Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Fant en litt rar løsning på problemet mitt. Har slitt med Error 3007 ganske lenge (dvs random disconnect etter noen minutter), men av en eller annen grunn ser det ut til å gå mye bedre om jeg logger inn på General Chat. Har spilt ganske lenge nå uten problem.

 

Har også en mistanke om at Barbarian er bugged, noe som fører til disconnect ganske ofte. Noen andre som har problemer med denne klassen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en litt rar løsning på problemet mitt. Har slitt med Error 3007 ganske lenge (dvs random disconnect etter noen minutter), men av en eller annen grunn ser det ut til å gå mye bedre om jeg logger inn på General Chat. Har spilt ganske lenge nå uten problem.

 

Har også en mistanke om at Barbarian er bugged, noe som fører til disconnect ganske ofte. Noen andre som har problemer med denne klassen?

 

Nei, jeg har vært logga på det meste av dagen med Barb og har ikke hatt en eneste disconnect..eller lag spike. Strange things are afoot. Har ingen chats oppe i det hele tatt.

Har ikke sett 3007 eller 37 en eneste gang siden install, faktisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fant en litt rar løsning på problemet mitt. Har slitt med Error 3007 ganske lenge (dvs random disconnect etter noen minutter), men av en eller annen grunn ser det ut til å gå mye bedre om jeg logger inn på General Chat. Har spilt ganske lenge nå uten problem.

 

Har også en mistanke om at Barbarian er bugged, noe som fører til disconnect ganske ofte. Noen andre som har problemer med denne klassen?

 

Får mye disconnects ja.. "you have been removed from the game".. spiller også Barbarian.

Lenke til kommentar

Kjipt å se at det er mange som har problemer, jeg har selv ikke blitt disconnectet en eneste gang i løpet av ca 30 timers spilling. Sånt skal jo ikke skje, dårlig forberedelse fra Blizzard sin side før launch det der.

 

Blitt så mye forskjellige karakterer med forskjellige kompiser, men nå er jeg hvertfall igang med Nightmare på WD'en min. Virkelig verdt ventetiden for min del det spillet her, føles som evigheter siden jeg har hatt det så mye gøy med et nytt spill. :)

Lenke til kommentar

Inferno Act 2, jeg soloer som monk. Traff veggen ganske så fort i Act2 Inferno. Any tips ?

 

Kjøpe masse upgrades på AH er nok det som hjelper deg mest. Eventuelt finne andre gode spillere å ha med i coop, voicechat og samarbeid hjelper veldig.

Lenke til kommentar

Inferno Act 2, jeg soloer som monk. Traff veggen ganske så fort i Act2 Inferno. Any tips ?

 

Start game på quest der du har waypoint til path to the oasis. Løp øst, se om det er en random dungeon like øst for waypointen. Hvis ja: Gå inn og loot en resplendent chest. Hvis nei: Leave game og lag på nytt. Repetér.

Endret av Pingas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri spilt et Diablo-spill, et MMO eller noe spill i nærheten av dette, men begynner å komme inn i det etter å ha startet nightmare nå. Kan noen pros svare på om det er veldig uvanlig at jeg har fått 2 legendary drops (allerede), eller om det ikke er noe spesielt at all? Beholde/selge/bruke?

Lenke til kommentar
Er det sjangs og få tak i CE til grei pris mon tro ?

Nå? De fleste butikkene gikk tom allerede før launch, så lykke til. :p

 

Noen som har et tips til sistebossen i Act 2? Tror i alle fall det sistebossen. Spiller som Demon Hunter, og selv om det har gått helt fint frem til nå har jeg ikke sjanse mot denne bossen. Har prøvd seks ganger på rad, men har ikke sjanse å ta den. Det er ikke bare tomt snakk, heller. Enten one-shotter bossen meg, ellers dør jeg fordi det er så vanvittig lang cooldown på healing potions. Tredve sekunder er en evighet når du er nesten død to sekunder etter at du drakk forrige healing potion, og det ikke er en eneste healing orb noe sted.

Lenke til kommentar
Er det sjangs og få tak i CE til grei pris mon tro ?

Nå? De fleste butikkene gikk tom allerede før launch, så lykke til. :p

 

Noen som har et tips til sistebossen i Act 2? Tror i alle fall det sistebossen. Spiller som Demon Hunter, og selv om det har gått helt fint frem til nå har jeg ikke sjanse mot denne bossen. Har prøvd seks ganger på rad, men har ikke sjanse å ta den. Det er ikke bare tomt snakk, heller. Enten one-shotter bossen meg, ellers dør jeg fordi det er så vanvittig lang cooldown på healing potions. Tredve sekunder er en evighet når du er nesten død to sekunder etter at du drakk forrige healing potion, og det ikke er en eneste healing orb noe sted.

 

Da må du nok farme mer, gå høyere opp i level eller skaffe bedre gear med vitality !

Lenke til kommentar
Er det sjangs og få tak i CE til grei pris mon tro ?

Nå? De fleste butikkene gikk tom allerede før launch, så lykke til. :p

 

Noen som har et tips til sistebossen i Act 2? Tror i alle fall det sistebossen. Spiller som Demon Hunter, og selv om det har gått helt fint frem til nå har jeg ikke sjanse mot denne bossen. Har prøvd seks ganger på rad, men har ikke sjanse å ta den. Det er ikke bare tomt snakk, heller. Enten one-shotter bossen meg, ellers dør jeg fordi det er så vanvittig lang cooldown på healing potions. Tredve sekunder er en evighet når du er nesten død to sekunder etter at du drakk forrige healing potion, og det ikke er en eneste healing orb noe sted.

 

Ikke stå i det grønne på bakken? Unngår du dette så tar du ham lett =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...