Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Obs! Telenor har sendt ut eit parti med det som skulle ha vært 3GS, men som ikkje er det. Gjelder Mercursenteret i Trondheim. (Skulle kjøpe ein der i går, men kunne sjå utpå øskja at det var snakk om 3G mobilen og ikkje den nye. Sjølv om strekkoden seier at det er 3GS)

 

Fekk uansett ein 3GS tilslutt på Expert :)

Lenke til kommentar
Kort spørsmål: Hvor mye er en 2 uker gammel 16gb hvit, "lovlig opplåst" 3G verdt? Ingen slitasje eller riper, bare brukt forsiktig i 2 uker.

 

Fikk tak i 3GS 32gb i går, trenger naturligvis ikke 2 iPhoner - og vurderer å selge den "gamle".

Hvis den er norsk med kvittering, strøken, og du har betalt bruddgebyret for å åpne den rundt 3 k på qxl.

Lenke til kommentar
Noen som forhåndsbestilte fra telenor og har fått sporingsnr som har fått beskjed om noe mer en at sendingen kun er registrert hos posten, men ikke mottatt?

 

Ja, jeg har samme meldinga på min sporing. Noe merkelig det. Satser på at det skjer oppdateringer veldig snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Noen som forhåndsbestilte fra telenor og har fått sporingsnr som har fått beskjed om noe mer en at sendingen kun er registrert hos posten, men ikke mottatt?

 

Ja, jeg har samme meldinga på min sporing. Noe merkelig det. Satser på at det skjer oppdateringer veldig snart.

 

Er ikke merkelig, er helt vanlig. De sender ut store mengder pakker og addressering skjer gjennom datasystemer. Posten får da beskjed om at det sporingsnummeret er i bruk etc, men har ikke fått pakken fordi bilen som leverer dem på postkontoret ikke har dratt. Fullstendig normalt hvor enn du kjøper noe på nett

Lenke til kommentar
Noen som forhåndsbestilte fra telenor og har fått sporingsnr som har fått beskjed om noe mer en at sendingen kun er registrert hos posten, men ikke mottatt?

 

Ja, jeg har samme meldinga på min sporing. Noe merkelig det. Satser på at det skjer oppdateringer veldig snart.

 

Er ikke merkelig, er helt vanlig. De sender ut store mengder pakker og addressering skjer gjennom datasystemer. Posten får da beskjed om at det sporingsnummeret er i bruk etc, men har ikke fått pakken fordi bilen som leverer dem på postkontoret ikke har dratt. Fullstendig normalt hvor enn du kjøper noe på nett

 

Nå er ikke det første bestillingen min på nett. Ja, det er ikke merkelig om statusen er slik i noen timer, men her er det snakk om at det ikke har skjedd noe siden igår ettermiddag. Nå er ikke Sandefjord så stort at postbilen enda ikke har kommet frem. Jeg håper selvfølgelig at pakken plutselig er på postkontoret.

Lenke til kommentar
Kort spørsmål: Hvor mye er en 2 uker gammel 16gb hvit, "lovlig opplåst" 3G verdt? Ingen slitasje eller riper, bare brukt forsiktig i 2 uker.

 

Fikk tak i 3GS 32gb i går, trenger naturligvis ikke 2 iPhoner - og vurderer å selge den "gamle".

Hvis den er norsk med kvittering, strøken, og du har betalt bruddgebyret for å åpne den rundt 3 k på qxl.

Check, check og check. Da prøver jeg på finn rundt der ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Nå er ikke det første bestillingen min på nett. Ja, det er ikke merkelig om statusen er slik i noen timer, men her er det snakk om at det ikke har skjedd noe siden igår ettermiddag. Nå er ikke Sandefjord så stort at postbilen enda ikke har kommet frem. Jeg håper selvfølgelig at pakken plutselig er på postkontoret.

 

Kommer helt an på hvem som sender det ut. Netshop er f.eks kjappe. Komplett kan det være slik i en dag. Har t.o.m opplevd at det er slik i nesten en uke (cdon.com). Dukker opp til slutt. Sef kjett når det er noe man virkelig venter på.

Lenke til kommentar
Check, check og check. Da prøver jeg på finn rundt der ;)

Ville lagt den ut til rundt 3500,- så har du litt å gå på. Har vist seg gang på gang at det lønner seg å legge ut varen et knepp over markedspris og la kjøpere komme med bud.. folk blir ofte storfornøyde hvis de får prutet varen ned noen 100-lapper eller får frakten gratis ;)

Lenke til kommentar
er det noen sjanse for at jeg kan kjøpe en iphon 3gs 16 gb i en butikk på mandag i Oslo? eller er jeg veldig opptimist?

Det vil nok gå. Jeg hadde tatt en ringerunde først. Søk alle butikkene til spaceworld i oslo, ring hver og en etter tur. Etter det prøver du telebutikken, og til slutt prøv elkjøp. hvis alt feiler, prøv telekiosken, men dem er nok dyrere enn de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...