Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Den andre er vel mikrofon, såvidt jeg har forstått det :dribble:

Mulig jeg tar feil men.

 

Riktig!

En mikrofon og en høyttaler. :)

Ah.. good! Redd jeg måtte levere den inn nå.. hadde vært surt.

 

Aldri hatt iPhone før jeg.. og har dissa den MYE.. men jaggu.. tar av meg hatten! Overgår det meste (les: alt) av hva jeg har prøvd tidligere...

Godt du er fornøyd!! Er nok mange som har dissa iPhone mye og har fått seg en ahaopplevelse når de først prøvde en skikkelig! :yes: var selv nokiamann i mange år før jeg rotet vekk n82 black (som jeg var svært fornøyd med) rundt juletider.. kjøpte 3G for å sjekke hva alt oppstusset gikk på og om dette var noe for meg.. og må bare si at alt annet virker TOTALT avlegs!!! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte Iphone for et par timer siden og allerede nå har jeg fått melding om at de har sendt den. :thumbup:

Spenningen stiger!

 

Samme her.Var i tvil siden det var så mye kaos på netshopen samt at kundeservice hadde sagt at de var utsolgt,men nå kom ihvertfall en sms med pakkesporing.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer sterkt a kjope en 3GS.. Men er enda ikke helt sikker pa hvilket abonnement jeg skal ta.

Tror kanskje jeg tar surfprat M.. Vil jeg kunne bruke appstore og browse webben greit nok med 500MB/m eller brukes det fort opp?

 

Det er Plenty! :) Jeg bruker min til det samme, samt Facebook og diverse. og ligger somregel mellom 200-300mb i mnd :)

 

Takk! Da kjopte jeg Apple iPhone 32 GB Black 3GS, SurfPrat M pakka :D

2290,- til sammen.. Not bad. Men ma nok vente et par uker ellerno men det er ok.

Lenke til kommentar

.. og der kom det mail fra telenor om at pakken er sendt med sporingsnr og det hele.. white it is.. forandring fryder helter det jo?! orker ikke styre mere! :blink: 4038,- i totalpris m 1 års superplussabonnement kan man ikke klage på iallefall :yes:

 

Da begynner jobben med å bryte abb hos netcom på 3Gen, klargjøre den for ny eier og få lagt den ut for salg på finn/qxl. Hvordan gjør man det i itunes med å frigjøre den fra meg, noen tips? Hva kan man håpe å få for en strøken 3G 8gb tro?

 

Edit: Endret teksten noe for at den ikke skulle virke som en salgsannonse.. noe som absolutt ikke var meningen!!!

Endret av Lifeforms
Lenke til kommentar
Da begynner jobben med å bryte abb hos netcom på 3Gen, klargjøre den for ny eier og få lagt den ut for salg på finn/qxl. Hvordan gjør man det i itunes med å frigjøre den fra meg, noen tips? Og kan man håpe på 2-2500 for en strøken 3G 8gb tro?

 

Hadde jeg vært moderator her, hadde du sluppet å poste flere "erfaringer"

Lenke til kommentar
*

Da begynner jobben med å bryte abb hos netcom på 3Gen, klargjøre den for ny eier og få lagt den ut for salg på finn/qxl. Hvordan gjør man det i itunes med å frigjøre den fra meg, noen tips? Og kan man håpe på 2-2500 for en strøken 3G 8gb tro?

Ikke noe hokuspokus. Gjør vel ikke stort annet enn og koble den til. :)

Lenke til kommentar
.. og der kom det mail fra telenor om at pakken er sendt med sporingsnr og det hele.. white it is.. forandring fryder helter det jo?! orker ikke styre mere! :blink: 4038,- i totalpris m 1 års superplussabonnement kan man ikke klage på iallefall :yes:

 

Når bestilte du da, tro? Høyt ordrenr? Begynner å lure her nå. Tror jeg skal kjøpe i en butikk hvis det skulle dukke opp en, bare for å være sikker. Telenor fikk tydeligvis ikke inn like mange som de hadde "bekreftet" mandag. Da jeg ringte kundeservice sa de at "hvis jeg får mail at den er sendt i dag, så er den sendt i dag". Og hvis ikke må jeg vente til 15. aug (antageligvis).

Lenke til kommentar

Snedig. En dame fra Netcom som nettopp ringte meg fordi jeg hadde sagt opp abonnementet mitt med dem. Sa bare at jeg hadde fått et bedre tilbud fra Telenor samt at hele familien min har Telenor så det ville lønt seg (FriFamilie). Hun sa faktisk at hun kunne gi meg et tilbud hos Netcom med FlexiTalk 199 som matchet Telenor sin pris på FriHet men takket nei siden jeg allerede hadde bestemt meg + FriFamilie med Telenor som er ganske hendig.

 

Forøvrig så bestilte jeg i nettbutikken på tirsdag ettermiddag og jeg har allerede fått simkort og pinkode i posten. :)

Lenke til kommentar
Bestilte min Iphone hvit 16 GB mandag kl 23.15 på www.telekiosken.no.

