Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når bestilte du da, tro? Høyt ordrenr? Begynner å lure her nå. Tror jeg skal kjøpe i en butikk hvis det skulle dukke opp en, bare for å være sikker. Telenor fikk tydeligvis ikke inn like mange som de hadde "bekreftet" mandag. Da jeg ringte kundeservice sa de at "hvis jeg får mail at den er sendt i dag, så er den sendt i dag". Og hvis ikke må jeg vente til 15. aug (antageligvis).

 

hva er sporings nr ditt? jeg stoler ikke helt på mitt sporings nr, det komem rikke fram noe informasjon, kan jeg se på din, fordi min er bare tall 370378400009353374

 

Har ikke fått sendingsbekreftelse, det var derfor jeg spurte. Jeg bestilte 32G svart rundt 13 på mandag, også ordrenr som begynner med 1000.

 

Sporingsnr. ditt er nok rett, men pakken er ikke nødvendigvis levert posten ennå selv om den har sporingsnr. Du får ikke opp noe info før den er i Posten sine hender.

 

ring kunde service å hør om de har sendt din det var det jeg gjorde

 

Når bestilte du da, tro? Høyt ordrenr? Begynner å lure her nå. Tror jeg skal kjøpe i en butikk hvis det skulle dukke opp en, bare for å være sikker. Telenor fikk tydeligvis ikke inn like mange som de hadde "bekreftet" mandag. Da jeg ringte kundeservice sa de at "hvis jeg får mail at den er sendt i dag, så er den sendt i dag". Og hvis ikke må jeg vente til 15. aug (antageligvis).

 

hva er sporings nr ditt? jeg stoler ikke helt på mitt sporings nr, det komem rikke fram noe informasjon, kan jeg se på din, fordi min er bare tall 370378400009353374

 

Har ikke fått sendingsbekreftelse, det var derfor jeg spurte. Jeg bestilte 32G svart rundt 13 på mandag, også ordrenr som begynner med 1000.

 

jeg bestilte mandag samme tid jeg å, har fått cim kort, har du?

 

Sporingsnr. ditt er nok rett, men pakken er ikke nødvendigvis levert posten ennå selv om den har sporingsnr. Du får ikke opp noe info før den er i Posten sine hender.

 

 

jeg bestilte mandag kl 1300 og har fått cim kort og sporings nummer

Lenke til kommentar
Jeg bestilte Iphone for et par timer siden og allerede nå har jeg fått melding om at de har sendt den. :thumbup:

Spenningen stiger!

 

Hvor bestillte du ifra?

Netcom sin nettbutikk, utsolgt nå tror jeg.

 

Jeg fikk bestilt tidligere i dag også (når jeg bestilte stod det at de hadde 25 stykk igjen), men har ikke fått noen sendingsbekreftelse. Sånn omtrent hvor høyt ordrenummer har du fått i ordrebekreftelsen din? Jeg fikk nr. 230217** og begynner å bli veldig engstelig for at jeg ikke får min iPhone før 15. :(

Lenke til kommentar

Yohoo.. jeg fikk kjøpt en 32gb sort på Elkjøp Jessheim for en snau time siden, kom hjem med den nå.. 3690,- med Superpluss. De hadde igjen en sort og en hvit når jeg kom dit.

 

Jeg hadde også bestilt fra Telenor's nettbutikk, men ringte og sjekket midt på dagen i dag og fikk beskjed om at den var utsatt til 15 august eller noe. Avbestilte den nå på vei hjem.

 

Håper bare jeg får låst opp denne nå slik at jeg får brukt NetCom kortet mitt i den.

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt hos chess og fått noen sendingsdetaljer? Bestilte 3GS hvit 32gb, og de hadde bare 5 av de, så det burde da være mulig for dem å vite hvem som faktisk får telefon i første bølge...

 

Lurer på det samme med 32gb svart.. siste var mail med at jeg sansynligvis ikke fikk.. var ca 16 igjen når jeg betalte 00.30 i natt :-(

 

Men ikke fått noe bekreftet ennå..

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt hos chess og fått noen sendingsdetaljer? Bestilte 3GS hvit 32gb, og de hadde bare 5 av de, så det burde da være mulig for dem å vite hvem som faktisk får telefon i første bølge...

 

Lurer på det samme med 32gb svart.. siste var mail med at jeg sansynligvis ikke fikk.. var ca 16 igjen når jeg betalte 00.30 i natt :-(

 

Men ikke fått noe bekreftet ennå..

De var i alle fall kjappe med å endre abonnementet mitt til iTouch... men skal slite hardt for å bruke 500mb på datatrafikk med den stusselige walkman-telefonen jeg har for tiden.. De har endret abonnementet ditt også Phantom?

Lenke til kommentar
De var i alle fall kjappe med å endre abonnementet mitt til iTouch... men skal slite hardt for å bruke 500mb på datatrafikk med den stusselige walkman-telefonen jeg har for tiden.. De har endret abonnementet ditt også Phantom?

 

Nei, har jo onecall frafør, så tror da ikke det..?

Endret av Phantom3D
Lenke til kommentar

netcom har fucka virkelig opp, ringe rett etter 9, fikk bekreftelse at alt var inne og rdy to go, jeg måtte si opp supertalk, 3 måneder igjen, betale slutt avgift, og jeg skulle på en melding på mobilen når ordren ble sendt,altså i formiddag.

 

jeg kommer hjem, sjekker min mobil, hmmf ingen melding, jeg ringer netcom, og hva som sjer, jo ingen bekreftelse eller bestilling i hele tatt ligger inne, men det er sendt ut faktura til slutt/brudd avgift på abonn'e mitt, er svært skuffa over netcom, hu jeg snakka me sa det va igjen mobiler på netbutikken mens jeg sitter og leser artikkelen på nettavisen, der en viss netcom talsman sier at alt er utsolgt, detta finner jeg meg ikke i, ringe igjen, og klaga som f, han jeg snakka med da, sa seff, nei sånn skal det jo ikke være, jeg skal høre netbutikken om hva som har sjett og han skulle ringe på mandag, tipper det blir 0 mottat anrop der.

Lenke til kommentar

Chess ordren min som ble laget 00:10 i natt har endre status fra "null" til "oppr". Hva sier deres? kan ikke tro jeg var forsein når jeg var såpass tidlig ute.

 

Edit: De hadde selvsagt rotet til hele dritten. Blir nok ikke noen telefon ennå.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Chess ordren min som ble laget 00:10 i natt har endre status fra "null" til "oppr". Hva sier deres? kan ikke tro jeg var forsein når jeg var såpass tidlig ute.

 

Edit: De hadde selvsagt rotet til hele dritten. Blir nok ikke noen telefon ennå.

Min ble laget 00:07 i natt etter mye knoting med fjerning av tjenester... Statusen min er også "oppr". Gudene vet hva det betyr. Har ikke fått noe svar som bekrefter at jeg får telefon i første bølge eller om jeg må vente.

Endret av MrWoods
Lenke til kommentar
Snakket akkurat med kundeservice. Opprettet betyr mest sannsynlig at du ikke får telefon, slik det gjorde for meg. Manuell kredittsjekk på grunn av manglende treff hos lindorf. Hvorfor de tar en kredittsjekk på noen som allerede er kunde hos dem skjønner jeg meg ikke på.

For noe tull... Men abonnementet mitt endret de til iTouch uten å blunke.. Er de sikre på at jeg kan betale det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...