Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser at det bare er server restart som fikser problemet. Det er faen meg amazing. Ble ikke noe Diablo denne helga da tydligvis.

 

Det er jo bare å kjøpe spillet fysisk? Jeg kjøpte det fysisk, men har ikke rørt det bortsett fra cd-keyen. Samt at det kosta 300 eller noe istedenfor 60 euro.

Lenke til kommentar

Jævlig bra å få en 2,7 sek lagspike akkurat når jeg skulle slåss mot Maghda. "Hæ jeg treffer jo ingenting *splatt*"

 

Eneste stedet å kjøpe D3 på nett er battle.net.

 

Det er vel ikke riktig? Sett lenker til de vanlig key-sale stedene ett sted her i tråden.

 

AtW

 

Det er vel bare til de trials-kodene trur jeg?

Lenke til kommentar

Ehm, er det noen som har noen anbefalte steder å handle fra på nett? Snakker da om nedlastbart, ikke at jeg skal ha det i posten.

 

Frister veldig lite å gi 59.99€ som Actiblizzard skal ha for det.

 

Coolshop selger Diablo nøkler til 379,-

Men de får ikke inn nye på en uke eller to står det.

https://www.coolshop.com/no/catalog/product/72911-diablo_iii_3_for_pc_mac_code_via_email_pc

Lenke til kommentar

Jævlig bra å få en 2,7 sek lagspike akkurat når jeg skulle slåss mot Maghda. "Hæ jeg treffer jo ingenting *splatt*"

 

Eneste stedet å kjøpe D3 på nett er battle.net.

 

Det er vel ikke riktig? Sett lenker til de vanlig key-sale stedene ett sted her i tråden.

 

AtW

 

Det er vel bare til de trials-kodene trur jeg?

 

Har ikke kjøpt, men prisen var i underkant av 400 såvidt jeg husker, så tviler på det, og det er jo lett for de å få tak i koder.

 

AtW

 

Det er bare guest pass du får kjøpt billig på g2play.net. Full game-key koster 450kr, omtrent samme som battle.net prisen.

 

Mulig, men man får ihvertfall kjøpt det flere steder på nett.

 

AtW

Lenke til kommentar

Om jeg skal komme meg til butikken og tilbake nå så blir prisen på over 550 kroner likevel.

Vet ikke hvor du bor, men ettersom du spurte 4 dager etter lansering så regnet jeg med at det å få spillet raskest mulig ikke var problemet. :p

 

Jeg bestilt fra platekompaniet og fikk det i postkassa dagen etter det ble sendt.

 

Gah, det finnes ikke noe mer irriterende enn online spill som ikke klarer tilby stabil service. Skulle tro Blizzard i alle fall hadde lært hvordan de gjorde det nå. Det er nå jeg har tid til å spille, -ikke- når Blizzard gir meg lov til å logge inn!

Lenke til kommentar

6000 er ingenting, det koster 4000 pr level etterhvert. Og sikkert enda mere også. Og craftinga av items blir dyrere og dyrere også. 90% av gangene får man random stats man ikke har bruk for heller..lurer nesten på om jeg heller bare skal spare pengene og kjøpe ting fra AH.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...