Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Farten avhenger jo helt etter hvilken linje man har. Kan vel ikke være så alt for stor belastning på de europeiske serverene så tidlig på dagen.

Lenke til kommentar

Hvordan speed har folk lastet ned med ca? Og hvor stort var spillet? Ca 8 GB?

Mulig jeg må laste ned om jeg ikke får tak i det lokalt her :glare:

 

Avhenger som sagt av HVILKEN linje du har. Men maksa ut min linje tror jeg, så gikk bare 30 minutter.

Lenke til kommentar

Hvor sansynlig er det at det er mulig å proxye til en japansk IP og få spillet lenge før det releases i kveld kl 12?

 

Alle har jo global access på server så etter activasion prosessen er ferdig er det vel lite som stopper oss?

 

Tenker da å forandre region på selve battle.net accounten også selvsagt pga. dette:

 

"1) Global Play is disabled until everyone has D3.

2) Until Global Play is live, you won't be able to play outside the region that's on your battle.net account."

 

Du får, så vidt jeg vet, ikke flytte characters i mellom regioner. Men du kan fint ha en eller flere characters per region etter at global play er skrudd på.

 

Global play har heller ingenting med regionen på kontoen din å gjøre, det har kun med servervalg i D3 å gjøre.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar
Tjohei! Nå er jeg småelig irritert. I butikken min så forhåndsbestilte jeg fra leverandør collectors edition av diablo 3. Jeg forhåndsbestilte til butikk den 2. feb og leverandøren vår sa at vi var de første i norden som hadde lagt inn ordre på denne versionen av spillet... Nå har jeg prata med leverandøren vår og han skjønner ingenting! Nesten INGEN av de i Norge har mottatt Collectors edition og ser du feks på prisguiden eller nettsider rundtom i Norge så finner du ingen!? Kan noen peile inn Colledd til en rimelig pris?
Vet ikke om de faktisk har på lager eller ikke. Men regner med det siden de ikke har fjernet den fra sitt sortiment slik som andre nettbutikker har. https://www.coolshop...n_for_pc_mac_pc
Ja har fått med meg den... Men da innprisen på butikken var latterlige 560 kr så så jeg det som et røverkjøp med tanke på moms etc :p faen kjett altså..

 

Ja jeg skjønner den. J*vlig kjipt å ikke få noe man har forhåndsbestilt da. Sånn sett er jeg glad jeg bare valgte standard edition :p Får håpe du får tak i en eller annen utgave av spillet på release da :)

Lenke til kommentar

Jeg skal lage meg female wizard med enchantress follower. Skal jeg se på en rumpe hele tiden når jeg spiller så skal det være en damerumpe! 2 damer = you do the math..

 

Tror nok at når jeg kommer hjem så installerer jeg, sover noen timer for så å kunne sitte oppe et par timer bare for å prøve litt utover natta. Er vant til istykkerskutt søvn fra tidligere så det er ikke noe stress..

Lenke til kommentar

Jeg skal lage meg female wizard med enchantress follower. Skal jeg se på en rumpe hele tiden når jeg spiller så skal det være en damerumpe! 2 damer = you do the math..

 

Og svaret på mattestykket er at du velger å dekke dine rumpebehov igjennom ett dataspill, uten spesielt detaljert grafikk, der hovedpersonene vises fra ganske langt unna og delvis ovenifra? Too each his own, I guess....

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skal lage meg female wizard med enchantress follower. Skal jeg se på en rumpe hele tiden når jeg spiller så skal det være en damerumpe! 2 damer = you do the math..

 

Og svaret på mattestykket er at du velger å dekke dine rumpebehov igjennom ett dataspill, uten spesielt detaljert grafikk, der hovedpersonene vises fra ganske langt unna og delvis ovenifra? Too each his own, I guess....

 

AtW

 

Du skal ikke bekymre deg for mine rumpebehov i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skal lage meg female wizard med enchantress follower. Skal jeg se på en rumpe hele tiden når jeg spiller så skal det være en damerumpe! 2 damer = you do the math..

 

Og svaret på mattestykket er at du velger å dekke dine rumpebehov igjennom ett dataspill, uten spesielt detaljert grafikk, der hovedpersonene vises fra ganske langt unna og delvis ovenifra? Too each his own, I guess....

 

AtW

 

Du skal ikke bekymre deg for mine rumpebehov i det hele tatt.

 

Var du som brakte de på banen :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg skal lage meg female wizard med enchantress follower. Skal jeg se på en rumpe hele tiden når jeg spiller så skal det være en damerumpe! 2 damer = you do the math..

 

Og svaret på mattestykket er at du velger å dekke dine rumpebehov igjennom ett dataspill, uten spesielt detaljert grafikk, der hovedpersonene vises fra ganske langt unna og delvis ovenifra? Too each his own, I guess....

 

AtW

 

I loled :grin2:

Lenke til kommentar
Kjønn for min del er ikke en "problemstilling" i dette spillet, jeg bare la merke til at det "tilfeldigvis" var disse to klassene jeg gjorde det dårligst med.

 

Wizard spesielt er glasskanon, men Demon Hunter tildels også. Begge er også tungt ranged. Witch Hunter er også ranged, men har da disse zombie dog sakene. Vil tro det er ganske tilfeldig. Ellers er det vel ganske logisk ifra biologisk/naturlig og lore-standpunkt at melee hovedsakelig er menn.

 

Er så jævelig i tvil på om jeg skal spille barbar eller monk. Likte monk veldig godt, men vart kjedelig å slåss med fist uansett hvilke våpen jeg sprang med.

 

10 character slots. Èn av hver klasse normal, pluss èn av hver klasse hardcore f.eks. Personlig lager jeg en mann og kvinne av hver klasse :)

 

Da var spillet kjøpt og lastet ned - imorgen skal det installeres og troubleshootes. Gleder meg, nå!

 

Var så dum å kjøpe fysisk kopi. Det var siste gang. Synes godt spillbutikker kan legges ned nå. De evner ikke å frem produkter i tide uansett. Håper pakken er ankommet Oslo, selv om den ikke har dukket opp på Postens sporing.

 

Siste gang jeg også gjør. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjøp i april, og først i dag sender de spillet! Tviler sterkt på at jeg har spillet i morra :hrm: :nei2:

Lenke til kommentar

Helt lattis at de ikke kan sende spillet tidligere når det ikke er brukbart før en viss dato uansett.

 

(Men jeg synes det meste rundt spill-lanseringer er patetisk - at butikker ikke kan selge det når de får det inn, alt maset om forhåndsbestillinger og piss om at du får bestemte ting hvis du kjøper det i en bestemt butikk. Pleier ikke å forhåndsbestille og jeg skulle ønske flere hadde samme holdning for å bli kvitt faenskapet en gang for alle. /offtopic)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...