Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Noen andre som har trøbbel med å forhåndsnedlaste spillet med den nye EU downloaderen?

 

Jeg får en jævlig sur "This download is not authorized"

 

Har et annet problem. Hvis jeg stopper nedlastingen underveis har jeg ingen muligheter til å gjennoppta den (hvis det ikke bare er jeg som er jævlig dum og ikke ser hvordan). Hadde lastet rundt 6 gb av totalt 7 gb (?)..... Nå må jeg bare slette filene jeg allerede har lastet ned å starte på nytt igjen -.- Irriterende

 

Ikke slett det gamle. Start installeren på nytt og pek til samme folder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke klasser snakker dere om? Det er da både mannlige og kvinnelige karakterer i alle klassene, så kan ikke helt forstå problemstillingen.

 

To av klassene (Demon Hunter og Wizard) presenteres som regel i sin kvinnelige form av Blizzard (de tre andre presenteres først og fremst i sin mannlige form), derfor regner jeg med at de er kvinner i canon. Kjønn for min del er ikke en "problemstilling" i dette spillet, jeg bare la merke til at det "tilfeldigvis" var disse to klassene jeg gjorde det dårligst med.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Hvilke klasser snakker dere om? Det er da både mannlige og kvinnelige karakterer i alle klassene, så kan ikke helt forstå problemstillingen.

 

To av klassene (Demon Hunter og Wizard) presenteres som regel i sin kvinnelige form av Blizzard (de tre andre presenteres først og fremst i sin mannlige form), derfor regner jeg med at de er kvinner i canon. Kjønn for min del er ikke en "problemstilling" i dette spillet, jeg bare la merke til at det "tilfeldigvis" var disse to klassene jeg gjorde det dårligst med.

 

Kvinner i canon? :p

 

Spiller da vel ingen rolle hvilket kjønn man har sett klassene blitt fremstilt i når man kan velge begge kjønn på samtlige klasser. For all del, hvis du ikke kan spille de klassene fordi du ikke liker "kvinnelige" klasser så er jo det ditt valg. :)

 

1 natt igjen før det blir spilling nå! Sjelden jeg har tenkt på en fredag at jeg gledet meg til mandag som jeg gjorde den helga her. Feriedager er tatt ut på tirsdag og onsdag så jeg får herjet fra meg litt, denne uken blir suveren!

Lenke til kommentar

 

1 natt igjen før det blir spilling nå! Sjelden jeg har tenkt på en fredag at jeg gledet meg til mandag som jeg gjorde den helga her. Feriedager er tatt ut på tirsdag og onsdag så jeg får herjet fra meg litt, denne uken blir suveren!

 

Ja, kan ikke si at jeg har gledet meg til at helga er over før :p

Lenke til kommentar

Noen andre som har trøbbel med å forhåndsnedlaste spillet med den nye EU downloaderen?

 

Jeg får en jævlig sur "This download is not authorized"

Jepp, mitt problem var at jeg likevel ikke hadde lastet ned den nye downloaderen selv om jeg var 100 % sikker på jeg hadde gjort det. Hadde til og med slettet den gamle filen, men når jeg sjekket tidspunktet for når filen var signert var det fortsatt i mars en gang.

 

Lastet ned på nytt med en annen browser en den jeg vanligvis bruker og verifiserte at filen var signert 12. mai. Etter dette gikk det som en drøm.

 

Problemet må vært en eller annen form for cache i crome? :shrug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som har trøbbel med å forhåndsnedlaste spillet med den nye EU downloaderen?

 

Jeg får en jævlig sur "This download is not authorized"

Jepp, mitt problem var at jeg likevel ikke hadde lastet ned den nye downloaderen selv om jeg var 100 % sikker på jeg hadde gjort det. Hadde til og med slettet den gamle filen, men når jeg sjekket tidspunktet for når filen var signert var det fortsatt i mars en gang.

 

Lastet ned på nytt med en annen browser en den jeg vanligvis bruker og verifiserte at filen var signert 12. mai. Etter dette gikk det som en drøm.

 

Problemet må vært en eller annen form for cache i crome? :shrug:

 

Tjobing!

 

Takker og bukker, etter å ha holdt på i over 4 timer med å åpne porter og skalle hodet i keyboardet så fikk jeg endelig til at spillet begynte å laste ned!

Alt som skulle til var at jeg lastet ned installeren med Firefox istedet for Chrome... Merkelig for å si det mildt!

Tusen takk, meget verdsatt. :)

Lenke til kommentar
Kjønn for min del er ikke en "problemstilling" i dette spillet, jeg bare la merke til at det "tilfeldigvis" var disse to klassene jeg gjorde det dårligst med.

 

Wizard spesielt er glasskanon, men Demon Hunter tildels også. Begge er også tungt ranged. Witch Hunter er også ranged, men har da disse zombie dog sakene. Vil tro det er ganske tilfeldig. Ellers er det vel ganske logisk ifra biologisk/naturlig og lore-standpunkt at melee hovedsakelig er menn.

 

Er så jævelig i tvil på om jeg skal spille barbar eller monk. Likte monk veldig godt, men vart kjedelig å slåss med fist uansett hvilke våpen jeg sprang med.

 

10 character slots. Èn av hver klasse normal, pluss èn av hver klasse hardcore f.eks. Personlig lager jeg en mann og kvinne av hver klasse :)

 

Da var spillet kjøpt og lastet ned - imorgen skal det installeres og troubleshootes. Gleder meg, nå!

 

Var så dum å kjøpe fysisk kopi. Det var siste gang. Synes godt spillbutikker kan legges ned nå. De evner ikke å frem produkter i tide uansett. Håper pakken er ankommet Oslo, selv om den ikke har dukket opp på Postens sporing.

Lenke til kommentar

Hvor sansynlig er det at det er mulig å proxye til en japansk IP og få spillet lenge før det releases i kveld kl 12?

 

Alle har jo global access på server så etter activasion prosessen er ferdig er det vel lite som stopper oss?

 

Tenker da å forandre region på selve battle.net accounten også selvsagt pga. dette:

 

"1) Global Play is disabled until everyone has D3.

2) Until Global Play is live, you won't be able to play outside the region that's on your battle.net account."

Endret av ToTTy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...