Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Klarte ikke å vente til etter eksamen og gikk til innkjøp ikveld, kom meg fra skeleton king i guest pass til litt ut i act to, awesome spill!

 

Lurer dog på dette med hardcore mode, er det noen fordeler med å spille det kontra vanlig mode? Får man f eks noe ekstra bra gear elns? Eller er det kun for å gi litt ekstra utfordringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så herlig å se hvor seriøst enkelte tar spillet. Jeg dreit meg ut på skeletonking ved å trykke på knappen til venstre for "1" istedet for den så det gikk jo som det gikk da jeg ikke fikk stunna han.

 

Enden på visa var at jeg vist nok var verdens dårligste barbar.

Lenke til kommentar

Skaffer noen achievements nå for moroskyld. Men det er en achievement jeg rett og slett ikke skjønner hvordan man skal få. Ikke at den er vanskelig å gjøre, eller noe i de baner.. jeg bare skjønner ikke hvor jeg skal for å få gjort den.

 

Achievementen er denne:

 

"WATCH YOUR STEP

Complete the Caldeum uprising without taking any damage from the poison wells"

 

Jeg har gjort act 2 sikkert 3 ganger allerede, og jeg kan ikke huske noen poison wells. Noen som vet hvilket quest dette gjelder, eventuelt hvilken event, og hvor det er? Jeg skjønner ingenting nå. Litt vanskelig å få gjort en achievement, når jeg ikke vet hvor den skal gjøres. Næreste jeg kommer er de poison-plantene i oasen. Er det disse de refererer til? Anyone?

Lenke til kommentar

Skaffer noen achievements nå for moroskyld. Men det er en achievement jeg rett og slett ikke skjønner hvordan man skal få. Ikke at den er vanskelig å gjøre, eller noe i de baner.. jeg bare skjønner ikke hvor jeg skal for å få gjort den.

 

Achievementen er denne:

 

"WATCH YOUR STEP

Complete the Caldeum uprising without taking any damage from the poison wells"

 

Jeg har gjort act 2 sikkert 3 ganger allerede, og jeg kan ikke huske noen poison wells. Noen som vet hvilket quest dette gjelder, eventuelt hvilken event, og hvor det er? Jeg skjønner ingenting nå. Litt vanskelig å få gjort en achievement, når jeg ikke vet hvor den skal gjøres. Næreste jeg kommer er de poison-plantene i oasen. Er det disse de refererer til? Anyone?

Tror dette er ett av de random questene som popper opp av og til.

Lenke til kommentar

latterlig... Radiant gem koster 300 pr gem. Koster 400 å ta ut en gem fra våpen og 300 å kjøpe ny fra ah:) Desuten vist man salvage våpen med gem så får man den tilbake.

 

Edit: Refsa: 20 min? Var dette på hell eller? Eller er det snakk om fra start til den mobben?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5271598076?page=18

 

Bare å lese der.

 

Det jeg misliker er hvor random statsene er også på legendary.

 

Har fått tre legendary og alle har vært ubrukelig. Forstår at man gjør dette på blue/rare. Men når jeg plukker opp et fist weapon til min munk med int og str. Blir jeg temmelig forbanna.

 

Hvorfor vi ikke kan ha en mulighet for å fks endre stats på ting syntes jeg er litt rart. Fks fra str til dex eller noe sånn

 

Og til det du spurte om ja. Når jeg levelet fikk jec ofte gear 10 leveler under meg

Lenke til kommentar

https://us.battle.ne...1598076?page=18

 

Bare å lese der.

 

Det jeg misliker er hvor random statsene er også på legendary.

 

Har fått tre legendary og alle har vært ubrukelig. Forstår at man gjør dette på blue/rare. Men når jeg plukker opp et fist weapon til min munk med int og str. Blir jeg temmelig forbanna.

 

Hvorfor vi ikke kan ha en mulighet for å fks endre stats på ting syntes jeg er litt rart. Fks fra str til dex eller noe sånn

 

Og til det du spurte om ja. Når jeg levelet fikk jec ofte gear 10 leveler under meg

Dette synes jeg er merkelig. Burde vært samme system som i Diablo 2 hvor alle legendaries hadde faste stats, men det varierte hvor mye av hver. Da ville man alltid få en brukbar legendary hvis den var tilpasset din klasse, men noen ville være bedre enn andre pga høyere bonuser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

https://us.battle.ne...1598076?page=18

 

Bare å lese der.

 

Det jeg misliker er hvor random statsene er også på legendary.

 

Har fått tre legendary og alle har vært ubrukelig. Forstår at man gjør dette på blue/rare. Men når jeg plukker opp et fist weapon til min munk med int og str. Blir jeg temmelig forbanna.

 

Hvorfor vi ikke kan ha en mulighet for å fks endre stats på ting syntes jeg er litt rart. Fks fra str til dex eller noe sånn

 

Og til det du spurte om ja. Når jeg levelet fikk jec ofte gear 10 leveler under meg

 

Dette er en av mine pet peeves også. Når jeg slår en superboss som Belial FORVENTER jeg å få noe bra gear så jeg kan bytte ut øksa jeg har brukt de siste 6 levelene. Men neida, får en øks med +int på ellernoe sånt idiotisk til barbarian, som går rett til salvage.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Flere enn meg som syntes at monk er sykt OP?`Særlig på normal. Spilte online med ett par monk's i går, og de grusa jo alt som var, helt uten problemer. (lvl 20-27). Jeg spiller barb, og hadde null sjans mot å ta en del packs med monstre kontra hva de gjorde solo...

 

Nesten litt sjokkert. Gutta som spilte monk sa det selv, at de var latterlig OP.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg synes vanskelighetsgraden tar seg opp er det bare fordi jeg ikke har sjekket auction house på en stund. Gjør du det i 15 min så kommer du tilbake med dobbelt liv og damage og det føles som normal igjen.

 

Er på hell nå og dreper raskere nå enn jeg gjorde på normal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://us.battle.ne...1598076?page=18

 

Bare å lese der.

 

Det jeg misliker er hvor random statsene er også på legendary.

 

Har fått tre legendary og alle har vært ubrukelig. Forstår at man gjør dette på blue/rare. Men når jeg plukker opp et fist weapon til min munk med int og str. Blir jeg temmelig forbanna.

 

Hvorfor vi ikke kan ha en mulighet for å fks endre stats på ting syntes jeg er litt rart. Fks fra str til dex eller noe sånn

 

Og til det du spurte om ja. Når jeg levelet fikk jec ofte gear 10 leveler under meg

 

Dette er en av mine pet peeves også. Når jeg slår en superboss som Belial FORVENTER jeg å få noe bra gear så jeg kan bytte ut øksa jeg har brukt de siste 6 levelene. Men neida, får en øks med +int på ellernoe sånt idiotisk til barbarian, som går rett til salvage.

 

Du skjønner vel hvor meningsløst spillet da ville blitt? Hvis hver gang du drepte en boss fikk en upgrade?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...