Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble faktisk litt skuffet. Greit med litt story. Men, jeg kan ikke fordra anime. Jeg ville ha en sinnsyk trailer som wow trilerne. Jeg vil også se Diablo på en skikkelig animert måte! Han er litt i en av act scenene i D2, men ikke nok!

 

Er jo forsåvidt greit, da det gjør han til noe litt mystisk som man vil se mer av :p

Lenke til kommentar

 

Jepp han... eller... hun? Synes diablo har litt vel mye tits til å være kar i Diablo 3 utifra det jeg har sett.

 

 

Diablo spekulasjon over.

Tror jeg har spoilet en stor plot twist for meg selv med dette men. :p

 

Da er det på tide for meg å unngå diverse forumer de neste ukene. Bashiok advarte vel også mot spoilere i forindelse med CE og innholdet i den (behind the scenes og artbook)..

Greit å beholde litt av spenningen synes jeg.

Lenke til kommentar

 

Jepp han... eller... hun? Synes diablo har litt vel mye tits til å være kar i Diablo 3 utifra det jeg har sett.

 

 

Diablo spekulasjon over.

Tror jeg har spoilet en stor plot twist for meg selv med dette men. :p

 

Da er det på tide for meg å unngå diverse forumer de neste ukene. Bashiok advarte vel også mot spoilere i forindelse med CE og innholdet i den (behind the scenes og artbook)..

Greit å beholde litt av spenningen synes jeg.

 

Hehe ja, men dette tenkte jeg faktisk selv når jeg så modellen til Diablo i dette spillet. Jeg håper folk her er flinke med å bruke spoilertags når spillet er ute iallefall, ingenting som er kjedeligere enn å få historie spoilet på forhånd. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jepp han... eller... hun? Synes diablo har litt vel mye tits til å være kar i Diablo 3 utifra det jeg har sett.

 

 

Diablo spekulasjon over.

Tror jeg har spoilet en stor plot twist for meg selv med dette men. :p

 

Da er det på tide for meg å unngå diverse forumer de neste ukene. Bashiok advarte vel også mot spoilere i forindelse med CE og innholdet i den (behind the scenes og artbook)..

Greit å beholde litt av spenningen synes jeg.

 

Hehe ja, men dette tenkte jeg faktisk selv når jeg så modellen til Diablo i dette spillet. Jeg håper folk her er flinke med å bruke spoilertags når spillet er ute iallefall, ingenting som er kjedeligere enn å få historie spoilet på forhånd. :)

 

Er nok forholdsvis trygg her hvor det er modne og ansvarsfulle brukere og våkne modder, men jeg må begynne å bli påpasselig med hva og hvor jeg trykker..

La første merke til det etter at du skrev det her, og jeg er ikke uenig i betraktningen..

Lenke til kommentar

Om vi skal ta det hakket videre så vet vi jo at den kanskje viktigste kvinnelige karakteren i D3 er Leah, Deckards niese. Rimelig sikker på at det er hun som får den steinen planta i panna i løpet av spillet, så handler resten om å jakte henne ned og drepe henne. Håper jeg tar feil da, og at det er litt mer tvister enn dette.

Lenke til kommentar

Dette er ett bra spørsmål, "Hvorfor begynner alle Diablo 3 karakterer nakne?"

 

I fare for å virke veldig negativ her, fordi det fungerer som ett bra spill, og det å ha lage en sammenhengene og saklig historie rundt det er ene og alene påkladding av elementer for å prøve å få det til å ævre hakket mindre usaklig?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Om vi skal ta det hakket videre så vet vi jo at den kanskje viktigste kvinnelige karakteren i D3 er Leah, Deckards niese. Rimelig sikker på at det er hun som får den steinen planta i panna i løpet av spillet, så handler resten om å jakte henne ned og drepe henne. Håper jeg tar feil da, og at det er litt mer tvister enn dette.

 

 

 

Den holder for meg - en annen tanke er vel om hr Cain himself gjenoppstår som Diablo, men er det for søkt?

 

 

Lenke til kommentar

 

Om vi skal ta det hakket videre så vet vi jo at den kanskje viktigste kvinnelige karakteren i D3 er Leah, Deckards niese. Rimelig sikker på at det er hun som får den steinen planta i panna i løpet av spillet, så handler resten om å jakte henne ned og drepe henne. Håper jeg tar feil da, og at det er litt mer tvister enn dette.

 

 

 

Den holder for meg - en annen tanke er vel om hr Cain himself gjenoppstår som Diablo, men er det for søkt?

 

 

 

Alt er mulig. :)

Lenke til kommentar

Hey, er det noen andre som har bestilt fra coolshop? Har ikke hørt noe fra dem og den femtende begynner å nærme seg, særlig siden dagene nu går over helgen.

 

Ut i fra siten ser det ut til at de er basert i danmark og jeg hører at noen i tråden allerede har fått tilsendt sin kopi av eljøp.. Lurer på om jeg skal sende en nagge-mail. :cool:

Lenke til kommentar

Ved siden av brukernavnet ditt oppe til høyre velger du "Mine ignorerte brukere" på dropdown menyen. Deretter legger du inn nicket til den du vil ignorere. Når disse legger inn sine oppgulp får du en liten grå meldingslinje som spør om du vil se innlegget allikevel. Uhyre praktisk.

 

Hjertelig takk! :)

 

Var også innom Outland i Stavanger når jeg gikk av vakt på mandag, de har et par 'book of cain' igjen om noen er ute å leter. Jeg fikk meg ihvertfall en kopi, og har lest den på sengen om kvelden. Er kjekk lesning, så er noe jeg anbefaler alle å få seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...