Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

ja skjønner at telekiosken er dyre hehe. Men men jeg fikk nå ihvertfall min iphone, selv om den kostet meg 1k mer enn i nettbutikken. Og jeg tok rett og slett ikke sjansen på å stille meg i kø på spaceworld eller noe her i Bergen, da sjansen hadde vært stor for at dem ble utsolgt og deretter utsolgt hos telekiosken,,,,,som igjen hadde ført til at jeg IKKE hadde fått min iphone i dag. Jeg ser det slik at jeg betalte 1000kr for å sikre meg en iphone i dag og det er VEL verd hver eneste krone:)

Word.

 

Det var så utrolig deilig å endelig ha iphonen i hånda igjen. Var så stresset pga all tullet rundt telenor nettbutikk osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var folk her som ville se Power Support Crystal Film og iSkin Solo FX.

 

p7310471.th.jpg

 

p7310472.th.jpg

 

p7310474.th.jpg

 

Håper bildene er bra nok. Er iallefall superfornøyd med denne kombien, jeg merker ikek at crystal film er på skjermen, og iskin solo fx er bare konge beskyttelse, er litt sann gummiaktighard:)

Lenke til kommentar

Telekiosken butikk suger, jeg skal aldri i livet vise meg hos dem igjen. Jeg forhåndsbestilte en 32GB og skulle hente den på Byporten i Oslo i dag, men når jeg fikk høre prisen var jeg snar å løpe der fra. DE SKULLE HA 1600,- kr mer enn på nettbutikken, snakk om ran! Altså kr 4899,- med Telenor SuperPluss!

 

Ble forbannet og småjogget bort til Spaceworld i storgata og kjøpte samme 32GB hvit for kr 3498,- med Telenor SuperPluss.

 

Jeg synes synd på alle dere som betalte 1400,- kr mer enn meg :roll:

Lenke til kommentar
Ringte telenor og de fortalte meg at alle som hadde forhåndsbestilt ikke får sine før etter 15 august.. Det synes jeg var ganske elendig, hele poenget med forhåndsbestilling ble jo borte!

 

Har snakka med 2 forskjellige kundebehandlere, som begge har ringt opp til kjedehuset hvor telefonene sendes ut fra. De sa at telefonen min blir sendt fredag (i dag).

Nå bestilte jeg på mandag når det stod 50+ på lager da men.

 

Jeg ringte nettopp kundebehandler hos nettbutikken til telenor og hun sa bare at på min ordre stod det en ubestemt dato på 11. august...men at hun "håper de får DEM ut tidligere enn det..." Jeg veit ikke hva jeg skal mene om det, men det ser nå ihvertfall ikke ut til at jeg for telefonen min på en stund. Jeg var ganske tidlig ute å bestille den på mandag, men jeg rakk det ikke før første nedtid og måtte vente et par timer med kontsant refreshing av siden før jeg kom inn...

 

Hadde jeg visst dette hadde jeg selvfølgelig bare kjøpt det i en butikk, og betalt de 100-200 kronene ekstra, men nå ser det ut som om jeg bare får vente litt til

Endret av Paisy
Lenke til kommentar

Noen som vet hva expert tar for 16 GBen med superpluss???

Har holdt av en, men butikken har visst store problemer med systemet på jobb og klarer ikke å fortelle meg hva prisen er på den... har ringt 2 ganger nå uten å få klart svar og ventet over en time :wallbash: håpløst!

 

edit: 2699,- :woot:

og da slipper jeg gaystempelet også ettersom de kun hadde sort inne! Anbefaler alle andre som forhåndsbestilte å ringe rundt til nærliggende experbutikker og sjekke om de har flere igjen, utrolig hyggelig pris ift andre butikker det :p

Endret av Lifeforms
Lenke til kommentar
Telekiosken butikk suger, jeg skal aldri i livet vise meg hos dem igjen. Jeg forhåndsbestilte en 32GB og skulle hente den på Byporten i Oslo i dag, men når jeg fikk høre prisen var jeg snar å løpe der fra. DE SKULLE HA 1600,- kr mer enn på nettbutikken, snakk om ran! Altså kr 4899,- med Telenor SuperPluss!

 

Ble forbannet og småjogget bort til Spaceworld i storgata og kjøpte samme 32GB hvit for kr 3498,- med Telenor SuperPluss.

 

Jeg synes synd på alle dere som betalte 1400,- kr mer enn meg :roll:

 

Vel du er jo heldig som bor i Oslo da...siden det er mest tlf der og alle telebutikker ligger jo innen et steinkast fra hverandre :cool: Og vi som betalte 1000-lappen mer for å sikre oss har nok råd til det :cool:

Lenke til kommentar

Var på Expert Klingenberg i går kveld. Var nr 50 i køen så jeg fikk meg en hvit 32GB.

Tror de hadde ca 30 av hver 32gb, samt en del fler 16gb. De 30 første kjøpte 32gb sort, de neste kjøpte 32gb hvite :p

 

Lite hyggelig å få med et simkort som det står "aktiveres 11.08.09" på, så jeg klarte ikke å ligge unna å jailbrake den da Netcom nektet å låse den opp. Alt ser ut til å fungere fint så langt :)

Lenke til kommentar
Drit, faen, helvete osv

 

 

Bestilte på telekiosken.no da de var på lager!

 

Ringte kundeservice nå nettopp. "Du er på runde to, dvs 11.08.09"

 

 

%&/$"/$/!&(&)(&$$"$#", pokker.

Når på dagen bestillte du da?

 

 

 

Bestilte kl 13:49.

 

Drit, faen, helvete osv

 

 

Bestilte på telekiosken.no da de var på lager!

 

Ringte kundeservice nå nettopp. "Du er på runde to, dvs 11.08.09"

 

 

%&/$"/$/!&(&)(&$$"$#", pokker.

Når på dagen bestillte du da?

 

 

 

Bestilte kl 13:49.

 

270709

Lenke til kommentar
Var på Expert Klingenberg i går kveld. Var nr 50 i køen så jeg fikk meg en hvit 32GB.

Tror de hadde ca 30 av hver 32gb, samt en del fler 16gb. De 30 første kjøpte 32gb sort, de neste kjøpte 32gb hvite :p

 

Lite hyggelig å få med et simkort som det står "aktiveres 11.08.09" på, så jeg klarte ikke å ligge unna å jailbrake den da Netcom nektet å låse den opp. Alt ser ut til å fungere fint så langt :)

 

Må abonnementet være "aktivt" for at tlf'n i det hele tatt skal funke ?

Eller kan man leke litt rundt uten å bruke selve telefonfunksjonene imens?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...