Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er lite aktivitet her, men må bare spørre: Hva har skjedd med deres batteritid/batterimåler etter at dere oppgraderte til 4.1?

 

For jeg har hatt min iphone 3G i "ventemodus" (liggende på bordet, den er på, men bruker den bare til en og annen melding) i 9 dager og 7 timer, og batterimåleren viser fortsatt fullt batteri.

 

Den sier at den har vært "i bruk" i litt under 3 timer.

 

Det jeg lurer på er, kan det være at batterimåleren har hengt seg opp eller noe, jeg venter nesten på at den skal dø på meg her, virker litt suspekt at den fortsatt skal vise maks batteri etter 9 dager liksom.

Sjekket den i sted, fullt batteri, og nå helt sort. Jaja, 10 dager som vekkerklokke er vel ikke noe å klage på.

 

Ios 4.1 er betraktelig raskere på min 3g i hvert fall.

Lenke til kommentar

Mkay, har en liten sak her.

Min bror har en Iphone 3G som nå endelig skal oppdateres. Problemet er at Iphonen hans har vært koblet til for mange datamaskiner med Itunes. Så nå får han ikke synkronisert med sin nåværende datamaskin (Mac Mini m/ SL). (Får jeg lov til å si at det er en helt idiotisk begrensning?)

 

Han ønsker i bunn og grunn å oppdatere til nyeste Ios uten å miste kontaktlisten som er lagret på internminnet.

Mitt forslag var å finne en app som eksporterer kontaktlisten til en csv-fil, resette mobilen, oppdatere den og importere kontaktlisten til Itunes, så synkronisere den mot Iphonen. Er det noen hull i planen min, eller har dere en trinn-for-trinn-guide? :)

 

 

edit: nvm, nå fungerer plutselig synkronisering ermm.gif kan det ha noe med Itunes-oppdateringen å gjøre?

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har oppdatert til 4.1 (3g). Skulle Jailbreake den igjen sånn at jeg kan bruke alternative måter istedenfor power knappen.

 

Men jeg må jo bruke Power knappen for å Jailbreake nå.. (dfu mode).

 

Noen som vet om jeg kan få den i DFU mode og Jailbreake på en annen måte? Hadde vært kjempe flott!

Lenke til kommentar

Etter at min 3G takket for seg, ved at den ikke skrur seg på men bare viser eple logoen i et minutt før den slår seg av igjen når man trykker på on-knappen, har jeg gått til anskaffelse av en iphone 4 :)

Det gjorde min, men det fikset seg når jeg koblet den til en pc og lot itunes hente den ut av recovery mode igjen.

Lenke til kommentar

ER det svæær forskjeløl på 3gs og 3g? har tenkt til å kjøpe en 3G av bruttern for 1500 (32gb ubrukt)

 

er dt lurt? eller burde jeg kjøpe 3gs?

3G 32GB .. Husker jeg feil, eller kom 3G i 8 & 16GB versjon, mens 3GS kom i 16 & 32GB?

 

3GS er raskere, multitasker, bedre kamera, endre bakgrund, super-3g ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har et problem med en iPhone 3GS. Har nettopp byttet abbonement (fra Telenor til Tele2), og har derfor plassert et nytt simkort i telefonen. Simkortet har blitt aktivert av Tele2, men jeg får fortsatt ingen dekning, og kan derfor verken ringe eller motta anrop.

 

Hva er det jeg må gjøre?

Lenke til kommentar

Ehm, nå oppfører telefonen seg litt rart. Etter at klokken stilte seg automatisk tilbake 1 time, har alarmen min oppført seg helt idiotisk. For at den skal ringe på riktig tidspunkt må jeg sette den på en time før jeg skal stå opp.

 

Skal jeg opp 07:00 må jeg sette den på 06:00. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Er visst ikke den eneste..

 

"Problemet skal være gjeldende i den seneste versjonen av iOS, 4.1. Apple kjenner til saken og har lovet å fikse det i en kommende oppdatering av iOS"

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar
Andreas' date=' 1. november 2010 - 12:06' timestamp='1288609561' post='16414821']

Jeg har et problem med en iPhone 3GS. Har nettopp byttet abbonement (fra Telenor til Tele2), og har derfor plassert et nytt simkort i telefonen. Simkortet har blitt aktivert av Tele2, men jeg får fortsatt ingen dekning, og kan derfor verken ringe eller motta anrop.

 

Hva er det jeg må gjøre?

Du må aktivere telefonen på nytt ved skifte av SIM-kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...