Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Det går fint det Balthier, så lenge du kommer med Book of Cain eller noe annet spennende tar de imot deg med åpne armer! Jenta som jobba der på mandag meddelte at hun hadde lest den selv nylig, med anlegget spillende med passende musikk i bakgrunnen. Hadde visnok gjort opplevelsen enda mer fornøyelig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I fare for å virke veldig negativ her, fordi det fungerer som ett bra spill, og det å ha lage en sammenhengene og saklig historie rundt det er ene og alene påkladding av elementer for å prøve å få det til å ævre hakket mindre usaklig?

Hæ?

 

Hørte du på hele spørsmålet som ble stilt i den videoen, og bakgrunnen for spørsmålet? Er uansett ikke seriøst.

Lenke til kommentar

I fare for å virke veldig negativ her, fordi det fungerer som ett bra spill, og det å ha lage en sammenhengene og saklig historie rundt det er ene og alene påkladding av elementer for å prøve å få det til å ævre hakket mindre usaklig?

Hæ?

 

Hørte du på hele spørsmålet som ble stilt i den videoen, og bakgrunnen for spørsmålet? Er uansett ikke seriøst.

 

Nei, har ikke muligheten til det her. Jeg baserte meg på din gjengiving av spørsmålet, som du tilsynelatende syntes var godt, og svarte på hva som er grunnen til at det er slik.

 

AtW

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva det diskuteres om engang jeg. :p

 

I videoen blir det stilt et spørsmål om at sett fra et lore perspektiv så dukker det er opp "store krigere" fra forskjellige deler av verden for å bekjempe det som skjer i Tristram... men de kommer jo alle med så og si en tskjorte og en pinne. Og de spekulerer da humoristisk i at det er bare idiot heltene som i hele tatt gidder å prøve seg på å bekjempe Diablo osv, så alle de ordentlige heltene holder seg smart unna.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Spørsmålet var egentlig ganske morsomt. Hvorfor kommer helten nesten naken? Jeg forstår på en måte hvorfor det er slik, men på en annen side ser jeg ikke noen grunn for at helten ikke skal være fully equipped, dog med det absolutt dårligste utstyret selvsagt. Innspillet til han ene fikk meg også til å smile litt "maybe they've been robbed or something". I lore perspektiv kan det jo på en måte fungere opp mot D3 for enkelte chars. F.eks Mount Arreat som ble lagt øde i 2ern, og sendte Barbarene rundt i hytt og gevær. Nå etter 20 år finner vår barbarian ut at han skal ta opp sverdet igjen for å gi barbarene noe å sloss for. Naturlig nok er han jo da ikke godly equipped etter 20 år i ødemarken. Monken blir som beste disippel sendt ut for å kjempe så han er jo naturlig nok heller ikke "helt der" enda :p

 

På en annen side, det ser jo forsåvidt ut til å være noenlunde varmt der vi starter, kanskje det er grunnen til kleslettese? :p

 

Edit: En annen morsom greie fra diii.net:

 

Interesting tidbit courtesy of a thread by Brokenstorm. He read the excerpt from DiabloWikiThe Order and noted something interesting within it. The book lists Deckard Cain’s birth year as 1202, and since the “current” year at the start of Diablo III is 1285, Deckard Cain is now… 83 years of age.

 

At first thought, that seems too young to me. I thought of Cain as much more older than 63 at the time of Diablo and Diablo II. Look closely at that picture, if you can stand to. That man saw 80 a lot more than 3 years ago. That man is older than dirt.

 

On second thought… I guess 63 in Diablo I, and 83 in Diablo III is alright, so long as we’re going to pretend that magic to instantly heal all wounds and even resurrect the dead is commonplace in Sanctuary, but that Elixirs of Youth don’t exist.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva det diskuteres om engang jeg. :p
I videoen blir det stilt et spørsmål om at sett fra et lore perspektiv så dukker det er opp "store krigere" fra forskjellige deler av verden for å bekjempe det som skjer i Tristram... men de kommer jo alle med så og si en tskjorte og en pinne. Og de spekulerer da humoristisk i at det er bare idiot heltene som i hele tatt gidder å prøve seg på å bekjempe Diablo osv, så alle de ordentlige heltene holder seg smart unna.

 

Slik er det jo igjennom hele spillet og de felste andre spill også, historien har jo flere plothuill enn den gjennomsnittlige transformers-film.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen (pålitelige) steder som sender spillet som BREV og tar VISA?

 

Komplett har jo bare tollpost og postens servicepakke som alternativer. Da blir jo prisen like høy som om jeg hadde bestilt en digital kopi rett fra Blizzard.

 

Og siden spillene allerede er på lager mange steder, vil de dukke opp i butikker før den 14.?

 

Sorry for noob spørsmål, men har ikke kjøpt et fysisk kopi av et spill på mange år.

Lenke til kommentar

Men jeg får fortsatt ikke opp muligheten til å velge brevpakke selv om jeg velger VISA? Vil prisen automatisk endres etter jeg har lagt inn bestillingen da? Er low på cash så gidder ikke betale for å finne ut at jeg må avbestille/har gjort noe feil og må vente på å få pengene tilbake.

Lenke til kommentar

slutt å link masse spoiler crapp. Jeg leser det mot min vilje. Vil ikke vite NOENTING om hvem/hva/hvilke bosser det er! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

 

"haha The Butcher! Håper den dropper den øksa med latterlig lite durability" Det er jo en spoiler :hrm: :hrm: :hrm: :hrm:

 

:) Wall of smileys! Snart tirsdag! :D :D

Lenke til kommentar

Men jeg får fortsatt ikke opp muligheten til å velge brevpakke selv om jeg velger VISA? Vil prisen automatisk endres etter jeg har lagt inn bestillingen da? Er low på cash så gidder ikke betale for å finne ut at jeg må avbestille/har gjort noe feil og må vente på å få pengene tilbake.

 

Det var merkelig. Når jeg velger VISA, får jeg opp et ekstra alternativ på leveringsmåte, brevpost kr 29,-! Sikker på at du har huket av for VISA? :)

Lenke til kommentar

Noen som har gode og billige spillsjapper i Oslo sentrum å anbefale? Nærheten av Oslo s omeng?

Vurderer å ta meg en runde 15. Er det krise og jeg ikke finner et eksemplar bestiller jeg bare på nett, men jeg er litt av den oldschooltypen som liker å ha ting i esker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...