Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hello,

 

We have good news! We're able to get this part of your order to you faster than we originally promised:

 

Deckard Cain, Blizzard Entertainment "Diablo III: Book of Cain"

Previous estimated arrival date: June 05, 2012 - June 06, 2012

New estimated arrival date: May 29, 2012

Det er for mye tekst og greier på Amazon til at jeg greide å få med meg at det var originalt estimert at den skulle ankomme først om over en måned. Jeg bare antok at de ikke hadde en tåpelig treg prosess.

Lenke til kommentar

Da mener jeg at det koster 1€ til Blizzard, så 15% av sluttsum til Paypal å selge utstyr. Ting som stacker (gull, gems, crafting reagents) så koster det 15% av sluttsum til Blizzard, så 15% av sluttsum til paypal.

 

Man har også valget å kunne ha summen som Blizzard bucks uten å cashe de ut igjennom Paypal. Da kan man bruke pengene til å kjøpe utstyr på RMAH i D3 eller WoW subscription, mounts og denslags virker det som.

Lenke til kommentar

Virker greit. Synes 1€ virker mye. Det betyr at det er meningsløst å selge utstyr som er verdt mindre enn la oss si 4-5 dollar.

 

Er også litt redd for at vanlig AH kommer til å bli dødt og at alle bruker RMAH. Personlig er jeg ikke interessert i å bruke flere hundre kroner på å kjøpe items til characterene mine. Overpriset blir det garantert også.

 

Får håpe på at det vil finnes en trade community slik som i D2

Lenke til kommentar

Har jeg forstått dette riktig:

Alle skills (selv for f.eks. wizard) baseres på weapon damage og weapon speed? (Caster man da raskere, jo raskere våpen man har?)

Vil ikke dette føre til at wizards (som alle andre) må gå for våpen med best damage, som f.eks. økser eller lignende, i stedet for "vanlige" caster weapons med offhand?

 

Håper jeg har misfortsått noe her, eller at det er noen mekanismer som fikser dette.

 

Fant forøvrig noen interessante utregniner her, som viser hva jeg tenker. De er dog litt gamle, så regner med at de ikke er 100% riktige, men de illustrerer i alle fall mitt spørsmål.

Lenke til kommentar

Så lenge de har fjernet listing feen så ser jeg heller ingen grunn til å ikke bruke RMAH fremfor gold. Du kan jo i prinsippet starte på 0, finne ditt første item som er noenlunde bra, og så begynne å "tjen penger". Det store spørsmålet er i mine øyne ikke hvilken AH flest vil bruke, men hvordan inflasjonen vil påvirke prisene.

 

Har jeg forstått dette riktig:

Alle skills (selv for f.eks. wizard) baseres på weapon damage og weapon speed? (Caster man da raskere, jo raskere våpen man har?)

Vil ikke dette føre til at wizards (som alle andre) må gå for våpen med best damage, som f.eks. økser eller lignende, i stedet for "vanlige" caster weapons med offhand?

 

Håper jeg har misfortsått noe her, eller at det er noen mekanismer som fikser dette.

 

Fant forøvrig noen interessante utregniner her, som viser hva jeg tenker. De er dog litt gamle, så regner med at de ikke er 100% riktige, men de illustrerer i alle fall mitt spørsmål.

 

Du har helt korrekt. DPS og attack speed er det som har noe å si for hvor raskt og hvor mye dmg en skill gjør.

 

Det er slik fordi du ikke har skillpoints lenger. En skill gjør en fast % av weapon dmg hele veien. Systemet fungerer faktisk veldig bra så det er ikke noe å bekymre seg over.

 

De har fjernet attribute requirements totalt i D3, så items går kun på char lvl.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vil ikke dette føre til at wizards (som alle andre) må gå for våpen med best damage, som f.eks. økser eller lignende, i stedet for "vanlige" caster weapons med offhand?

 

 

Tror nok du blander Diablo sine våpen med andre lignende Blizzard spill slik som WoW. Diablo sine "caster" våpen vil ha like høy DPS som våpen beregnet for andre klasser, den eneste forskjellen er med hva slags stats våpnene spawner med. Int på våpen passer fint til Wizard og Witch Doctor mens Strength passer flott til ett Barbar våpen osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

VIl spillet på normal være for lett selv for en diablo noob som meg? Betaen døde jeg ikke en gang på.

 

Og godt er det. Ville vært kjipt hvis folk døde i løpet av tutorialen (som jo er det eneste noen har fått spille til nå).

Men du svarte ikke på spm mitt. Var ganske kjedelig å spille i nesten 3 timer uten å dø uansett.

Lenke til kommentar

Vanskelighetsgraden på normal har også blitt økt litt etter open beta, grunnet tilbakemeldinger fra spillerne :)

 

Hvor har du det fra?

 

Den ble allerede økt under betaen, Blizzard økte skaden og helsen til alle monstrene i betaen for at det ikke skulle være altfor lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...