går tilbake til den fysiske verden når jeg blir skadet, eller husker jeg feil??

 

 

Grasp er fin til å slowe mobs samtidig som du får plasert en dot på de. Eller så er spirit walk fin, for da kan du løpe helt intill de å plassere Locust swarm på de, for så å løpe og skyte bakover med flaggermus (kite).

Funker på så godt som alt av eliter. Hvertfall for meg (syyykt skillet, neiaa) :)

En "Dot"? Hva mener du? Skal sjekke ut Locust swarm å se om jeg skjønner hva du mener ;)

 

Beste hjelpen sålangt! Takker så mye! :-D

Hehe. Er ikke noe problem så lenge man vet hvordan det skal gjøres ;)

Bare hyggelig vettu!

 

En "dot" betyr damage over time.

Du bruker spirit walk (så de ikke får slått deg) til å komme nære de, så setter du en dot på det, jeg syns locust swarm er fin!

Så løper du unna før du blir slått, imens du skyter bakover, bare pass på så de ikke tar deg igjen når du skyter de.

 

Dette gjentar du helt til de dør. Det kalles å kite :)

 

Hele inferno handler ihvertfall om å unngå å bli slått, så det eneste man gjør er løp, skyt, løp, skyt, løp, skyt. Hvertfall som ranged.

Så da er dette god trening før du når inferno :w00t:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker du spirit walk? Eller grasp of the dead?

Bruker grasp of the dead en del, eller gjorde for litt siden for å være presis..

Nå prøver jeg alt mulig rart. Spirit walk har jeg også prøvd men den går tilbake til den fysiske verden når jeg blir skadet, eller husker jeg feil??

 

 

Grasp er fin til å slowe mobs samtidig som du får plasert en dot på de. Eller så er spirit walk fin, for da kan du løpe helt intill de å plassere Locust swarm på de, for så å løpe og skyte bakover med flaggermus (kite).

Funker på så godt som alt av eliter. Hvertfall for meg (syyykt skillet, neiaa) :)

En "Dot"? Hva mener du? Skal sjekke ut Locust swarm å se om jeg skjønner hva du mener ;)

 

 

TurboEDIT:

Hvilke runer bruker du? Et veldig viktig spørsmål!! =)

 

 

TurboEdit: Hvilke runer bruker du? På de du nevner over???

 

Beste hjelpen sålangt! Takker så mye! :-D

Hehe. Er ikke noe problem så lenge man vet hvordan det skal gjøres ;)

Bare hyggelig vettu!

 

En "dot" betyr damage over time.

Du bruker spirit walk (så de ikke får slått deg) til å komme nære de, så setter du en dot på det, jeg syns locust swarm er fin!

Så løper du unna før du blir slått, imens du skyter bakover, bare pass på så de ikke tar deg igjen når du skyter de.

 

Dette gjentar du helt til de dør. Det kalles å kite :)

 

Hele inferno handler ihvertfall om å unngå å bli slått, så det eneste man gjør er løp, skyt, løp, skyt, løp, skyt. Hvertfall som ranged.

Så da er dette god trening før du når inferno :w00t:

DET var VIRKELIG ET GODT SVAR! OG SVÆRT TROVERDIG ETT OGSÅ!!

TUSEN TAKK! =D *Glad og fornøyd* :w00t:

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra ett tidligere innlegg :

 

1:Locust swarm med fire rune- Så den gjør mer skade. Kjekk og ha for sette dots på targets når man kiter.

2:Soul harvest med heal rune - Bruker den åpenbart for mer dmg, men også for self heal, som er veldig viktig i Inferno.

3:Spirit walk med mana rune- Øker survivability sykt mye pluss at man alltid får opp mana igjen.

4:Mass confusion med Mass Hallicunation rune- Også fin når man kiter pluss at det er kjekt med litt CC mot flere mobs.

På musa bruker jeg bruker jeg Poison dart med Splinters og Dire firebats (spiser store packs til frokost med denne).

 

Det er mitt oppsett. Om du ikke er lvl 60 så har du kanskje ikke fire rune på locust swarm enda (?).

Men, du kan bruke den så den garantert hopper til 2 targets, den er fin. Den som healer mana er også grei, om du sliter med mana.

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra ett tidligere innlegg :

 

1:Locust swarm med fire rune- Så den gjør mer skade. Kjekk og ha for sette dots på targets når man kiter.

2:Soul harvest med heal rune - Bruker den åpenbart for mer dmg, men også for self heal, som er veldig viktig i Inferno.

3:Spirit walk med mana rune- Øker survivability sykt mye pluss at man alltid får opp mana igjen.

4:Mass confusion med Mass Hallicunation rune- Også fin når man kiter pluss at det er kjekt med litt CC mot flere mobs.

På musa bruker jeg bruker jeg Poison dart med Splinters og Dire firebats (spiser store packs til frokost med denne).

 

Det er mitt oppsett. Om du ikke er lvl 60 så har du kanskje ikke fire rune på locust swarm enda (?).

Men, du kan bruke den så den garantert hopper til 2 targets, den er fin. Den som healer mana er også grei, om du sliter med mana.

Har nå prøvd det du sa.... Og vips! Ingen problemer... Tok alle med en gang, lett som en plett!! IGJEN TAKK!!!!!!! Weee! :D .....hehe. :)

 

Edit: Joda, får dem. Sering Locus heter det vel. :)

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Crafting er allerede bra, om man har fine eller bedre oppskrifter (gjelder dog, såvidt jeg vet, ikke våpen). Jeg vil anslå at et sted mellom 25% og 50% av mitt gull kommer fra blacksmithing. En fine hjelm som gikk for 4,9 millioner var til stor hjelp når jeg skulle geare opp barbaren min.

"fine" ?

EDIT::::: nvm, ser det står Fine på enkelte av dem.

 

Har funnet en del exalted plans, er det noen av dem som selger bra?

 

Exalted [insert name] gir nok ganske liten sjanse for suksess. Er usikker på de mindre bra oppskriftene også gir lavere utslag på de tilfeldige egenskapene (50-80 strength, for eksempel, vs kanskje 150-180 på grand?), eller om de bare har færre egenskaper. Uansett er det mindre sjanse for å få heldige egenskaper med bare 4 tilfeidge enn med 6.

 

Exalted fine [insert name] har fem tilfeldige egenskaper, og der har jeg fått en del bra. Men jeg gikk også på en smell med å kjøpe mats til og lage 20 hjelmer en gang, hvorav knapt noen var salgbare i det hele tatt. Er man uheldig i starten kan det se håpløst ut, men det er ikke umulig å skyte gullfuglen. Nå har jeg endelig fått meg en grand oppskrift, og det jeg har produsert der har stort sett virka veldig lovende, og de er ikke særlig mye dyrere å lage.

Lenke til kommentar

Exalted fine [insert name] har fem tilfeldige egenskaper, og der har jeg fått en del bra. Men jeg gikk også på en smell med å kjøpe mats til og lage 20 hjelmer en gang, hvorav knapt noen var salgbare i det hele tatt.

Jeh, har Exalted Fine pants og Exalted Fine Impellor (1 hand crossbow).

Vet ikke om jeg er klar for å gamble. Exquisite essence har jo doblet seg i pris siden commodities åpnet opp igen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...