Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har så lyst å stole på at Komplett greier å lever spillet i tide. Jeg har så lyst så lyst så lyst. For min del går det nok greit, bor i Oslo, og det ble meldt til sending i går. Men for min kompis i Bergen? Not so much. Men hva er vitsen med å forhåndsbestille om man ikke får det litt før? Men, nok klaging.

 

Tenk det; snart, etter 12 år (11, om man regner LoD som frittstående) kan man få klørne i Sanctuarys neste eventyr. Fra og med i morgen; fem dager med LAN med tre kompiser. Hvor langt kommer man? Har troa på å snuse på Hell før vi er ferdige. Blir spennende å se om man greier å komme seg helt til inferno med fem dager hardcore(ikke i selve spillet :p) gaming.

 

On a completly unrelated note: Dersom det blir minnesmarkering av Kjakan på 17. mai, mener jeg man skal ta seg en tur ut. Vise litt respekt. Denge demoner kan man gjøre ellers i året. Men det er nå meg, og kanskje jeg er litt gammeldags :green:

Endret av Krissroed
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Svar fra CDON på min avbestilling:

Hei ,

Vår ambisjon er at man skal motta det på relasedatoen som er den 15/5.

Vi har ikke mulighet å sende spillet så at du mottar det før releasedagen for å kunne begynne å spille når serveren åpner 00:01.

 

 

Vi kan ikke påvirke postgangen dersom posten har forsinkelser feks.

Da din ordre har kommet så langt i ordrehåndteringen har vi dessverre ingen mulighet til å avbestille/avbryte den.

 

Vi ber deg kontakte oss dersom du, etter leveransen, fortsatt vil returnere ordren. Så skal vi sende deg instrukser for hvordan få gjøre dette på vår bekostning.

Vennligst bemerk at om du ikke kontakter oss for returinstrukser må du selv stå for returkostnader

.

 

 

 

Jeg er såklart skuffet, men gledelig overrasket over at de dekker returkostnadene. Da slipper jeg i allefall å måtte svarteliste dem.

Lenke til kommentar

Fra og med i morgen; fem dager med LAN med tre kompiser. Hvor lang kommer man? Har troa på å snuse på Hell før vi er ferdige. Blir spennende å se om man greier å komme seg helt til inferno med fem dager hardcore(ikke i selve spillet :p) gaming.

 

Kult - skriv mer om dette når dere begynner.

 

Skal LAN'e sjæl, men ikke før neste helg (altså 25-27). Nå fant jeg ut at det er pinse så jeg kan faktisk LANe på mandagen også :) :)

 

Er forøvrig enig i at D3 er en ting, men det er andre helter i (den virkelige) verden som fortjener oppmerksomhet. Jeg bor langt oppi purra så jeg drar ikke til Oslo, men 17 mai skal feires lokalt, med unger, is og pølser.

Lenke til kommentar

Wut, CDON har fortsatt 'varene pakkes' >.<

 

Ganske enig med Bjellesau, ihvertfall når spillene uansett ikke kan spilles før en gitt dato alikevel. Ser ikke hvorfor det skulle være så vanskelig å sende/selge når spillet er i hylla da. Jaja, blir spilling når jeg våkner i morgen tidlig uansett, så lenge serverne holder :p

Lenke til kommentar

Ellers må jeg nesten si at det er så enkelt som å kjøpe det i butikken på release og i verste fall returnere nettkjøpet hvis du skal være standhaftig og vanskelig.

 

Personlig har jeg faktisk bare opplevd utsolgte spill når jeg noen dager etter slippdato har spurt etter et spill, aldri på releasedagen av en eller annen grunn.

Om det koster 100,- mer enn på nett så overlever jeg det når jeg bare kjøper 8-10 spill i året. Selv om jeg bor ut på landet så har jeg (fingeren i lufta) 3 Spaceworld, 2 Gamestop, 2 Platekompaniet, 2 Elkjøp, 1 Lefdal og 1 Expert innenfor en radius av 20-30 minutters kjøring som kan gi meg spillet på release og jeg har aldri måttet dra til butikk nr 2 de gangene jeg "er på jakt".

Lenke til kommentar

Fra og med i morgen; fem dager med LAN med tre kompiser. Hvor lang kommer man? Har troa på å snuse på Hell før vi er ferdige. Blir spennende å se om man greier å komme seg helt til inferno med fem dager hardcore(ikke i selve spillet :p) gaming.

