Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt morsomt at det er side opp og side ned om at dere ikke har fått spillet, håper spillet kommer tidsnok osv. Selv har jeg kjøpt det på battle.net, så jeg har lastet det ned allerede. Dagen i dag har gått med på betaen til Path of Exile, og det blir nok en del timer til. Synd betaen bare varer ut helga, men moro er det uansett. Og gratis, til og med. Selvsagt gleder jeg meg til Diablo 3, men det finnes faktisk fullverdige alternativer. ;)

 

Gikk ikke an å kjøpe CE digitalt :p

 

Det er så, men har nok plastfigurer jeg ikke bryr meg om fra før. :p Eneste CE-greien jeg faktisk bryr meg om er fra Risen 2:

 

 

 

 

 

Men når det tar meg en halvtime å laste ned de 7.60GB til Diablo 3, jeg får det mye billigere, slipper å rive ut håret mitt og kan nyte helgen med Path of Exile Closed Beta er ikke Diablo 3 CE så altfor interessant for meg. ;)

Lenke til kommentar

Syns det er litt kjipt av blizzard også at de har regel om å ikke kunne shippe før fredagen. Jeg mener, man får jo ikke akuratt gjort stort om man får det før. Fordelen er at man da er garantert å ha det til release.

 

Er det bare meg eller vil det bli overvekt av Barbarian?

Lenke til kommentar

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

11.05.2012 19:14, 4606 KRISTIANSAND S

Forventet levering: 16.05.2012

 

vel..16.05 er ikke akkurat 14.05.. :(

 

D3 CE det er snakk om her, fra gamezone..menmen står "NB! Avvik kan forekomme", satser på det betyr at den ja kommer den 14. ;)

 

Samme her. Jeg så på facebooken til gamezone at dem hadde sendt noe dagen før faktisk. Viser det seg at jeg må kjøpe et vanlig eksemplar for å spille dette på release så får dem pakken min i retur og har mistet en lojal kunde. (eller så selger jeg den selv på finn.no til blodpris :tease: )

 

Ja samme her, syns det er dårli at det ikke ble sendt ut på torsdag..spesielt siden de sendte ut noen av de..velvel får vente å se, men det BØR i det minste komme på tirsdag.

Lenke til kommentar

Hehe er helt enig! Vis du vil ha spillet på dagen kjøper du det på dagen eller digitalt! so simple! håper egentlig at alle som maser om at de ikke har fått spillet faktisk IKKE får spillet før fredag eller noe! fortjener det etter å ha ødelagt hele diablo 3 tråden med "klaging":p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe er helt enig! Vis du vil ha spillet på dagen kjøper du det på dagen eller digitalt! so simple! håper egentlig at alle som maser om at de ikke har fått spillet faktisk IKKE får spillet før fredag eller noe! fortjener det etter å ha ødelagt hele diablo 3 tråden med "klaging" :p

 

Så forhåndsbestilling er kun for de som vil ha det etter alle andre? Tåpelig utsagn som kvalifiserer deg til en Kratos i posten...

Lenke til kommentar

Herregud som jeg gleder meg nå. Har friuke hele neste uke så det blir nok noen Redbull for å holde meg våken utover natta den 15. :)

 

Jeg har lurt ganske mye på det å sitte våken utover kvelden/natta selv. Men jeg tipper det blir litt problemer ved launch, og en del køer. Så tror heller jeg skal satse på å stå opp tidlig, 5-6 tia eller noe slikt :p

 

God idé, blir det for mye kø og annet tullball henger jeg meg på den.

 

Jeg husker da World of Warcraft hadde launch kl 00.00 i 2004 var det vel.. så satt jeg oppe og ventet. Jeg fikk ikke kommet inn på serveren før litt over 07.00 på morrakvisten. Ser for meg at no ala det samme skjer nå, kanskje ikke like lang ventetid. Uansett blir det ikke noe spilling på meg før tirsdag ettermiddag... job comes first :)

 

Dette var ved launch, ja. Men Blizzard har blitt mye flinkere når det gjelder serverkapasitet og slipp av nye produkter. Både WotLK- og Cataclysm-launchen gikk knirkefritt. Rett inn på en server klokka 0:01, og den datt ikke ned heller.

 

Både håper og trur at dette er tilfellet med Diablo 3 også.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Blizzard tvinger firmaene til å chippe seinest mulig bare for å være vanskelig, det er nok en tanke bak det. Min teori er at de på denne måten vil unngå at serverne crasher eller blir ganske trege. Jo mindre som logger på når serverne åpner, jo bedre for Blizzard.

 

Kan ha rett, men kan også ta feil.

Lenke til kommentar

Etter den åpne betaen for noen helger siden satt jeg vel igjen med følelsen av at det blir munk eller barbar første gang (Jeg er nesten helt 50/50 på hva det skal bli). WD virket også interessant. De to kvinnelige (virker i hvertfall som om de er kvinner i "canon") klassene funka ikke helt for meg, kanskje senere hvis jeg har lyst på større utfordringer.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

. De to kvinnelige (virker i hvertfall som om de er kvinner i "canon") klassene funka ikke helt for meg, kanskje senere hvis jeg har lyst på større utfordringer.

 

Helt enig, dette er tross alt ikke cooking sims

 

Hvilke klasser snakker dere om? Det er da både mannlige og kvinnelige karakterer i alle klassene, så kan ikke helt forstå problemstillingen.

Endret av Jext
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...