Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg måtte faktisk slå opp hva retina display er for noe, og det var jo ganske skuffende :p

 

Så for meg at jeg kunne sette en linse med den oppløsningen rett på øyet, da hadde vi snakket om noe mind blowing. Bare høyere oppløsning er veldig lite intressangt, spesielt på en 15" hvis ikke UI skalerer da, skalerer UI i D3? har bare prøvd en oppløsning.

Lenke til kommentar

AtW, de flese land har et lovverk som tillater en levrandør å sette bruksbegrensinger på en tjeneste, vi trenger ikke bringe inn meneskerettigheter.

 

Selv om Skurupu valgte å ordlegge seg dårlig trenger ikke du synke til samme nivå, jeg vet du kan ordlegge deg bedre enn dette.

 

Eksakt mitt poeng, hvorfor dro jeg fram poenget? Jo fordi det er ett ganske dårlig argument, jeg begynner å bli ganske lei av "det er ingen menneskerett"-argumentet som så fote brukes er stort sett helt tomt og uten innhold, og kan brukes begge veier.

 

AtW

 

Så argumentet er ugyldig fordi det er gammelt?

 

Egentlig var det ment som min mening om saken, jeg prøver ikke overtale noen.

 

Nei, det er ugyldig fordi det er irrelevant og dårlig. Men det brukes svært ofte, selv om det nesten aldri er ett godt argument.

 

AtW

Lenke til kommentar

Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing.

 

Det er ikke spesielt mind-blowing på den type oppløsning i mine øyne. Det er mange spill som er langt mer "mind-blowing" på slik oppløsning.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing.

 

Det er ikke spesielt mind-blowing på den type oppløsning i mine øyne. Det er mange spill som er langt mer "mind-blowing" på slik oppløsning.

 

AtW

 

Med piksel tettheten og den høye oppløsningen blir det nok rimelig heftig, men ja det er nok andre spill som hadde "unyttet" denne oppløsningen på et slikt panel bedre.

 

Men Diablo3 fans som skal ha denne nye maskinen blir det nok en ganske så heftig opplevelse i forhold til så mange elendige skjermer gamere rundt sitter med. Du,jeg alle kjenner noen som bruker mye penger på en heftig spill pc og sitter strålende fornøyd med en billig møkka skjerm til 1300kr og synes det er bare sååååå heftig! :p

Lenke til kommentar

Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing.

 

Det er ikke spesielt mind-blowing på den type oppløsning i mine øyne. Det er mange spill som er langt mer "mind-blowing" på slik oppløsning.

 

AtW

 

Med piksel tettheten og den høye oppløsningen blir det nok rimelig heftig, men ja det er nok andre spill som hadde "unyttet" denne oppløsningen på et slikt panel bedre.

 

Men Diablo3 fans som skal ha denne nye maskinen blir det nok en ganske så heftig opplevelse i forhold til så mange elendige skjermer gamere rundt sitter med. Du,jeg alle kjenner noen som bruker mye penger på en heftig spill pc og sitter strålende fornøyd med en billig møkka skjerm til 1300kr og synes det er bare sååååå heftig! :p

 

Joa, jeg kjenner slike folk, men det er vel ikke så mye mere meningsfyllt å sitte på en bærbar og trøkke opp oppløsningen og sitte med framerates på 20 Fps heller?

 

AtW

Lenke til kommentar

Diablo3 skal vist få støtte for 2880 x 1800 på dem nye Macbook Pro med retina display....kan bli rimelig mind blowing.

 

Det er ikke spesielt mind-blowing på den type oppløsning i mine øyne. Det er mange spill som er langt mer "mind-blowing" på slik oppløsning.

 

AtW

 

Med piksel tettheten og den høye oppløsningen blir det nok rimelig heftig, men ja det er nok andre spill som hadde "unyttet" denne oppløsningen på et slikt panel bedre.

 

Men Diablo3 fans som skal ha denne nye maskinen blir det nok en ganske så heftig opplevelse i forhold til så mange elendige skjermer gamere rundt sitter med. Du,jeg alle kjenner noen som bruker mye penger på en heftig spill pc og sitter strålende fornøyd med en billig møkka skjerm til 1300kr og synes det er bare sååååå heftig! :p

 

Joa, jeg kjenner slike folk, men det er vel ikke så mye mere meningsfyllt å sitte på en bærbar og trøkke opp oppløsningen og sitte med framerates på 20 Fps heller?

 

AtW

 

Hehe, nei du sier noe altså. Lurer veldig på hva ytelsen vil bli, det må jo koste mye ressurser å øke oppløsningen så voldsomt. Gjenstår å se....

 

Men noe som er helt sikkert er at den er dyr!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hva i helvete?

 

Hvorfor kommer det opp: "Cannot send ***** to your stash."????????

 

AHHHH full kiste xD

 

EDIT: Betalte 300k for denne mazen her til høyre:

post-121186-0-01937900-1339504572_thumb.png

 

Var det dumt? :/ Fikk faen 1000+ mer dps :D

 

Du burde brukt 300k på å utvide banken din. Fant omtrent øks til rundt 25k på AH nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...