 

Kult - skriv mer om dette når dere begynner.

 

Skal LAN'e sjæl, men ikke før neste helg (altså 25-27). Nå fant jeg ut at det er pinse så jeg kan faktisk LANe på mandagen også :) :)

 

Er forøvrig enig i at D3 er en ting, men det er andre helter i (den virkelige) verden som fortjener oppmerksomhet. Jeg bor langt oppi purra så jeg drar ikke til Oslo, men 17 mai skal feires lokalt, med unger, is og pølser.

 

Viktig å hedre de heltene man faktisk har. Hans død avslutter jo på sett og vis etterkrigstiden i Norge.

Lenke til kommentar

Enchantress :love:

Utfyller Monken min ganske bra :)

 

Nei, det gjør den ikke :p kan forstå hvis grunnen du vil enchantress er fordi det er eneste female. Men i forhold til synergi er det definitivt den dårligste valget for monk.

Åh? Jeg er ganske noob, så jeg er veldig interessert i å vite hvilken av companiene som er best for en monk :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter å vurderer om jeg skal sitte oppe til 12 i kveld for så å spillet et par timer og heller dra seinere på jobb, eller om jeg skal legge meg veldig tidlig og heller stå opp og spille et par timer før jobb. Jeg tror kanskje det siste er tryggest for da har vel en del av stormen på serverne gitt seg.

Lenke til kommentar

Min CE er fortsatt i kristiandsand :hm:

Videresendt my ass...

 

Samtidig gruer jeg meg til jeg har sett all loren spillet har å by på... er jo itemjakten som er det kule, men likevel.. tenk om historien er dårlig?

 

Historien fra de to første vinner ikke akkurat noen litterære priser, og nyeste SC har en i beste fall middelmådig historie. Hadde ikke akkurat hatt store forhåpninger.

 

AtW

Lenke til kommentar

Siste gang jeg også gjør. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjøp i april, og først i dag sender de spillet! Tviler sterkt på at jeg har spillet i morra :hrm: :nei2:

 

Du har det antakelig i morgen om det sendes som brev, men det er sløvt å ikke få ut slike ting til release. Skulle tro butikkene forsto at det er en grunn til at folk forhåndsbestiller?

 

AtW

Lenke til kommentar

Siste gang jeg også gjør. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjøp i april, og først i dag sender de spillet! Tviler sterkt på at jeg har spillet i morra :hrm: :nei2:

 

Du har det antakelig i morgen om det sendes som brev, men det er sløvt å ikke få ut slike ting til release. Skulle tro butikkene forsto at det er en grunn til at folk forhåndsbestiller?

 

AtW

 

Nei, det sendes som postpakke med sporing. På posten står det kun "Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding"

Lenke til kommentar

Min CE er fortsatt i kristiandsand :hm:

Videresendt my ass...

 

Samtidig gruer jeg meg til jeg har sett all loren spillet har å by på... er jo itemjakten som er det kule, men likevel.. tenk om historien er dårlig?

 

Historien fra de to første vinner ikke akkurat noen litterære priser, og nyeste SC har en i beste fall middelmådig historie. Hadde ikke akkurat hatt store forhåpninger.

 

AtW

 

Haha, du sier noe der. Spilte aldri det første spillet, men jeg likte måten historien fortelles på i d2. Du har jo helt rett... gleden kom av stemningen i spillet og itemjakten! :p Var jo litt kult å være i hælene på the wanderer da :D

Lenke til kommentar

Hørte noe om ny launcher. Jeg preloada, har installasjonsfilene til us klienten som heter 8370-US. Det skal vel gå å bruke den selv om jeg er i norge? På accounten min står det US under klient download..

 

Edit: ser jeg får melding om at diablo3 has still not launched, så da er det vel riktig versjon.

Endret av zulo
Lenke til kommentar

Hørte noe om ny launcher. Jeg preloada, har installasjonsfilene til us klienten som heter 8370-US. Det skal vel gå å bruke den selv om jeg er i norge? På accounten min står det US under klient download..

 

Edit: ser jeg får melding om at diablo3 has still not launched, så da er det vel riktig versjon.

 

http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/New_Downloaders_for_English_and_German-12_05_2012#blog

 

her er den du skal ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...