Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Selv kjøpte jeg en 16GB sort hos en hyggelig fyr fra telekiosken:) Måtte riktignok ut med 3399kr for den men pytt sann:) koster å være tidlig ute når noe nytt kommer:)

 

Nå sitter jeg her å lurer på om jeg skal fyre den i gang hehe....men er jo på jobb...men den kan vel lades uten å aktiviseres først?...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv kjøpte jeg en 16GB sort hos en hyggelig fyr fra telekiosken:) Måtte riktignok ut med 3399kr for den men pytt sann:) koster å være tidlig ute når noe nytt kommer:)

 

Nå sitter jeg her å lurer på om jeg skal fyre den i gang hehe....men er jo på jobb...men den kan vel lades uten å aktiviseres først?...

Nye mobilbatterier trenger visst ikke å lades helt opp før første bruk?

Lenke til kommentar
Ringte Chess nå. De sa dersom jeg bestillte i natt når det ikke sto utsolgt, skulle det være i orden :-)

 

Men, man vet jo aldri...? Hun sa også at telefonen ikke var opratørlåst (32gb svart sto som ikke oppratørlåst på chess sine sider).. men at hun ikke visste hvorfor :-S Magefølelsen sier fortsatt trykkleif..

 

 

Veldig bra. Er i samme båt som deg. Siden de hadde så få telefoner, håper jeg de er raske å sende dem ut. Det klør i mine fingre!!!

Lenke til kommentar
Selv kjøpte jeg en 16GB sort hos en hyggelig fyr fra telekiosken:) Måtte riktignok ut med 3399kr for den men pytt sann:) koster å være tidlig ute når noe nytt kommer:)

 

Nå sitter jeg her å lurer på om jeg skal fyre den i gang hehe....men er jo på jobb...men den kan vel lades uten å aktiviseres først?...

Nye mobilbatterier trenger visst ikke å lades helt opp før første bruk?

 

Muligens ikke, men jeg fyrte den liksågodt i her:) Nå står det bare at den mangler sim-kort og at jeg må sette det i for å aktivisere iphonen:) Men men....jeg orker ikek stresse med sim-kort enda da jeg kan få viktige jobb-tlf. Får ta det etter jobb:) Det viktigste i dag var jo å få fatt på den:)

Lenke til kommentar

Ja da var min på plass kjøpt på Elkjøp Haugesund........liten kø der.........men tok 1 time å få gjordt unna papir arbeidet.

 

Håper jeg blir fornøy da jeg kommer fra HTC og er en frik etter programmer å putte inn i den, (men ikke å bruke de).

 

Hva heter foresten det programmet som kan lagre musikkvideoer fra dailymotion.com på selve telefonen ?

 

Griffin95

Lenke til kommentar
Dette er jo kjipt at dere ikke kan få tak på iphone, de hadde fått inn kun 1 med netcom abb på Spaceworld der jeg var, sinnsykt heldig!

Jeg var på Spaceworld, og hadde satt av en telefon for søstra mi. Hvit 16GB men hun ville ha svart isteden, og det hadde dem faktisk, men så viste det seg at det var telenor. Hun ville ha Netcom.

Selgeren så nedi i esken til Netcom, og der lå det bare EN svart 16GB :)

Gjett om DET var flaks!!

Jeg hentet min hos Expert Klingenberg igår Hvit 32 GB

Lenke til kommentar
Ringte telenor og de fortalte meg at alle som hadde forhåndsbestilt ikke får sine før etter 15 august.. Det synes jeg var ganske elendig, hele poenget med forhåndsbestilling ble jo borte!

Jeg tror vi alle lærte oss en lekse denne gangen. IKKE FORHÅNDSBESTILL....

(ihvertfall ikke telefoner, jeg skal likevel forhåndsbestille CoD MW2, og assassins creed 2 :dribble: )

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Ringte telenor og de fortalte meg at alle som hadde forhåndsbestilt ikke får sine før etter 15 august.. Det synes jeg var ganske elendig, hele poenget med forhåndsbestilling ble jo borte!

 

Har snakka med 2 forskjellige kundebehandlere, som begge har ringt opp til kjedehuset hvor telefonene sendes ut fra. De sa at telefonen min blir sendt fredag (i dag).

Nå bestilte jeg på mandag når det stod 50+ på lager da men.

Lenke til kommentar
Ringte telenor og de fortalte meg at alle som hadde forhåndsbestilt ikke får sine før etter 15 august.. Det synes jeg var ganske elendig, hele poenget med forhåndsbestilling ble jo borte!

 

Har snakka med 2 forskjellige kundebehandlere, som begge har ringt opp til kjedehuset hvor telefonene sendes ut fra. De sa at telefonen min blir sendt fredag (i dag).

Nå bestilte jeg på mandag når det stod 50+ på lager da men.

 

 

Da jeg bestilte fra telekiosken holdt de av en beløp på kontoen min. Det gjør de ikke lenger.. Ser ikke lyst ut dette :(

Lenke til kommentar
Ringte telenor og de fortalte meg at alle som hadde forhåndsbestilt ikke får sine før etter 15 august.. Det synes jeg var ganske elendig, hele poenget med forhåndsbestilling ble jo borte!

 

Har snakka med 2 forskjellige kundebehandlere, som begge har ringt opp til kjedehuset hvor telefonene sendes ut fra. De sa at telefonen min blir sendt fredag (i dag).

Nå bestilte jeg på mandag når det stod 50+ på lager da men.

 

 

Da jeg bestilte fra telekiosken holdt de av en beløp på kontoen min. Det gjør de ikke lenger.. Ser ikke lyst ut dette :(

 

Sender de ikke tlf'n min i dag, så avbestiller jeg hele forbanna driten :p

Husker plutselig hvorfor jeg ga telenor fingern og stakk for maaange år siden. :hmm:

Lenke til kommentar
Hva betalte dere for tlf på spaceworld og expert da?

Betalte akkurat det samme som Netcom har lagt ut som priser for sine telefoner. Var en Telekiosken butikk bare 15 meter unna. Ingen som kjøpte der :)

Spaceworld og Telebutikken skal selge med samme priser som på nettet.

 

PS! Telebutikkene i Oslo er kanskje verdt å prøve. De selger dog bare Netcom. Telebutikken i utkantstrøk som Linderud og sånt er å anbefale.

Bare ring og spør, er telefonen der, ring telenor og avbestill, og dra og kjøp.

Lenke til kommentar

ja skjønner at telekiosken er dyre hehe. Men men jeg fikk nå ihvertfall min iphone, selv om den kostet meg 1k mer enn i nettbutikken. Og jeg tok rett og slett ikke sjansen på å stille meg i kø på spaceworld eller noe her i Bergen, da sjansen hadde vært stor for at dem ble utsolgt og deretter utsolgt hos telekiosken,,,,,som igjen hadde ført til at jeg IKKE hadde fått min iphone i dag. Jeg ser det slik at jeg betalte 1000kr for å sikre meg en iphone i dag og det er VEL verd hver eneste krone:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...