Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Nå er ikke det første bestillingen min på nett. Ja, det er ikke merkelig om statusen er slik i noen timer, men her er det snakk om at det ikke har skjedd noe siden igår ettermiddag. Nå er ikke Sandefjord så stort at postbilen enda ikke har kommet frem. Jeg håper selvfølgelig at pakken plutselig er på postkontoret.

 

Akk, har den samme statusen hos posten selv. Håper det er mulighet for at den blir levert postkontoret i dag. Bor i Oslo..

Jeg er ekstremt utolmodig !! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er ikke det første bestillingen min på nett. Ja, det er ikke merkelig om statusen er slik i noen timer, men her er det snakk om at det ikke har skjedd noe siden igår ettermiddag. Nå er ikke Sandefjord så stort at postbilen enda ikke har kommet frem. Jeg håper selvfølgelig at pakken plutselig er på postkontoret.

 

Akk, har den samme statusen hos posten selv. Håper det er mulighet for at den blir levert postkontoret i dag. Bor i Oslo..

Jeg er ekstremt utolmodig !! :(

Jeg tror du får den på mandag, selv om jeg håper på dine vegne at du får den idag.

Har bestilt fra komplett før, og dem har lageret samme sted, kommer alltid over helgen hvis de har sendt den fredag.

Lenke til kommentar
Akk, har den samme statusen hos posten selv. Håper det er mulighet for at den blir levert postkontoret i dag. Bor i Oslo..

Jeg er ekstremt utolmodig !! :(

Du er ikke alene! At vi får den i dag kan vi bare glemme når pakken fremdeles ikke er levert posten. Begynner å se dårlig ut selv med tanke på mandag også spør du meg.. :ermm:

Hva driver Kjedehuset med, samler opp pakker og leverer de til posten hver torsdag?? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg fikk kjøpt 3GS på spaceworld for 2799 med iConnet(i går), den koster jo 3000 på Netcom side med iConnet

 

noen her som vet om ord lista blir bedre etter vært ?

 

Etter 30 min bruk er jeg nede i 89%

fra 100 % men da er safari. Beejive om mye annet vært i bruk

Endret av philipps
Lenke til kommentar

Jeg ringte 81544099 for et par dager siden for å høre hvordan det står til med mobilen min, da det var det nummeret kundebehandleren hos telenor/djuice (tlf: 09000) sa jeg skulle ringe om det. Men jeg husker ikke helt akkurat "hvem" jeg ringte da, og i dag ble jeg bedt om å ringe kjedehuset fordi telefonen min "ligger der."

 

Dere som har ringt kjedehuset; ringte dere det samme nummeret som det står på nettsiden: +47 958 16 000, eller et annet nummer. Og hva betyr det at kjedehuset "har" mobilen min. Er den fysisk sett tilstede klar til utlevering, eller er det bare orderen som ligger inne (for da jeg ringte 81544099 sa de bare at telefonen var ubekreftet 11.08.09...)

Lenke til kommentar

Andre som har opplevd å få Error 14 når dere prøver å gjenopprette telefonen? Får faen ikke til det. Står at den innstalerer nye programvaren (prøvd både 3.0 og 3.0.1), med en slags progressbar på telefonen, men så blir den bare svart og det kommer Error i iTunes. :hmm: Finner liksom ikke noe særlig om det på nettet eller.

 

Edit: Puh, fikk det til. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg ringte 81544099 for et par dager siden for å høre hvordan det står til med mobilen min, da det var det nummeret kundebehandleren hos telenor/djuice (tlf: 09000) sa jeg skulle ringe om det. Men jeg husker ikke helt akkurat "hvem" jeg ringte da, og i dag ble jeg bedt om å ringe kjedehuset fordi telefonen min "ligger der."

 

Dere som har ringt kjedehuset; ringte dere det samme nummeret som det står på nettsiden: +47 958 16 000, eller et annet nummer. Og hva betyr det at kjedehuset "har" mobilen min. Er den fysisk sett tilstede klar til utlevering, eller er det bare orderen som ligger inne (for da jeg ringte 81544099 sa de bare at telefonen var ubekreftet 11.08.09...)

Hvis jeg ikke tar helt feil, er kjedehuset det samme som nettbutikken til telenor.

Lenke til kommentar
Jeg ringte 81544099 for et par dager siden for å høre hvordan det står til med mobilen min, da det var det nummeret kundebehandleren hos telenor/djuice (tlf: 09000) sa jeg skulle ringe om det. Men jeg husker ikke helt akkurat "hvem" jeg ringte da, og i dag ble jeg bedt om å ringe kjedehuset fordi telefonen min "ligger der."

 

Dere som har ringt kjedehuset; ringte dere det samme nummeret som det står på nettsiden: +47 958 16 000, eller et annet nummer. Og hva betyr det at kjedehuset "har" mobilen min. Er den fysisk sett tilstede klar til utlevering, eller er det bare orderen som ligger inne (for da jeg ringte 81544099 sa de bare at telefonen var ubekreftet 11.08.09...)

Hvis jeg ikke tar helt feil, er kjedehuset det samme som nettbutikken til telenor.

 

Stemmer at kjedehuset er nettbutikken, telefonene ligger ikke akkurat stabla under pulten til folkene på kundeservice :p

Lenke til kommentar
hvilkene butikker var det og hvilken by er de i?

 

Jeg har ringt:

 

Telekiosken ved Hønefoss, Gjøvik, Jessheim og Gran

Telebutikken ved Hønefoss og Jessheim

Spaceworld ved Hønefoss, Jessheim, Strømmen Storsenter og ved CC-vest

Fire elkjøp-butikker

Tre expert-butikk

Eplehuset i Sandvika og Oslo

Mobildata i Hønefoss

 

:(

 

EDIT: Er 4800,- for en svart 32 gig mye?

Endret av Andak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...