Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hehe, vi får se. Bor du i midt- eller nord-Norge? Det er terminalen selv som sender ut hentemeldingen, og de leveres med postbudet samme morgen som pakkene kjøres med lastebil. Gjelder her på Østlandet og terminalen på Alnabru.

Nei, jeg bor i Halden. Pakkene sendes vel ut fra en terminal i Sarpsborg. Vanligvis ganske kjapp og smidig postgang hit, og pakkene kommer tilsynelatende alltid til PiB her på ettermiddagen (hentelappen i kassa dagen etter). Men jeg har aldri tenkt over om det er unntak for mandag ettermiddag. Det finner vi snart ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fortsatt litt i tvil over hva min første class vil være, likte egentlig alle classene jeg prøvde i demoen. Men heller mot Monk, eller vår alles kjære Barbar på første forsøk.

 

Blir nok også Softcore i starten, så får jeg se om jeg hopper inn på litt HC senere. Er jo det som er det største adrenalin rushet. Ikke mange spill som har en en skikkelig risk som dette involvert. Håper bare for guds skyld at det ikke blir noe carebear greier senere pga folk som griner over å ha mistet charen dem har brukt måneder på å bygge opp i HC.

Lenke til kommentar

HaakonNordengen: PiB mottar ikke pakker så sent (fra Posten). Utrolig nok men da har pakka di ligget der fra morgenen av.

 

Det tviler jeg forsåvidt ikke på, PiB har alltid så få ansatte at de sikkert benytter anledningen seint på dagen når det ikke er kunder til å oppdatere registeret. Det hindrer dog ikke meg i å være optimist til fram til butikken stenger, så får jeg heller være dritskuffa resten av mandagen :p

Lenke til kommentar

HaakonNordengen: PiB mottar ikke pakker så sent (fra Posten). Utrolig nok men da har pakka di ligget der fra morgenen av.

 

Det tviler jeg forsåvidt ikke på, PiB har alltid så få ansatte at de sikkert benytter anledningen seint på dagen når det ikke er kunder til å oppdatere registeret. Det hindrer dog ikke meg i å være optimist til fram til butikken stenger, så får jeg heller være dritskuffa resten av mandagen :p

Ofte kommer SMS klokken 14, selv når pakken er scannet kl 09. Av de nye håndterminalene har mange 3G, som ikke virker helt perfekt :p

Endret av Guffaw
Lenke til kommentar

Lite tips dersom det er andre enn meg som får feilmeldingen "download is not authorized" når de prøver å kjøre den oppdaterte eu-klienten.

 

I mitt tilfelle var det pga en cashe i crome (en eller annen plass i alle fall) som gjorde at jeg bare lastet ned den forrige klienten selv om jeg slettet alle filer på maskinen først. Når jeg lastet den ned fra en annen browser gikk det fint.

 

Sjekk datoen på signaturen på filen (høyreklikk - properties). Den skal være fra 12. mai på den oppdaterte versjonen.

Endret av Estel
Lenke til kommentar

Kan noen gi en rask forklaring av gameplayen til D3? Det jeg lurer på er om det er noe online i spille? Skal jeg styre mange figurer sammtidig eller er det andre spillere som styrer di andre figurene osv?

 

Det er kun online, om du spåiller alene eller med andre. Styrer kun en person.

Denne anbefaler jeg at du ser på. Fin intro for de som ikek kan så mye om d3

Lenke til kommentar

Lite tips dersom det er andre enn meg som får feilmeldingen "download is not authorized" når de prøver å kjøre den oppdaterte eu-klienten.

 

I mitt tilfelle var det pga en cashe i crome (en eller annen plass i alle fall) som gjorde at jeg bare lastet ned den forrige klienten selv om jeg slettet alle filer på maskinen først. Når jeg lastet den ned fra en annen browser gikk det fint.

 

Sjekk datoen på signaturen på filen (høyreklikk - properties). Den skal være fra 12. mai på den oppdaterte versjonen.

 

Med denne så er det ikke noe problem for meg å installere fra denne downloaden og så "enable" spillet med kjøpt versjon i butikk? Er i den heldige situasjon at Dvdspilleren i pc'en er defekt.

Lenke til kommentar

Det går altså ann å selge/kjøpe stuff in-game for ekte penger via auction house?

 

Jepp, du kan velge om du vil kjøpe/selge med ingame gold eller med ekte penger. Å selge noe på Real Money Auction House koster 1 euro, pluss de tar 15% for å overføre pengene til Paypal.

Endret av Bruker87
Lenke til kommentar

Litt morsomt at det er side opp og side ned om at dere ikke har fått spillet, håper spillet kommer tidsnok osv. Selv har jeg kjøpt det på battle.net, så jeg har lastet det ned allerede. Dagen i dag har gått med på betaen til Path of Exile, og det blir nok en del timer til. Synd betaen bare varer ut helga, men moro er det uansett. Og gratis, til og med. Selvsagt gleder jeg meg til Diablo 3, men det finnes faktisk fullverdige alternativer. ;)

Lenke til kommentar

Så det er et onlinespill? Akkurat som wow bare anna gameplay vinkel? Møter man andre spillere rundt om?

 

Det er singleplayer spill med co-op muligheter. Du kan rote rundt alene så lenge du vil, men du kan også 'åpne' omgangen du spiller for tre andre spillere eller bare bli med noen andre tilfeldige spillere.

 

Dermed vil du aldri møte på andre spillere om ikke du sier selv at du vil dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...