Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Var litt nervøs for at Komplett ikke skulle få inn nok vanlige, da det bare står 100+ på nettsiden deres.

 

Men kundeservice bekrefter nettopp pr.mail at alle som har forhåndsbestilt får sine esker sendt til seg den 12.mai.

 

Hei

Ja, dette kan vi bekrefte.

Dette er bekreftet inn på lager 12. mai og vi forsøker å sende tidsnok slik at du har dette på lanseringsdato.

Med vennlig hilsen,

 

Bård

Salg & Kundeservice

 

jasså, er det ikke terje!

 

klar for 15. mai du også? ;)

Endret av underdark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...

 

jasså, er det ikke terje!

 

klar for 15. mai du også? ;)

 

Er ikke Terje gitt, men skal sitte å Skype med min kjære fetter den kvelden antageligvis :p Om han ikke er alt for opptatt med dette master-oppgave tullet da.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Ta seg fri tirsdag og onsdag eller fredag?

 

Hadde liksom planlagt den amazing langhelga så kommer kompis og tar seg fri tirsdag og onsdag og nå vil jo han være lvl 60 før jeg begynner å spille om jeg ikke også gjør det. :p

 

Det er kanskje greit med ett avbrekk på fredag etter 3 dager intens spilling? :p

 

Men på en annen side så finnes det ikke noe verre enn å gamble alt på lanseringsdagen bare for å sitte i login-køer og slite med lag...

Lenke til kommentar

I går skulle jeg bytte til en nyere PSU, samt vårrengjøring av PC siden den var full av støv. Det endte selvfølgelig med en maskin som nekter å starte, hverken med ny eller gammel PSU.

 

Nye deler er bestilt i dag fra komplett, krysser alt av fingre og tær på at jeg får den før helga så jeg rekker å sette den opp til Diablo 3 kommer... Typisk min flaks dette her. :(

Lenke til kommentar
Typisk min flaks dette her. :(

Hørtes mer ut som statisk elektrisitet enn uflaks. :p

 

Hvordan vet du hva som har tatt kvelden? Bestilte du alt nytt?

 

Kjøp deg et kabinett med filter på viftene så får du aldri støv i pcen igjen forsåvidt. Eneste du trenger å gjøre er å støvsuge eller vaske filtrene når temperaturen i pcen begynner å bli i høyeste laget. :D

Lenke til kommentar

Hovedkortet nekter å ta imot strøm til å starte, den bare starter opp i 1-2 sekunder før den slår seg av, så regner med det er hovedkortet som er kjørt. Godt mulig jeg var uforsiktig og ødela det med statisk elektrisitet ja.

 

Nytt hovedkort, CPU, RAM, Skjermkort og en SSD disk er bestilt iallefall. Var vel på tide med en oppgradering uansett.

Lenke til kommentar

I går skulle jeg bytte til en nyere PSU, samt vårrengjøring av PC siden den var full av støv. Det endte selvfølgelig med en maskin som nekter å starte, hverken med ny eller gammel PSU.

 

Nye deler er bestilt i dag fra komplett, krysser alt av fingre og tær på at jeg får den før helga så jeg rekker å sette den opp til Diablo 3 kommer... Typisk min flaks dette her. :(

 

If it ain't broke, don't fix it. ;)

 

Det har spart meg for mye hodebry med PC-bygging opp igjennom åra. Når det er sagt, så driver jeg ikke med PC-bygging lenger, nettopp på grunn av alt hodebryet… :hmm:

Lenke til kommentar

Hovedkortet nekter å ta imot strøm til å starte, den bare starter opp i 1-2 sekunder før den slår seg av, så regner med det er hovedkortet som er kjørt. Godt mulig jeg var uforsiktig og ødela det med statisk elektrisitet ja.

 

Nytt hovedkort, CPU, RAM, Skjermkort og en SSD disk er bestilt iallefall. Var vel på tide med en oppgradering uansett.

 

Prøvd å resatt cmos?

Lenke til kommentar

Bestilte fra Komplett før 09.00 i går - fikk hente det på pickup point i Lørenskog samme ettermiddag.

