Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Da har jeg nettopp innsett at CDON ikke klarer å levere spillet i tide. Spillet er avbestillt og bestillt på nytt fra battle.net. Er utrolig skuffet over at CDON har forhåndsbestilling men fremdeles ikke klarer å levere ut spillet i tide!

 

Jeg frykter desverre det samme, at spillet ikke kommer før tirsdag. Muligens jeg tar feil, men jeg tror ikke cdon.no er/var klar over at serverne åpner klokken 00.01 + at de muligens har fått streng beskjed av Blizzard om å ikke sende det før. Kan ta feil, men jeg kan vel ha rett og?

 

Hvor langt er Diablo 3 egentlig?

 

Syntes det var en som nevnte at normal kunne ta 15-20 timer, om det er sant er noe annet. Tror det er ganske vanskelig å gi noe konkret svar, siden det er ingen som har spilt spillet enda. Men er ganske sikker på at det er lengre enn D2! =)

 

Jeg har ikke kjøpt spill på fysiske plater på flere år. Ser at prisen på nettbutikker er ca 400 kr + frakt, på battle.net er det 60 EUR. Hva tror dere prisen ca blir i de "vanlige" butikkene?

Jeg tipper rundt 600 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok en Demon Hunter først på meg. Pleier å foretrekke mage type klasser i de fleste rollespill, men ble ikke helt overbevist av wizarden når det var åpen beta.

 

Når jeg begynner med de andre klassene vil jeg prøve å spille de på litt spesielle måter, for eksempel en melee mage som fokuserer på short range physical dmg og defensive spells (http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#WdYhXO!agf!YbYccZ) eller en Witch Doctor som skal klare seg uten bruk av pets

Lenke til kommentar

Herregud som jeg gleder meg nå. Har friuke hele neste uke så det blir nok noen Redbull for å holde meg våken utover natta den 15. :)

 

Jeg har lurt ganske mye på det å sitte våken utover kvelden/natta selv. Men jeg tipper det blir litt problemer ved launch, og en del køer. Så tror heller jeg skal satse på å stå opp tidlig, 5-6 tia eller noe slikt :p

Lenke til kommentar

Fikk sendingsbekreftelse fra Komplett i dag. Hva med dere andre som har ventet på dette? Kanskje det er fordi jeg valgte å bruke Tollpost. De er jo kjappere enn Posten så jeg satser på å få det i morra :)

 

Samme her, min ble sendt med Tollpost idag. Så regner med i verste tilfelle å ha spillet Tirsdag ettermiddag. Det holder for meg ;)

Lenke til kommentar

Fikk faktisk spillet under 24 timer etter leveringsbekreftelsen fra platekompaniet. Leveringsbekreftelsen kom 12:00 på fredag og spillet lå i postkassa da jeg sjekket 11:00 på lørdag.

 

Var masse masse guest passes med spillet som var litt kult. De kan man dele ut på jobb til infidelene som ikke har kjøpt det ennå. :p

 

Og en liten bok som sikkert holder til en dotur.

 

Kjøpte du Collectors Edition? Er spent på om den pakken er for stor til å bli lagt rett i postkassa. Håpar eg ikkje må hente den på posten, det blir pes...

Lenke til kommentar

Fikk faktisk spillet under 24 timer etter leveringsbekreftelsen fra platekompaniet. Leveringsbekreftelsen kom 12:00 på fredag og spillet lå i postkassa da jeg sjekket 11:00 på lørdag.

 

Var masse masse guest passes med spillet som var litt kult. De kan man dele ut på jobb til infidelene som ikke har kjøpt det ennå. :p

 

Og en liten bok som sikkert holder til en dotur.

 

Kjøpte du Collectors Edition? Er spent på om den pakken er for stor til å bli lagt rett i postkassa. Håpar eg ikkje må hente den på posten, det blir pes...

 

Du må hente den på posten, har selv sporingslink fra platekompaniet på min CE. Boksen er MYE større enn postkassa ;)

Lenke til kommentar

Fikk sendingsbekreftelse fra Komplett i dag. Hva med dere andre som har ventet på dette? Kanskje det er fordi jeg valgte å bruke Tollpost. De er jo kjappere enn Posten så jeg satser på å få det i morra :)

 

Samme her, min ble sendt med Tollpost idag. Så regner med i verste tilfelle å ha spillet Tirsdag ettermiddag. Det holder for meg ;)

 

Og der fikk jeg, noe overraskende, også bekreftelsen på at jeg får CE fra MPX. Må ha bestilt det den dagen det var mulig å forhåndsbestille, for det hadde gått i glemmeboka. Jaja :D 2x D3 på meg tirsdag da :D

Lenke til kommentar

Jeg fikk min CE fra Eljøp på lørdag. Litt trist å få opp "the fire from the sky still falls - diablo 3 has not launched yet". Pakken er rimelig stor, fikk den i en enorm pappkasse fra ekjøp. Skulle tro det var ny pc jeg bestillte, ikke et spill. Gleder meg til Tirsdag !!

Lenke til kommentar

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

11.05.2012 19:14, 4606 KRISTIANSAND S

Forventet levering: 16.05.2012

 

vel..16.05 er ikke akkurat 14.05.. :(

 

D3 CE det er snakk om her, fra gamezone..menmen står "NB! Avvik kan forekomme", satser på det betyr at den ja kommer den 14. ;)

 

Samme her. Jeg så på facebooken til gamezone at dem hadde sendt noe dagen før faktisk. Viser det seg at jeg må kjøpe et vanlig eksemplar for å spille dette på release så får dem pakken min i retur og har mistet en lojal kunde. (eller så selger jeg den selv på finn.no til blodpris :tease: )

Lenke til kommentar

For meg er det fremdeles status: åpen på komplett.. Men de sier nå at folk skal få det til lansering, så det ordner seg nok! =D

 

 

Ehm, ja..

 

Edit: Bestilte vel ordentlig post, ikke tollpost, så er vel derfor..

Endret av Molekyl
Lenke til kommentar

Herregud som jeg gleder meg nå. Har friuke hele neste uke så det blir nok noen Redbull for å holde meg våken utover natta den 15. :)

 

Jeg har lurt ganske mye på det å sitte våken utover kvelden/natta selv. Men jeg tipper det blir litt problemer ved launch, og en del køer. Så tror heller jeg skal satse på å stå opp tidlig, 5-6 tia eller noe slikt :p

 

God idé, blir det for mye kø og annet tullball henger jeg meg på den.

Lenke til kommentar

Herregud som jeg gleder meg nå. Har friuke hele neste uke så det blir nok noen Redbull for å holde meg våken utover natta den 15. :)

 

Jeg har lurt ganske mye på det å sitte våken utover kvelden/natta selv. Men jeg tipper det blir litt problemer ved launch, og en del køer. Så tror heller jeg skal satse på å stå opp tidlig, 5-6 tia eller noe slikt :p

 

God idé, blir det for mye kø og annet tullball henger jeg meg på den.

 

Jeg husker da World of Warcraft hadde launch kl 00.00 i 2004 var det vel.. så satt jeg oppe og ventet. Jeg fikk ikke kommet inn på serveren før litt over 07.00 på morrakvisten. Ser for meg at no ala det samme skjer nå, kanskje ikke like lang ventetid. Uansett blir det ikke noe spilling på meg før tirsdag ettermiddag... job comes first :)

Endret av blcmn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...