Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Hehe, såpass. :-P Selv ikke min i7 920 CPU ble så varm IDLE ved 1.55V XD

 

Uansett. I7 920 er en CPU på highend platform, og har 130W TDP. Med 4Ghz OC, så er det 48% økning.

 

En middeklasse platform som i tillegg er langt nyere med mye mindre transistorer, 84W TDP (middelklasse platform), og en "lusene" 31 % OC vil selvsagt ikke bli så varm sammenlignet mot i7 920 monsteret.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Går da likegreit for 2GB versjon.

 

Hvilken 3. parts luftkjøler er det som er best/roligst? Tenker da på GBs Windforce 3X, MSI Twin Frozr etc.

Noen erfaringer?

eg har hatt asus gtx 570, og 680 med direct cu 2 kjøler- Meget stille, og veldig gode temperaturer.

 

har Msi gtx 770 "twin forzr 4"....viftene bråker langt mer enn asus sine

Lenke til kommentar

Per i dag sitter jeg med en 3930k CPU som er ca halvannet år gammel. Jeg kjøpte den som demovare og fikk en meget hyggelig pris. Jeg har hatt god nytte av den når jeg har arbeidet i programmer som Cinema 4D og After Effects, men i det siste har det blitt lite slikt. Nå bruker jeg oppsettet mitt nesten kun til gaming.

 

Hvordan stiller denne prosessoren seg opp mot 4770K hva gjelder gaming? Skal jeg være helt ærlig har jeg lest svært lite om den nye serien til Intel, så hva forskjellene er har jeg lite greie på.

Lenke til kommentar

Per i dag sitter jeg med en 3930k CPU som er ca halvannet år gammel. Jeg kjøpte den som demovare og fikk en meget hyggelig pris. Jeg har hatt god nytte av den når jeg har arbeidet i programmer som Cinema 4D og After Effects, men i det siste har det blitt lite slikt. Nå bruker jeg oppsettet mitt nesten kun til gaming.

 

Hvordan stiller denne prosessoren seg opp mot 4770K hva gjelder gaming? Skal jeg være helt ærlig har jeg lest svært lite om den nye serien til Intel, så hva forskjellene er har jeg lite greie på.

Du taper penger på å selge 4770K og HK, for å bytte ;)

MEN 4770K yter ATM bittelitt bedre, men når flertrådingen 4++ kommer til spill, så vil 3930Ken yte bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...