Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så elendig på sånn tidssone-konvertering jeg, skjønner aldri noe av det. Når er dette i vår tidssone?

 

Vi ligger 9 timer etter PDT, altså klokka 17.01, om jeg ikke tar helt feil.

 

EDIT: Strengt talt ligger vi vel 9 timer foran da :p

Endret av javanuben
Lenke til kommentar

Er så elendig på sånn tidssone-konvertering jeg, skjønner aldri noe av det. Når er dette i vår tidssone?

 

Vi ligger 9 timer etter PDT, altså klokka 17.01, om jeg ikke tar helt feil.

 

EDIT: Strengt talt ligger vi vel 9 timer foran da :p

 

Det viktigste er at serverne blir tilgjengelige klokken 00.01 her hjemme i Norge.

Betyr dette at du kommer rett inn på serverne? Neppe. ;)

Lenke til kommentar

Serveren åpner for spilling på US serverer 12.01 a.m. PDT den 15 mai. Så åpnes det for instalering og patching (patch 1.0.1) kl 08.01 a.m PDT den 14 mai.

 

Serveren åpner for spilling på Europa serveren 00.01 CEST den 15 mai. Det skulle vel da bety at det helt sikkert åpnes for og instalere og patche for oss også kl 08.01 på mandag morgen. :) Tipper det kommer infor om det snart på eu siden til diablo.

 

edit: Hvis det blir slik er det perfekt for meg. Har kjøpt digitalt på battle.net. Da kan jeg instalere og patche før kveldsvakt på jobben. Så er det klart til og spilles når jeg er hjemme fra jobben.

Endret av @CS
Lenke til kommentar

En drøy uke igjen nå! Blir gal av denne ventinga, hadde ikke vært så ille om jeg ikke var drittlei alt av spill jeg har installert :/

 

Forresten, er talent trees fjernet i D3? Fikk med meg at man får skills dedikert til hver museknapp og action bar fra nr X til nr Y, men kan man ikke specce karakteren sin gjennom talent points i et tre som i gode gamle dager?

Lenke til kommentar

En drøy uke igjen nå! Blir gal av denne ventinga, hadde ikke vært så ille om jeg ikke var drittlei alt av spill jeg har installert :/

 

Forresten, er talent trees fjernet i D3? Fikk med meg at man får skills dedikert til hver museknapp og action bar fra nr X til nr Y, men kan man ikke specce karakteren sin gjennom talent points i et tre som i gode gamle dager?

 

Jepp. Talent treet er fjernet. I stedet velger du aktive skills

Lenke til kommentar

Heh, prisen hos gamezone går opp for hver eneste dag..

 

Det at gamezone nærmest dobler prisen på CE fordi ingen andre har det tilgjengelig gjør at jeg har sluttet å betrakte dem som en seriøs butikk.

 

Ikke at det gjør meg noe personlig - jeg har bestilt CE hos Platekompaniet, men jeg kommer ikke til å bestille noen andre spill fra gamezone heller når de driver business på denne måten.

 

Det er jo sånn mann driver butikk.

 

Sant.

 

Glad jeg var tidlig ute og kjøpte det for 898kr.

Lenke til kommentar

En drøy uke igjen nå! Blir gal av denne ventinga, hadde ikke vært så ille om jeg ikke var drittlei alt av spill jeg har installert :/

 

Forresten, er talent trees fjernet i D3? Fikk med meg at man får skills dedikert til hver museknapp og action bar fra nr X til nr Y, men kan man ikke specce karakteren sin gjennom talent points i et tre som i gode gamle dager?

 

Tror nok du må gjøre litt research og lese litt opp på de nye spillmekanikkene og forandringene fra Diablo 2 så du ikke får hakeslepp på den 15. mai. ;)

Det finnes sikkert bedre sider å lese opp på, men her får du en grei oppsummering på denne siden: http://diablo.wikia.com/wiki/Diablo_III

Lenke til kommentar

Da var nytt skjermkort og 4gb ram montert. Rydda litt opp inni kassa og støvsugde og greier for å virkelig preppe maskinen til neste ukes intense økter.

Kobler så 1394 kabelen inn i USB headerne på hovedkortet og starter maskinen. Kult.

 

 

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var litt nervøs for at Komplett ikke skulle få inn nok vanlige, da det bare står 100+ på nettsiden deres.

 

Men kundeservice bekrefter nettopp pr.mail at alle som har forhåndsbestilt får sine esker sendt til seg den 12.mai.

 

Hei

Ja, dette kan vi bekrefte.

Dette er bekreftet inn på lager 12. mai og vi forsøker å sende tidsnok slik at du har dette på lanseringsdato.

Med vennlig hilsen,

 

Bård

Salg & Kundeservice

Lenke til kommentar

Var litt nervøs for at Komplett ikke skulle få inn nok vanlige, da det bare står 100+ på nettsiden deres.

 

Men kundeservice bekrefter nettopp pr.mail at alle som har forhåndsbestilt får sine esker sendt til seg den 12.mai.

 

Hei

Ja, dette kan vi bekrefte.

Dette er bekreftet inn på lager 12. mai og vi forsøker å sende tidsnok slik at du har dette på lanseringsdato.

Med vennlig hilsen,

 

Bård

Salg & Kundeservice

 

Og de "forsøker" å sende tidsnok slik at vi har det på lanseringsdatoen? De leker med ilden her, de bør bekrefte at den ligger i postkassen innen den 14. mai......

 

Den mailen fra tøysegutten Bård gav meg ingen ro i det hele tatt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...