Gå til innhold

Colonization blir offisielt gjenskapt på civ4 motoren!


Anbefalte innlegg

Hurra,

dette er et spill som jeg koste meg masse med i gamle dager, håper stemningen blir beholdt

 

 

Bluesnews

 

“We’ve received many requests from fans over the years to bring back Colonization and now seemed to be the perfect time to do that,” said Sid Meier, director of creative development at Firaxis Games. “The Civilization IV engine provided a fantastic foundation for a new Colonization experience and allowed us to create something great for both new players and long time fans of the game.”

 

In Colonization, players lead one of four European nations on a quest to conquer and rule the New World. Players will be challenged to guide their people from the oppressive motherland, discover the New World, and negotiate, trade and fight with both the natives and other nations as they acquire power and fight for freedom and independence.

 

As a complete reimagining of the 1994 classic, Colonization is a total conversion of Civilization IV that combines Civilization’s addictive “just one more turn” gameplay with all-new graphics and features that add more depth to the franchise. New features, such as a brand-new interface, improved diplomacy options and the included modding tools ensure that Colonization will be the next great title from gaming’s premier strategy game developer.

 

Sid Meier’s Civilization IV: Colonization for Games for Windows will be available fall 2008 and has not yet been rated by the ESRB. For more information, please visit www.civilization.com

 

* Colonization does not require the original Civilization IV product in order to be played.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
http://www.tothegame.com/pc-8171-civilizat...ion-for-pc.html

Kommet en del screenshots her.

Og ser ut som om datoen blir slutten av september.

Tøft.

 

Jeg håper virkelig de styrer unna det mest detaljerte mikro-managementet.

Colonization var "enkelt" og gikk raskt å spille. Remaken bør holde seg til dét.

Hvis det blir Civ i colonization-drakt er det bare tragisk.. men inntil vi ser mer er jeg optimist. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Enig, latterlig anmeldelse. 4/6 er ikke en dårlig karakter, så jeg klager selvsagt ikke på den biten. Ikke har jeg spilt det heller. Problemet er at han hele tiden sammenligner det med Civ4 og ser ikke ut til å forstå at det faktisk er et helt annet spill. Greit det har Civ 4 i tittelen, men det er bare fordi det er samme motor. Å lage en helt ny (og nærmest identisk) motor ville tatt for lang tid og kostet veldig mye mer.

 

Jaja, vi får vel se om man er enig på fredag... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...