Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at du leveler blacksmithing er jo fordi du får bra rewards på level 10.

 

Det er tull å kaste bort penger på crafting før du er 60.

 

Fordi du vil 1-2 timer etterpå få noe bedre fordi du leveler fort

 

Ja det virker sånn. Jeg brukte 8000 på crafting training for å få noe bedre armor, craftet en sak med +14 str og var kjempefornøyd. Så droppa en +17 str item like etterpå fra en random blå elite mob :p

Lenke til kommentar

Har egentlig bare salvaget det meste..gidder ikke legge ting på AH. Random stats, så det er veldig lite som folk faktisk orker å kjøpe.

Syns det er dumt at spesiellt bosser dropper gear man ikke vil ha. Det burde jo være en del av seieren å få bytta ut noe gammelt gear med en superbra chest eller sverd..men så har det han dropper en helt irrelevant stat istedet.

Lenke til kommentar

face tanka azmodan på hell med dps specc som munk men med healing mantra + fot spam og riktig runes.

 

de svarte greiene han ligger ut på gulvet, kunne jeg bare stå i, fordi jeg var shieldet hele tida, håper virkelig blizzard fikser det.

 

Problemet er at med quickening runen på fist of thunder "15 spirit when you critical hit"

Greia er bare at alle criticial hits gir deg 15 spirit. Så hvis du har sweeping wind oppe, og den critter, så får du også 15 spirit. Og du skulle tro at den quickening runen bare gjaldt den ability (altså fist of thunder)

 

Uansett, håper det blir fiksa, fordi det er litt broken atm, og det er ikke bare jeg som ser det.

 

http://us.battle.net...opic/5149148304

http://us.battle.net...opic/5149537586

http://us.battle.net...opic/5271497685

http://us.battle.net...opic/5271497685

https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4209932702

 

 

 

 

En annen ting jeg er litt skuffa over er hvor lette bossene er i forhold til elite packs. Føltes bare helt rart

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Menmen, å spille 2stk sammen er til tider jævlig vanskelig. En gang døde jeg (monl) og en kompis (demon hunter) flere ganger. Tro meg, var nesten umulig å ikke la vær å dø. Tror jeg døde sånn 3 ganger etterhverandre. Et slag av monstrene så hadde jeg 1/5 liv igjen og det var liksom 5stk av de. Shit altså, skønte ikke hvorfor det var så vanskelig da. Aldri vært så vanskelig før. :p

Hvilken vanskelighetsgrad? Ett lite stykke inn i NM så måtte jeg endre fokus, bl.a. mer vitality og litt mindre dps fokus. Hjelper ikke med mye skade hvis du ikke lever lenge nok til å gjøre nytte av den. Men du må selvfølgelig sørge for at utstyret holder nivået i forhold til hvor du er i spillet.

Lenke til kommentar

Azmodan gikk ned på omtrent 15 sekunder og jeg tror jeg one-shottet Izuael. :D

 

Og alt siden jeg for seks levler siden gikk på AH og kjøpte meg en ny pole-arm til 15k.

 

Synes dette er litt interessant, hva synes folk om at vanskelighetsgraden er såpass styrt av gear, og dermed litt "tilfeldig"?

 

AtW

Lenke til kommentar

11 timer tok det meg å runde spillet, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Ganske overraskende.

 

Jeg likte best act 1 og 2. De føltes lengre, og mye mer stemningsfulle og minnet til tider om diablo 1 og 2. På act 3 og 4 ble det litt over the top. Historien brydde jeg meg plutselig lite om, og jaget etter og bli ferdig var stor.

 

Et solid hack n slash spill, men fryktelig glad jeg fikk låne en konto i stedet for å kjøpe spillet selv.

Lenke til kommentar

Azmodan gikk ned på omtrent 15 sekunder og jeg tror jeg one-shottet Izuael. :D

 

Og alt siden jeg for seks levler siden gikk på AH og kjøpte meg en ny pole-arm til 15k.

 

Synes dette er litt interessant, hva synes folk om at vanskelighetsgraden er såpass styrt av gear, og dermed litt "tilfeldig"?

 

AtW

 

Synes det er "ok". Vanskelighetsgraden kunne godt skalert, men da hadde det vært mulig å "lære" seg vanskeligheten. Med det rette gearet er vel kanskje også Inferno "lett"

Lenke til kommentar

Azmodan gikk ned på omtrent 15 sekunder og jeg tror jeg one-shottet Izuael. :D

 

Og alt siden jeg for seks levler siden gikk på AH og kjøpte meg en ny pole-arm til 15k.

 

Synes dette er litt interessant, hva synes folk om at vanskelighetsgraden er såpass styrt av gear, og dermed litt "tilfeldig"?

 

AtW

Vel om man har utrolig bra gear mot en "lowbie boss", så skulle det jo bare mangle at man dreper dem fort.

Selv synes jeg det er bra at det er styrt mye av gear. Gir en bedre følelse når man endelig finner et godt item

 

11 timer tok det meg å runde spillet, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Ganske overraskende.

 

Jeg likte best act 1 og 2. De føltes lengre, og mye mer stemningsfulle og minnet til tider om diablo 1 og 2. På act 3 og 4 ble det litt over the top. Historien brydde jeg meg plutselig lite om, og jaget etter og bli ferdig var stor.

 

Et solid hack n slash spill, men fryktelig glad jeg fikk låne en konto i stedet for å kjøpe spillet selv.

Runde spillet på easy (Normal) ja. Blir nok en del flere timer på de andre nivåene :p
Lenke til kommentar

Azmodan gikk ned på omtrent 15 sekunder og jeg tror jeg one-shottet Izuael. :D

 

Og alt siden jeg for seks levler siden gikk på AH og kjøpte meg en ny pole-arm til 15k.

 

Synes dette er litt interessant, hva synes folk om at vanskelighetsgraden er såpass styrt av gear, og dermed litt "tilfeldig"?

 

AtW

Vel om man har utrolig bra gear mot en "lowbie boss", så skulle det jo bare mangle at man dreper dem fort.

Selv synes jeg det er bra at det er styrt mye av gear. Gir en bedre følelse når man endelig finner et godt item

 

 

Samtidig blir jo vanskelighetsgraden en berg og dalbane, og lite konsistent? Tilfeldiger avgjør mye av vanskelighetsgraden?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...