 

Er akkurat ferdig med å formattere harddisken og skal reinstallerere Windows. Slik det ser ut nå så har 1394/USB rotet mitt kostet meg et headset, en ekstern harddisk på 1tb, en trådløs reciever for tastatur og mus, en USB trådløs dongle til wifi og kanskje nettverkskortet mitt..

 

Funker ikke dette kjøper jeg nytt hovedkort m prosessor og RAM. Noen anbefalinger der ute?

Lenke til kommentar

Var litt nervøs for at Komplett ikke skulle få inn nok vanlige, da det bare står 100+ på nettsiden deres.

500, 1000, 5000, 10000 osv er jo 100+, bare sånn for å pirke litt ;)

 

På min ordre på CE så står det

1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2012-05-13

Regner med å få en hente melding på søndag, eller mandag, så er det bare å stoppe innom Komplett på vei hjem fra jobb på mandag :)

Lenke til kommentar

Bare lar driten være til jeg får nye deler jeg. Har jobblaptop som jeg kan bruke til internett i mellomtiden hvertfall. Ringte til komplett for å forsikre meg om at delene ville komme før helga, han som tok telefonen gledet seg også til Diablo 3 og skjønte problemstillingen. Det skulle ikke være noe problem, så da er jeg lettet. :)

Lenke til kommentar

I går skulle jeg bytte til en nyere PSU, samt vårrengjøring av PC siden den var full av støv. Det endte selvfølgelig med en maskin som nekter å starte, hverken med ny eller gammel PSU.

 

Nye deler er bestilt i dag fra komplett, krysser alt av fingre og tær på at jeg får den før helga så jeg rekker å sette den opp til Diablo 3 kommer... Typisk min flaks dette her. :(

 

If it ain't broke, don't fix it. ;)

 

Det har spart meg for mye hodebry med PC-bygging opp igjennom åra. Når det er sagt, så driver jeg ikke med PC-bygging lenger, nettopp på grunn av alt hodebryet… :hmm:

 

Ikke myntet til deg, men ang. PC bygging ville jeg heller sagt "If you don't know what you're doing, don't do it". Du skal aldri støvsuge PCen din. Ta den med ut på verandaen og blås den ren med en kanne trykkluft.

Lenke til kommentar

I går skulle jeg bytte til en nyere PSU, samt vårrengjøring av PC siden den var full av støv. Det endte selvfølgelig med en maskin som nekter å starte, hverken med ny eller gammel PSU.

 

Nye deler er bestilt i dag fra komplett, krysser alt av fingre og tær på at jeg får den før helga så jeg rekker å sette den opp til Diablo 3 kommer... Typisk min flaks dette her. :(

 

If it ain't broke, don't fix it. ;)

 

Det har spart meg for mye hodebry med PC-bygging opp igjennom åra. Når det er sagt, så driver jeg ikke med PC-bygging lenger, nettopp på grunn av alt hodebryet… :hmm:

 

Ikke myntet til deg, men ang. PC bygging ville jeg heller sagt "If you don't know what you're doing, don't do it". Du skal aldri støvsuge PCen din. Ta den med ut på verandaen og blås den ren med en kanne trykkluft.

 

Man lærer så lenge man lever, siste gang jeg går til verks med en gammel tannbørste hvertfall!

Lenke til kommentar

Hovedkortet nekter å ta imot strøm til å starte, den bare starter opp i 1-2 sekunder før den slår seg av, så regner med det er hovedkortet som er kjørt. Godt mulig jeg var uforsiktig og ødela det med statisk elektrisitet ja.

 

Nytt hovedkort, CPU, RAM, Skjermkort og en SSD disk er bestilt iallefall. Var vel på tide med en oppgradering uansett.

Jeg tok også livet av hovedkortet mitt under vårrengjøring. Enten døde det av statisk elektrisitet eller så knakk jeg noe da jeg skulle sette i 24-pins kontakten. Ny PC er uansett i posten nå, så skal være oppe og kjøre i god tid til D3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...