Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Selv kjøpte jeg en 3930K for noen uker tilbake, og det var fordi dette er den prosessoren som gir best ytelse i spill og generelt annet der ute. :) Selv 4930K og 4770K har ikke sjangs (med mindre du er veldig heldig med kjernen). :w00t:

 

Ja, overklokket vel og merke.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i hva slags forum kan eg spør- dersom under spilling av bf4...såe r det rett og slett et "lys show" med alle slags farger...ser ut som disco. er det gpu min som er ødelagt, eller er det spillet?

 

Jeg vet absolutt hva du mener, sjekk drivere først, prøv med noen eldre BF4 drivere, f.eks.

Lenke til kommentar

 

Jeg vet absolutt hva du mener, sjekk drivere først, prøv med noen eldre BF4 drivere, f.eks.

eg tok tilfeldigvis en sjekk på nvidia hjemme sider. og da hadde eg tydlegvis den "nest" nyeste.driveren. den som kom ut 28 okt instalerte eg... litt synd at lys showet blei borte :p det var en heftig disco følelse :D hahaha

Lenke til kommentar

i7 3635QM, radeon hd 8870m. Spilte TF2 i portrait mode og satte laptopen på høykant. PCen likte det visst ikke :p

 

Det må ha vert en bug i CoreTemp da, pcen var iskald mens jeg spilte.

Det er nok ingen feil. 100 grader betyr at CPUen throttler, altaå klokker seg ned for ikke å brenne opp.

 

At PCen er kald bekrefter indikasjonen på at kjøleren nok er løs/ikke sitter skikkelig, som er forklaringen på at tempen går så høyt.

 

Er PCen varm så vil i hvert fall varmen ledes bort, og er sunt tegn.

Lenke til kommentar

Naked supremacy?

Faen så fete OC du alltid får da :confused:

 

Kjøper chiper som klokker relativ godt, annet er ikke interessant for meg. Temperaturen er etter 5 timer med BF4. Vil helst ikke snakke om 140% load temp, siden det begynner å bli ille. Kjører 2x D5's og 2x 240 60mm og 1x 360mm 45mm. Naked indeed, med delid på CPU ofc.

Lenke til kommentar

rampage 4 extreme har sånn pci-e switch som man kan bruke til å skru av dem. Men kutter den også strømmen til selve sporet? Får et 290 idag og har ikke lyst til å plukke ut 7970 som er vannkjølt før 290 får vannblokk på seg.

Jeg er ganske sikker på at den kutter strømmen til sporet. Har testet de switchene mange ganger og det funker veldig bra, jeg pleier også å nappe ut strøm kablene på det/de kortene jeg kobler ut med switchen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...