Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tirsdag 15.5 kl. 00.01.

 

sikker på at det er "norsk" tid ? at det ikke er 00:01 usa tid slik at vi i norge ikke får spilt før utpå morran...

 

Vi i Norge får faktisk spille hele ni timer før folk i USA. Ellers får vel folk i asiatiske områder spille før oss der igjen.

Lenke til kommentar

Tirsdag 15.5 kl. 00.01.

 

sikker på at det er "norsk" tid ? at det ikke er 00:01 usa tid slik at vi i norge ikke får spilt før utpå morran...

 

Kan love deg at eg er 100% sikker :) Har fått fri frå jobb tirsdag, onsdag og fredag og kjem til å sitte klar midnatt !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjekk måte blizzard slipper spillet på, resten av verden blir jo ikke behandlet som annenrangs borgere :)

 

Mange av dere som kommer til å starte med HC straks etter dere har nådd lvl 10?

 

Blizzquote

Shortly after the launch of Diablo III, we’ll be adding a new feature to our official site. Profiles will let you review all of your character information at a glance, share it with others, and check out the accomplishments of the other heroes out there.

You’ll be able to look at your heroes (or your friends’ heroes) from any page on the Diablo III site through our personalized menu. If you’re curious about the exploits of your fellow forum posters, it’ll be a simple matter to click over to their profiles and feel envious of their gear or how long they’ve managed to keep their Hardcore characters alive.

Our first profiles release will include these two elements:

A career tab that displays all of your heroes, how far you’ve progressed in the Diablo III campaign, how many foes you’ve slain, the names and playtimes of your fallen Hardcore heroes, and more.

A heroes tab that shows off your equipment (including dyes, socketed gems, all equipment bonuses, etc.), your attributes and skills, the skills and equipment of your Followers, and more.

 

We’re planning to add tabs that’ll show off your artisans and achievements as well. Profiles will be available on the site sooner rather than later, but you should feel free to share your suggestions and thoughts in the comments section below or in theWebsite Features forum.

We’ve also been hard at work on a ton of other website content, available to help you sharpen your knowledge and prepare to face the forthcoming onslaught. On Monday, May 14, you’ll be able to browse an updated Items section, which will include Legendary and Set items, as well as some specific hand-crafted items. In addition, you can:

Watch the new gameplay overview video – What Is Diablo III?

Experiment with class builds using the Skill Calculator.

Discuss the game on the Diablo III Community forums.

Pre-purchase Diablo III.

See you in Sanctuary!

- Blizzard Web Team

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt morsomt at det er side opp og side ned om at dere ikke har fått spillet, håper spillet kommer tidsnok osv. Selv har jeg kjøpt det på battle.net, så jeg har lastet det ned allerede. Dagen i dag har gått med på betaen til Path of Exile, og det blir nok en del timer til. Synd betaen bare varer ut helga, men moro er det uansett. Og gratis, til og med. Selvsagt gleder jeg meg til Diablo 3, men det finnes faktisk fullverdige alternativer. ;)

 

Gikk ikke an å kjøpe CE digitalt :p

Lenke til kommentar

Spent på hvor langt spillet er. Er dette noe man blåser igjennom på en helg eller? :)

 

Tja, det kommer helt an på hvordan du regner med å være ferdig med spillet. En første gangs gjennomspilling er sagt å være 15-20 timer, men teknisk sett så er man jo bare ferdig med en brøkdel da. Spillet gjentar seg selv 3 ganger til på høyere vanskelighetsgrader som mest sannsynlig tar endel lengre tid. Den vanskeligste vanskelighetsgraden er ikke fullført av Blizzard engang (ifølge dem).

Lenke til kommentar

Dette sigil/banner greiene på denne D3 reveal siden, er det noe spesielt man får for å gjennomføre dette ingame når spillet slippes? Slik jeg har forstått er det bare en banner man kan ha ingame man får? Men regner med at dette er noe man ellers også vil finne flere forskjellige av ingame? Eneste med reveal siden er at man vil få en banner som ikke er mulig å få andre plasser?

Lenke til kommentar

Dette sigil/banner greiene på denne D3 reveal siden, er det noe spesielt man får for å gjennomføre dette ingame når spillet slippes? Slik jeg har forstått er det bare en banner man kan ha ingame man får? Men regner med at dette er noe man ellers også vil finne flere forskjellige av ingame? Eneste med reveal siden er at man vil få en banner som ikke er mulig å få andre plasser?

 

Du unlocker muligheten til å bruke eksklusive class sigils når du customizer banneren. Disse vil aldri bli tilgjengelige igjen.

Lenke til kommentar

Fikk faktisk spillet under 24 timer etter leveringsbekreftelsen fra platekompaniet. Leveringsbekreftelsen kom 12:00 på fredag og spillet lå i postkassa da jeg sjekket 11:00 på lørdag.

 

Var masse masse guest passes med spillet som var litt kult. De kan man dele ut på jobb til infidelene som ikke har kjøpt det ennå. :p

 

Og en liten bok som sikkert holder til en dotur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å blåse gjennom D3, jeg tar den tiden det tar og skal kose meg. Etter min mening så er det ikke noe gøy å bare blåse gjennom D3 (eller andre spill), er fort gjort å bli lei av spill på den måten. Jeg spiller for å ha det gøy, har selv blåst gjennom spill og ble fort lei på den måten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har ikke kjøpt spill på fysiske plater på flere år. Ser at prisen på nettbutikker er ca 400 kr + frakt, på battle.net er det 60 EUR. Hva tror dere prisen ca blir i de "vanlige" butikkene?

 

Hadde tenkt å bare plukke med meg en plate på vei hjem fra jobb, men hvis prisen omtrent blir det samme, så kanskje jeg bare skal kjøpe fra battle.net.

 

Forøvrig gleder jeg meg veldig til dette spillet. Jeg er 30+, har spilt siden jeg var liten, men dette er aller første gang jeg teller ned dager til release. Og jeg har ikke spilt de første Diablo'ne en gang! Dette lover dårlig.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...