Valgte postoppkrav

 

Fikk mail nå nettop om at den er sent :)

 

Er tydelig at det er færre som kjøper hvit ja. Angrer på at jeg ikke valgte hvit nå :p Da hadde jeg hatt den snart!!

 

Svart 16gig fra telenor her, ble sendt i dag :)

Lenke til kommentar
Da begynner jobben med å bryte abb hos netcom på 3Gen, klargjøre den for ny eier og få lagt den ut for salg på finn/qxl. Hvordan gjør man det i itunes med å frigjøre den fra meg, noen tips? Og kan man håpe på 2-2500 for en strøken 3G 8gb tro?

 

Hadde jeg vært moderator her, hadde du sluppet å poste flere "erfaringer"

?? Ikke fått bestilt tlf siden du er så sprudlende blid og glad du eller?? Er ikke dette prat i vei tråden kanskje, eller misforsto jeg den hyggelige kommentaren din?

Lenke til kommentar
.. og der kom det mail fra telenor om at pakken er sendt med sporingsnr og det hele.. white it is.. forandring fryder helter det jo?! orker ikke styre mere! :blink: 4038,- i totalpris m 1 års superplussabonnement kan man ikke klage på iallefall :yes:

 

Når bestilte du da, tro? Høyt ordrenr? Begynner å lure her nå. Tror jeg skal kjøpe i en butikk hvis det skulle dukke opp en, bare for å være sikker. Telenor fikk tydeligvis ikke inn like mange som de hadde "bekreftet" mandag. Da jeg ringte kundeservice sa de at "hvis jeg får mail at den er sendt i dag, så er den sendt i dag". Og hvis ikke må jeg vente til 15. aug (antageligvis).

Bestilte white 16gb 04 natt til tirsdag, hadde ikke fått i denne omgang hvis jeg hadde valgt sort fikk jeg beskjed om av kundeservice. Krysser fingrene!!! ;)

Lenke til kommentar

Fikk akkurat mail fra Telenor om at min iPhone også er sendt. Bestilte på mandag og har ordnrenummer som begynner på 1000 :)

 

Forresten noen som vet hvor lang tid det tar å få portert et nummer? Jeg har Netcom fra før. Har i løpet av de siste dagene fått tilsendt sim kort og koder fra Telenor.

Lenke til kommentar
.. og der kom det mail fra telenor om at pakken er sendt med sporingsnr og det hele.. white it is.. forandring fryder helter det jo?! orker ikke styre mere! :blink: 4038,- i totalpris m 1 års superplussabonnement kan man ikke klage på iallefall :yes:

 

Når bestilte du da, tro? Høyt ordrenr? Begynner å lure her nå. Tror jeg skal kjøpe i en butikk hvis det skulle dukke opp en, bare for å være sikker. Telenor fikk tydeligvis ikke inn like mange som de hadde "bekreftet" mandag. Da jeg ringte kundeservice sa de at "hvis jeg får mail at den er sendt i dag, så er den sendt i dag". Og hvis ikke må jeg vente til 15. aug (antageligvis).

 

hva er sporings nr ditt? jeg stoler ikke helt på mitt sporings nr, det komem rikke fram noe informasjon, kan jeg se på din, fordi min er bare tall 370378400009353374

Lenke til kommentar
Fikk akkurat mail fra Telenor om at min iPhone også er sendt. Bestilte på mandag og har ordnrenummer som begynner på 1000 :)

 

Forresten noen som vet hvor lang tid det tar å få portert et nummer? Jeg har Netcom fra før. Har i løpet av de siste dagene fått tilsendt sim kort og koder fra Telenor.

 

hei hva er sporings numemret på pakken din min er 370378400009353374 stememr detet?

Lenke til kommentar
hva er sporings nr ditt? jeg stoler ikke helt på mitt sporings nr, det komem rikke fram noe informasjon, kan jeg se på din, fordi min er bare tall 370378400009353374

 

mitt sporingsnr inneholder kun tall det også, tar nok bare litt tid før posten får registrert forsendelsen :)

Lenke til kommentar

Når bestilte du da, tro? Høyt ordrenr? Begynner å lure her nå. Tror jeg skal kjøpe i en butikk hvis det skulle dukke opp en, bare for å være sikker. Telenor fikk tydeligvis ikke inn like mange som de hadde "bekreftet" mandag. Da jeg ringte kundeservice sa de at "hvis jeg får mail at den er sendt i dag, så er den sendt i dag". Og hvis ikke må jeg vente til 15. aug (antageligvis).

 

hva er sporings nr ditt? jeg stoler ikke helt på mitt sporings nr, det komem rikke fram noe informasjon, kan jeg se på din, fordi min er bare tall 370378400009353374

 

Har ikke fått sendingsbekreftelse, det var derfor jeg spurte. Jeg bestilte 32G svart rundt 13 på mandag, også ordrenr som begynner med 1000.

 

Sporingsnr. ditt er nok rett, men pakken er ikke nødvendigvis levert posten ennå selv om den har sporingsnr. Du får ikke opp noe info før den er i Posten sine hender.

Endret av larseko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...