Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Multitasking med mange programmer åpent, og kanskje du hadde spotify kjørende i bakgrunnen i de 3 timene? Selv om det fortsatt er litt for mye batteri som går der, men ja, det er kanksje noe.

 

Var nok en del programmer som lå i bakgrunnen ja, og spotify lå der og, riktignok uten å spille noe. Det rare er at den pleier ikke å være sånn til vanlig, normalt har jeg igjen rundt 30-40% når jeg har brukt telefonen fra jeg står opp til jeg skal legge meg. Jaja, er vel bare en merkelig bug. Den har vært sånn noen få ganger før og.

Lenke til kommentar

Skulle aktivere mitt nye Talkmore-simkort som skulle bli aktivt i dag. Men da jeg puttet det inn fikk jeg SIM-kortfeil, samt "Ingen tjeneste". Prøvde da å sette i mitt gamle Telenor-simkort igjen, men får fortsatt SIM-kortfeil/Ingen tjeneste. Er det noe jeg må gjøre i innstillingene? Nullstille/aktivere noe? :hmm: :hmm:

Lenke til kommentar

Heisann! Det er sikkert blitt nevnt mange ganger, men søkefunksjonen i diskusjon.no er ikke den beste i verden. Jeg skal bytte glass på 2 iPhone 3GS'er og lurer på om dette er det jeg trenger. Det står kun nevnt 3G der, men funker det for 3GS også? Jeg skal bare bytte glasset, ikke LCD-skjermen.

Liten stjerne-trekker, en liten sugekopp er og anbefale fremfor verktøy til og vippe ut skjemen, men mulig du ikke har noe valg da det ofte er vansklig og fa tak med sugekopp på knust skjem. Bruk altid plast inne i telefonen

 

 

Skulle aktivere mitt nye Talkmore-simkort som skulle bli aktivt i dag. Men da jeg puttet det inn fikk jeg SIM-kortfeil, samt "Ingen tjeneste". Prøvde da å sette i mitt gamle Telenor-simkort igjen, men får fortsatt SIM-kortfeil/Ingen tjeneste. Er det noe jeg må gjøre i innstillingene? Nullstille/aktivere noe? :hmm: :hmm:

Skal ikke være det. Men har sett flere med samme problemet..

Prøv og gjenopprett i iTunes, og så sett inn TalkMore kortet.

Lenke til kommentar

Da jeg så på Apple sin lille konferanse om duppedittene sine ble jeg litt overrasket da Epic Games kom på scenen for å vise frem spillmotoren sin på iPhone. Jeg trodde nok at dette bare var noe pre-rendret som de viste frem, men det viser seg at det er det absolutt ikke. Det virker til og med på 3GS-modellen som jeg har, og det ser skremmende pent ut til å være på den. Tidligere viste jo også iD Software frem sin Rage-motor for iPhone, som også så ekstremt pent ut til å være en telefon.

 

Direkte link til Epic Citadel i AppStore (For iPhone 3GS og iPhone 4, nyeste generasjonen iPod Touch og iPad

 

Epic Games sin visning i kveld:

http://www.youtube.com/watch?v=Ajcnw8Qp3uM

 

iD Software sin visning tidligere i år:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Raptor' date=' 2. september 2010 - 00:25' timestamp='1283379948' post='16155251']

Her er det fikset ganske mange bugs, blant annet problemene som var med at iPhone 3G ble treg etter oppdateringen.

Det gjenstår å se! ;)

Ja... Ikke noe poeng å høre på oss som er utviklere og faktisk har kjørt forskjellige beta versjoner av 4.1 siden begynnelsen av august... :)

Lenke til kommentar

Blunderguff: det viser seg at for å bytte fra telenor til annet abb trenger man en opplåsningskode fra telenor (selv om bindingstiden er gått ut). Hvorfor de gjør dette vet jeg ikke, men da vet jeg det òg i alle fall. :)

Ahaa. Stemmer det .. er ikke noe automatikk i det systemet nei ... (Ikke en kode, men en opplåsing som blir gjort via iTunes etter at Telenor sender godkjenning til eple)

Lenke til kommentar
Raptor' date=' 2. september 2010 - 12:54' timestamp='1283424864' post='16156406']

Ja... Ikke noe poeng å høre på oss som er utviklere og faktisk har kjørt forskjellige beta versjoner av 4.1 siden begynnelsen av august... :)

Beklager, men jeg kjenner deg ikke godt nok til å vite at du er utvikler og at du har kjørt forskjellige betaversjoner siden august.

 

Du kan være Steve Jobs' for min del. Jeg tror ikke på at problemene er løst før jeg har prøvd den ferdige versjonen selv.

Lenke til kommentar

Har testet med mange apps i bakgrunnen, men også uten noen andre. Akkurat samme problem :/ Hender mest med Pro HDR og Epic Citadel.

 

Edit: Restartet telefonen, avsluttet alle apps og nå funker det hittil ihvertfall :) Rart

 

Men grafikken i "spillet" imponerer og det kjører helt plettfritt på 3GS'en nå ihvertfall :)

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser det er lite aktivitet her, men må bare spørre: Hva har skjedd med deres batteritid/batterimåler etter at dere oppgraderte til 4.1?

 

For jeg har hatt min iphone 3G i "ventemodus" (liggende på bordet, den er på, men bruker den bare til en og annen melding) i 9 dager og 7 timer, og batterimåleren viser fortsatt fullt batteri.

 

Den sier at den har vært "i bruk" i litt under 3 timer.

 

Det jeg lurer på er, kan det være at batterimåleren har hengt seg opp eller noe, jeg venter nesten på at den skal dø på meg her, virker litt suspekt at den fortsatt skal vise maks batteri etter 9 dager liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...