Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst er det sikkert fordi diablo 3 er mitt første møte med et slikt spill. Synest egentlig alt ble vanskeligere. Gjør alt for lite skade.

 

Var det når du vat ute i ørkenen? Meg og en kompis sleit nå jævlig og jeg døde 3 ganger.

 

Men nåvel, er monk. Hva er viktig å fokusere på? Fokuserer mest på damage enn armor, hva med det andre som strength osv?

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med Normal, jeg ble level 32. Gjorde litt på Nightmare også (fram til gamle Tristram), og kjenner at det klør etter å gå igjennom en gang til. Gameplayet er fortsatt "beefy" nok til å fenge.

 

Vet noen om crafting materialene fra Normal kan konverteres til det som brukes på Nightmare?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det kommer noe UI-mods seinere? Det ville løst en del problemer.

Diablo 3 vil ikke få støtte for custom mods ang. UI. Det har blizzard selv nevnt.

Litt rare tilstander i ah. Skjønner ikke helt hvorfor noen byr 1.5mill gull for et skjold som ligger med en buyout på 300k et annet sted.

Sikker på at det er noen som har bydd 1.5 mill? Man kan jo sette buyout pris og startpris..

Lenke til kommentar

Litt rare tilstander i ah. Skjønner ikke helt hvorfor noen byr 1.5mill gull for et skjold som ligger med en buyout på 300k et annet sted.

Sikker på at det er noen som har bydd 1.5 mill? Man kan jo sette buyout pris og startpris..

 

Ja. Skjoldet heter Denial, og hvis ikke jeg så helt feil var det ekstremt stor forskjell på prisene på den.

Lenke til kommentar

Litt rare tilstander i ah. Skjønner ikke helt hvorfor noen byr 1.5mill gull for et skjold som ligger med en buyout på 300k et annet sted.

Sikker på at det er noen som har bydd 1.5 mill? Man kan jo sette buyout pris og startpris..

 

Ja. Skjoldet heter Denial, og hvis ikke jeg så helt feil var det ekstremt stor forskjell på prisene på den.

Kan jo godt værte fyren som la ut skjoldet tok startpris på 1500000 og buyout på feks 10000000.

Lenke til kommentar

Da var jeg endelig ferdig med å farme meg opp til 60 sånn at jeg kan begynne på inferno, skal si jeg var lei av å drepe Azmodan og frem til første boss i A4.... :D

Er på begynnelsen av Act III Hell nå, med 60% til 60, så ser ut som at jeg slipper å grinde for levler, gear derimot er en annen sak :p

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...